01 02 >>
icon
detail (l.127)
DoperW -> Pijakos
  pridané 22.1.2019 13:49
Proceduralne generovanie textur...ale uznavam, iba si domyslam a fantazirujem
icon
detail (l.127)
1 0
DoperW -> Rodolfo
  pridané 20.1.2019 19:39
Ok, vidim, ze musim dostudovat.
icon
detail (l.96)
Lukynoo88 -> more_criticals
  pridané 19.1.2019 19:20
Pravda.. V HL1 bolo už tuším aj odstránená funkcia mouse movement čo v quake 2 ešte bola samozrejmá vec aj v starších hrách.. Duke nukem 3d som tak chvíľku hrával, že som sa hýbal a strieľal myšou zároveň.. Prišlo mi to neohrabane a už vtedy som tušil že pohyb klávesnicou a zameriavanie so streľbou bude najpresnejšie myšou
icon
detail (l.87)
more_criticals -> Lukynoo88
  pridané 19.1.2019 14:58
jop, klasicky FPS layout spopularizoval az HL1 v 98
icon
detail (l.101)
Slavo von Robíček -> Lokito
  pridané 19.1.2019 13:30
By ma zaujimalo kolko bolo v tom idTechu co pohanal RAGE este z Quake 2 enginu. Alebo v Takom Doome 3 :D
icon
detail (l.101)
Slavo von Robíček -> _Bugi_
  pridané 19.1.2019 13:28 (editované 19.1.2019 13:30)
To sa mi nezda, hral som Quake 2 so sipkami a WSAD som prvy raz zbadal az v Aliens vs predator (ten z 1999) a tiez sme to prestavili na sipky vtedy. Hoci v roku 1998 som mal 10 rokov a hral som tak ako to nastavil otec, ktory si WSAD prestavuje na sipky doteraz.
icon
detail (l.215)
???? -> PART1
  pridané 19.1.2019 11:07
Lenze toto nie je finalna grafika aku dnes z Quake 2 mozes dostat. Mas hires packy ,hi poly packy, source porty ktore vylepsuju vsetko... Nejde len o raytracing a hlavne je to stale velmi dobra hra aj hratelnostne.
icon
detail (l.104)
Lokito -> Slavo von Robíček
  pridané 19.1.2019 10:01 (editované 19.1.2019 10:02)
idtech3 je nadstavba a z casti prestavba predosleho
icon
detail (l.131)
PART1 -> ????
  pridané 19.1.2019 9:27 (editované 19.1.2019 9:27)
Neviem z akej generácie si ty ale ja som na týchto hrách vyrastal a práve Quake 2 bola moja najobľúbenejšia hra, no dnes by som si uz tieto stariny nezahral lebo by ma uz nebavili ani minútu, a už sa na ne nedá ani pozerať dnes a žiadny raytracing to nezachráni, mňa skôr bavia dnešné hry kde už je aj príbeh a poriadna grafika, idem s dobou... ale tak 100 ludí 100 chutí neberiem ti to len vyjadrujem svoj vlastný slobodný názor :)
icon
detail (l.131)
2 0
PART1
  pridané 19.1.2019 9:21 (editované 19.1.2019 9:22)
Radšej by som videl Quake 2 remake s dnešnou grafikou s Raytracingom
icon
detail (l.190)
Rodolfo -> Frozen_
  pridané 18.1.2019 23:57 (editované 18.1.2019 23:58)
Zatial ano. Vykon kariet sa musi niekolkokrat znasobit. Ale aj prvy krok je viac nez nic. Mozes si to vyskusat v prapociatkoch a neskor hovorit ze hral som prvu hru s RTX podporou a deti budu zasnut wooow, co to bolo. A ty im zial budes musiet povedat ze "viete, to bola taka doba ked sa hejtilo vsetko a teda si len pamatam uz len to ze nejaka sra*ka." namiesto toho aby si povedal ze revolucna hra :) Tym nenarazam na teba, ale na vacsinu osadenstva sectoru a vlastne aj inych hernych portalov.
icon
detail (l.190)
1 0
Rodolfo -> Pijakos
  pridané 18.1.2019 23:54 (editované 18.1.2019 23:55)
Podla mna to ma len trosku popletene. RTX sice odbura nutnost textur, ale nie albeda, normal, roughnessu a metalnessu, ale AOcka, reflection probes a Lightmap. Teda vsetkych textur ktore sa tykaju nasvietenia a odleskov.
icon
detail (l.190)
2 0
Rodolfo -> DoperW
  pridané 18.1.2019 23:51 (editované 18.1.2019 23:53)
Nie, odburanie textur to neprinesie, odbura to ale potrebu prebaked svetiel, prebaked Ambient Occlusionu, prebaked reflections a v zasade vsetkych svetelnych efektov. Ale o tom ze by si nepotreboval textury, o tom je ina technologia - proceduralne generovanie textur, napriklad za pomoci substance designera ale nevyuziva sa to na odburanie nutnosti textur na modeli, lebo to je mozno aj trosku nezmyselne. Proceduralne sa zatial len textury vyrabaju a aj tak sa zapisu do rastrovaneho obrazoveho suboru. Je mozne sa tomu vyhnut, ale namiesto pamate to zatazi procesorovy vykon, a neumerne viac ako ta pamatova zataz obrazkom :)
No RTX usetri data hry, lebo nebudu potrebne textury nasvetlenia, AOcka a probe reflekcii - asi sa ti to s tym nejak poplietlo.
icon
detail (l.96)
1 0
Lukynoo88 -> _Bugi_
  pridané 18.1.2019 22:44
ja by som skor povedal ze half-life 1 co vysiel o rok neskor ako quake 2 mal dafault klavesy sa WSAD,E - use , Ctrl ako skrcenie
icon
detail (l.185)
SGoE
  pridané 18.1.2019 20:58
Věru pěkné, ale zdá se mi to, nebo tam z nějakého důvodu chybí krvavé efekty při zásahu?
icon
detail (l.156)
2 0
Plugo
  pridané 18.1.2019 18:52
Konecne dovod na kupu karty
icon
detail (l.135)
1 0
Pijakos -> DoperW
  pridané 18.1.2019 18:34
no neviem si predstavit RTsovanu scenu bez pouzitia materialov, neviem ako si predstavujes ze nahradis texturu zakladnenych materialov ako drevo kamen .. mozno jednoduchy kov a samozrejme sklo
icon
detail (l.215)
6 0
????
  pridané 18.1.2019 18:24
Pekne je to nasviete. Zatial co stare hry zreju ako vino tie novsie len zastaravaju. Som rad ze som z generacie ktora si vie vychutnat stare klasiky a neohrnaju nos nad nimi.
icon
detail (l.81)
_Bugi_ -> Slavo von Robíček
  pridané 18.1.2019 18:07
myslim ze prave quake 2 bol prva hra co mala defaultne wsad ovladanie. No a ten engione hej, ved tusim half-life bezal presne na nom. Myslim prvy half life, nie ten source.
icon
detail (l.183)
3
Cryohazard -> Slavo von Robíček
  pridané 18.1.2019 17:17
Tak ja šípky používam dodnes. WSAD osobne nemám rád...
01 02 >>