01 02 03 >>
icon
detail (l.158)
mmm273
  pridané 18.3.2019 22:50
vyborna sprava najmä pre nadchadzajuce konzoly.
icon
detail (l.147)
LadIQe
  pridané 17.3.2019 8:38
nj ale nam treba specializovany hw na RT :D
icon
detail (l.84)
cmd42_
  pridané 16.3.2019 20:35
Mam obavy ze ide skor o nejaky FakeRT respektive, ze to urobili nejakou obklukou. Pokial naozaj nepocitaju RT ako karty od NV ale len je to nejaka nahrada tak to danu technologiu neposunie. Naopak ju to pribrzdi. Je jasne ze RTX karty tiez nedokazu realtime RT v plnej miere a ze taktiez si dopomahaju trikom kde AI dopocitava a cisti obraz. Ale stale mi to pride inovativnejsie riesenie ktore snad posunie grafiku vpred. Dufam ze sa dockame RT v takej miere ze naozaj uz bude problem rozoznavat ci ide o ingame alebo CGI.
icon
detail (l.599)
saver -> cmd42_
  pridané 16.3.2019 20:55
hej je to fake, ale pokial ako tak funguje tak potesi
icon
detail (l.91)
megaton -> cmd42_
  pridané 16.3.2019 20:41
Pouziva to voxely na urychlenie vypoctov lebo je to vraj rychlejsie nez BVH stromy ktore sa vacsinou pouzivaju v RT.
icon
detail (l.84)
1 0
cmd42_ -> megaton
  pridané 16.3.2019 20:49
no som na to zvedavy :) Az tak do hlbky nevidim kedze uz davno som prestal nejak sledovat tieto veci a az teraz pomaly sa snazim nadobudnut nove informacie. Ale aspon mam zasa nieco nove co si mozem nastudovat :) Vdaka
icon
detail (l.169)
Rellik
  pridané 16.3.2019 11:33
Crytek sú zabudnutý, zatratený mágovia. Neviem kde je dôvod ich skoro zániku.
icon
detail (l.159)
FlyBoogy
  pridané 16.3.2019 10:36
Tá zvučka na začiatku vo mne vyvolala veľkú nostalgiu... Škoda, že CryTek už nieje to čo boli pred 12 rokmi.
icon
detail (l.97)
2 0
urfin
  pridané 16.3.2019 7:56
Raytracing ,na C64.. .1 MHz....
http://dwcope.freeshell.org/projects/c64/
icon
detail (l.85)
Magyar -> urfin
  pridané 16.3.2019 9:39
Pekne
icon
detail (l.150)
6 0
GenezisO
  pridané 15.3.2019 23:47
ked uz na tomto nezbadate co dokaze RT technologia tak ste vazne slepi
icon
detail (l.127)
Invictus
  pridané 15.3.2019 23:24
By ma zaujímalo len jedno, prečo keď to utiahne "mocná" RX Vega 56, nezverejnia to demo, aby sme si to mohli skúsiť každý na svojom PC? Z licenčného hľadiska by to nemalo predstavovať žiaden problém.
icon
detail (l.91)
megaton -> Invictus
  pridané 16.3.2019 2:25 (editované 16.3.2019 2:26)
Bezi to na technologii SVOTI - Sparse Voxel Octree Total Illumination, ktoru mal uz i Hunt a Kingdome Come, alebo i toto demo kde su i realtime odrazy: https://www.cryengine.com/community_archive/viewtopic.php?
f=309&t=131523
sice tam este neboli tak vymakane.
icon
detail (l.127)
Invictus -> megaton
  pridané 16.3.2019 2:38
No, pozri. Keby to bolo také super dostupné, ako v tom deme ktoré si linkol, tak by pravdepodobne Nvidia nestrácala roky času s vývojom HW akcelerovaného raytracingu. Tipujem že "predsa len" niečo na tom ich úsilí bude. Ak príde RT pre všetky GPU, nie len Nvidia RTX, tak som si viac ako istý že na Nvidia RTX bude fungovať raytracing lepšie, až do doby, kým AMD a Intel nepridajú do svojich GPU RT jadrá.
icon
detail (l.91)
megaton -> Invictus
  pridané 16.3.2019 2:42
Mne je to uprimne jedno, ja len viem ze Cryengine, Unreal i Unity maju svoju verziu raytracingu ktora nepotrebuje specialny HW.
icon
detail (l.127)
1 0
Invictus -> megaton
  pridané 16.3.2019 2:45
"Špeciálny" hardware, resp. dedikovaný HW pre akceleráciu lúčov "svetla", resp. fotónov je to, čo má v sebe RTX. Nemajú "kľúče od miešačky", to je jasné. Teraz som si spustil to demo, je pekné, ale ani omylom mi nepripomína RT, ktorý som videl v BF1, či Metro: Exodus. Tak isto riaditeľka AMD povedala, že pracujú na vl. HW implementácii RT akcelerácie, ak teda nemyslela len softwarovú. Ako napísal Saver, RT funguje na všetkom, ide už potom len o kvalitu a rýchlosť/výkon.
icon
detail (l.91)
megaton -> Invictus
  pridané 16.3.2019 2:52
To demo spravil len nejaky nadsenec. Ale Neon Noid uz porovnavat mozes i s BF1 ci Metrom.
icon
detail (l.144)
2 0
Nigkdoo -> megaton
  pridané 16.3.2019 12:07
No s Metrem asi tezko, jestli to dela jenom reflections. Metro dela GI, coz je trochu jinej level.
icon
detail (l.91)
megaton -> Nigkdoo
  pridané 16.3.2019 15:29
Uz z nazvu Total Illumination by malo byt jasne ze je to urcene hlavne pre GI. Povodny nazov bol SVOGI - co je voxelove GI, Crytek si ho nazval SVOTI.
icon
detail (l.144)
Nigkdoo -> megaton
  pridané 17.3.2019 15:31
Tak jeste jednou. Neon noir pouziva raytracing pouze na reflections. Metro pouziva raytracing na GI. Takze podle me to zatim neni porovnatelny. Reflections jsou levny v porovnani s GI (alespon teda v UE4 momentalne). A porovnavat voxel based GI (jako treba VXGI) s raytraced GI (jako treba RTGI) je hodne nefer. Rozdil v presnosti je propastny.
01 02 03 >>