|
|
detail
(l.104)
|
pridané 12.6.2019 21:11
ja som pozrel watch dog z E3 jednotky grafika a tato to je rozdiel smerom horšiemu
|
detail
(l.167)
|
1
Donauerster
pridané 12.6.2019 2:39
ten Ubisoft teda dobre často meni strany Ghost Recon Wildlands bol ešte s Nvidiu potom pri Far Cry 5 už to bol Ryzen Radeon a teraz zas Nvidia
|
detail
(l.168)
|
pridané 11.6.2019 18:04
super.. lepsie nasvieteny simulator nasratej babky :D este ten pripeceny britsky prizvuk
|
detail
(l.113)
|
pridané 11.6.2019 17:49
jasne ze RT je buducnost, len v diskusii o rt predtym si par konzolakov ( ....cough,cough, plugo) myslelo ze to je iba gimmick co vyprcha, oni paka nepochopili ze to je pokrok v zobrazovacej technologii a ulahcenie niektorych procesov
|
detail
(l.75)
|
1
0
strudlicka
pridané 11.6.2019 16:44
Nic proti ale strasny farebny cyrkus z toho spravili. Ako mozno sa inspirovali farebnostou cp2077 a cyberpunkom ako takym. No viac sa mi lubilo to pochmurne, ta "temnota", underground atd.. . Toto mi pride take nevyrazne a to iste aj watchdogs 2, rage 2, far cry new dawn, teraz toto je uplne a skoro to iste co sa stajlu tyka, ako cez copy. Ano inspiracia je normalna vec, aj ja vela cerpam napr z hudby/jej cover artmi ale hlavne hudbou ako takou a tak isto aj pracami ostatkych ked kreslim, je to normalne ale fakt mohli vymysliet nieco ine. A hlavne Londin ktory nieje az tak moc farebny, neviem proste mi to nesedi.
|
detail
(l.91)
|
1
Haro987
-> strudlicka
pridané 11.6.2019 17:35
zabudol si, že to je prostredie interpretuje budúcnosť.. preto to neodpovedá súčastnosti..
|
detail
(l.75)
|
pridané 11.6.2019 19:05
Tak Londin mal vzdy taku dark atmosferu.
|
detail
(l.85)
|
1
Magyar
pridané 11.6.2019 16:40
🤗Poskromne radost vlastnit Nvidia RTX graficku 2060 az Titan 🤗 gaming RT od DLSS 1080p az 2160p FPS v RT od 30 az 60 uzamknute +graficke nastavenie Ultra-Extreme utomatika
|
detail
(l.146)
|
1
weru
pridané 11.6.2019 16:11
Podpora RT je vždy super ale čo ten cover art...u mňa asi v top 10 najhoršich ever:D
|
detail
(l.214)
|
pridané 11.6.2019 16:07
som naozaj rad ze sa RT tak tlaci....
ked pridu new gen grafiku bude trh uz viac nasyteny a aj karty budu RT lepsie zvladat. buducnost je jasna... buducnost je v RayTracingu 🤔 |
detail
(l.119)
|
pridané 12.6.2019 9:22
(editované 12.6.2019 9:35)
Budúcnosť by mala byť lepšia grafika teda kvalitnejšie textúry a podobne. Namiesto toho tu máme raytracing a to vývojárom hrá do kariet. Hral som u kamaráta bfko s raytracingom. Nebol som v nemom úžase, nie. Neviem či si hral 4k crysis 3 ale vizuálne to bol môj najlepší zážitok a nepotreboval som k tomu raytracing. Radšej chcem aby sa grafika celkovo posúvala a nie pridávala efekty. Radšej investujem fps do 4K ako do raytracingu.
|
detail
(l.214)
|
pridané 12.6.2019 11:05
Prepac ale v BF nieje plny RT
+ ovela viac robi na atmosfere a grafike nasvietenie sceny. Nehnevaj sa namna ale, svetlo, tiene atd su to co posuva grafiku neskutocne dopredu nie rozlisenie. Nemas teda pravdu, ale nazor ti neberiem. |
detail
(l.119)
|
pridané 12.6.2019 11:12
(editované 12.6.2019 11:17)
Ale ja nevravím o rozlíšení :D ja vravím o kvalite textúr napr. prostredie, postavy, objekty, ich animácie atď. To ti ťažko vylepší nejaké svetlo a tiene. Neberiem Vám že sa to väčšine páči, ale ide o príncip posunu v grafike, ktorý je bohužiaľ brzdený takýmito technológiami. Radšej by som chcel aby vyzerali hry o 30% krajšie už od budúceho roku, ale takto ťažko.
|
detail
(l.169)
|
3
0
Rellik
pridané 11.6.2019 16:02
Pomaly to bude štandard a to je dobre :)
|
detail
(l.169)
|
pridané 11.6.2019 15:53
Keď to dali na Quake 2, tak snáď sa ukáže zmena aj na hre so 6 ročným engineom.
|
detail
(l.169)
|
pridané 11.6.2019 16:03
Quake je ale plne renderovaný raytracingom. Nový titul by bol v plnom raytracingu v celku nehratelny 😀
|
|