01 02 >>
icon
detail (l.127)
DoperW -> HardBoiled
  pridané 21.3.2019 17:25
Len som pripustil, ze to moze byt aj chyba vyvojarov. Kazdopadne neverim ze to je pripad kazdej a spolocny menovatel vsetkych je UNITY. Pripustam aj, ze nova verzia enginu moze byt lepsia, ale kym si nezahram hru, ktora pobezi dobre, nezmenim svoj nazor.
icon
detail (l.106)
HardBoiled -> DoperW
  pridané 21.3.2019 14:35
Nerozumiem takemu postoju. Nevies, ci je to vina enginu alebo prace vyvojarov, a aj napriek tomu priamo "obvinis" engine.

Mas ale pravdu v tom, ze takych dobre vyladenych hier je malo. No po prve: Nemozes porovnavat hry postavene na Unity 5 a starsie s Unity 2018 a vyssie. Vsetky verzie starsie ako 2017tka mali este stary system lightmappingu a tienov, ktory by som za vyladeny neoznacil. Dobri vyvojari si bud urobili vlastny alebo pouzili niektory z tretostrannych. Od 2018 sa to ale zmenilo vyrazne k lepsiemu, staci si dohladat benchmarky nativneho pipelinu z verzie 2018.1
A po druhe: Zamedzenie framedropov ci inych optimalizacnych problemov je do velkej miery praca vyvojarov a zavisi od ich preciznosti aj sikovnosti pri vytvarani assetov, pisani shaderov ci praci s LOD systemom.
icon
detail (l.127)
DoperW -> HardBoiled
  pridané 21.3.2019 12:48
ja vychadzam z toho, ze som este nehral dobre odladenu hru na UNITY engine. Ci uz to je vina vyvojarov alebo samotneho enginu.
icon
detail (l.127)
1 0
DoperW -> Rokenrol
  pridané 21.3.2019 12:45
tiez som este nehral hru v Unity engine, ktora by isla stabilnych 60FPS.
icon
detail (l.206)
1 0
hyp0 -> HardBoiled
  pridané 20.3.2019 9:33 (editované 20.3.2019 9:34)
Ano som veci znaly, System Shock je tak velka znacka, ze to nerad vidim na free univerzalnom engine v rukach amaterov, ktori v zivote nespravili dobru hru. Shodan tam vypada presne ako v roku 1999 ... preto mam vazne obavy o osud tejto legendy.
icon
detail (l.214)
Zemla
  pridané 19.3.2019 23:53
Ooh...Shodan...😍
icon
detail (l.180)
1 0
Guerilla
  pridané 19.3.2019 20:43
Zaroveň sa robi aj na remaku, že ? :-O
icon
detail (l.219)
Blackened Halo -> wes8723
  pridané 19.3.2019 16:48
je to pravda, ci uz to alebo to mesto, stale je to ta ista firma OtherSide Entertainment .....taktiez to neznamena ze klucovi ludia tych hier nezdielaju spolocne projekty, podarilo sa mi zistit ze ako Warren Specter tak Paul Neurath pracujú na System Shock 3 a predtým pracovali na Underworld Ascendant
icon
detail (l.175)
wes8723 -> Blackened Halo
  pridané 19.3.2019 15:44
To nie je pravda.. UA spravilo štúdio v Bostone, SS3 robí štúdio z Austinu
icon
detail (l.175)
wes8723 -> Rio1311
  pridané 19.3.2019 15:43
UA spravilo štúdio v Bostone.. SS3 robí štúdio, ktoré sídli v Austine
icon
detail (l.97)
1 0
Andyno -> Blackened Halo
  pridané 19.3.2019 14:46
Animácia je úplne ten najvyšší level, čo sa týka 3D grafiky, a títo vývojári zrejme ešte nemajú toľko skúseností ako iné veľké firmy. Ale tento jav možno spozorovať aj u iných titulov...
icon
detail (l.106)
4 1
HardBoiled
  pridané 19.3.2019 14:41 (editované 19.3.2019 14:43)
Vidim, ze je tu festival truhlikov co vsetko vedia a vsade boli. Vraj zly engine. Keby aspon jeden z vas aspon raz chytil do ruky ten engine, dozvedeli by ste sa, ze nove hry ako napriklad tato v clanku bezia na HDRP, uplne novom skriptovatelnom pipeline, ktory vyvijaju uz dva roky.

Len tomu by bolo treba najprv trosku rozumiet, vsak?
icon
detail (l.106)
1
HardBoiled -> hyp0
  pridané 19.3.2019 14:28
Ty budes asi veci znaly vsak? Vraj biedny engine. Nevyjadruj sa k veciam, o ktorych houby vies. Unity sa za posledne tri roky dotiahol na svetovu spicku v priemysle. A s oficialnym vydanim HDRP este len pride boom.
icon
detail (l.219)
Blackened Halo -> Andyno
  pridané 19.3.2019 14:03
prostredie sa mi pacilo, ale prave tie animacie postav az napadne svojou nekvalitou pripominaju Ascendant
icon
detail (l.111)
1 0
Rio1311
  pridané 19.3.2019 13:31 (editované 19.3.2019 13:54)
Od tvorcov klenotov ako Underworld Ascendant alebo Epic Mickey 2

https://www.metacritic.com/game/pc/underworld-ascendant
https://games.tiscali.cz/recenze/epic-mickey-2-dvojity-zas
ah-recenze-61418


No čo viac si priať ? 😂

Prečo to radšej nedali Arkane Studios ?😡
icon
detail (l.97)
1 0
Andyno -> Blackened Halo
  pridané 19.3.2019 13:19 (editované 19.3.2019 13:21)
Pravda. To si už radšej mohla vziať pod palec Bethesda. Alebo Arkane. Alebo Creative Assembly... no o tom môžem len snívať... aj keď uznávam, že podľa videa a obrázkov to vyzerá aspoň o 2 triedy vyššie než ten Ascendant...
icon
detail (l.206)
2 1
hyp0
  pridané 19.3.2019 13:04
Nerad vidim legendarnu znacku v rukach nejakych sarlatanov na biednom engine, ale hadam to vypali dobre.
icon
detail (l.65)
Rokenrol -> Split82
  pridané 19.3.2019 12:33
jo, lenze zatial som sa nestretol s unity optimalizaciou, s ktorou by som bol spokojny. Siaha po nom cim dalej viac zacinajucich vyvojarov, ale optimalizacia je priserna. Praca so syst. prostriedkami hrozna. U tohto projektu to nebude ine.
icon
detail (l.70)
Split82 -> Rokenrol
  pridané 19.3.2019 12:07
Je pravda ze nieco moze byt v unity pomalsie ale to co hovoris je ovela komplikovanejsie. Za vykon samotnej hry mozu z 90% samotni vyvojari a z 10% engine.
icon
detail (l.131)
1 0
PART1
  pridané 19.3.2019 12:05
Vývojár a engine naprd ale hra vyzerá na obrázkoch super... No uvidíme
01 02 >>