01 02 >>
icon
detail (l.170)
montanas
  pridané 21.7.2008 22:40
na takyto titul mala byt grafika konkurovat crysis a teraz mi to pripomina turning point fall of liberty
icon
detail (l.181)
Spieler
  pridané 16.7.2008 22:14
no od grafiky som cakal viac, ale ked sa aspon priblizia k atmosfere returnu 2, tak mi to ani nebude vadit..
icon
detail (l.115)
RMI
  pridané 16.7.2008 21:41
no tie textury su huste
Ale pozrite neviem co je ten druhy obrazok preco je rozdeleny....ale ten tank v lavej casti obrazku alebo to auto v pravej casti obrazku... bleee krok 10 rokov spet.

Keby zoberu world in conflict s grafikou takou aka je (je to strategia) a spravia z toho FPS tak to je 5x peknejsie. To uz ked nedokazu spravit peknejsiu grafiku do FPS ako je v strategii fakt by mali prestat robit hry.
icon
detail (l.599)
ace
  pridané 16.7.2008 19:07
ono uz v Q4 bola grafika trosku horsia ako v D3, Raven asi s tymto enginom nevie dobre narabat (v kontraste s Q3E)
icon
detail (l.191)
H.A.W.K -> Drak3n
  pridané 16.7.2008 18:57
>RE:Drak3n
ono vies ked je to hra takehoto formatu tak by si to aj zasluzilo lepsiu grafiku ;)
icon
detail (l.190)
Drak3n
  pridané 16.7.2008 17:01
ufff , toto je typicka PC frakcia , trapia ich polygony, ja viem , ze tato hra neni ako crysis , ale ak to bude mat taku nadupadu atmosferu ako RtCW , tak mi to je uplne jedno
icon
detail (l.150)
Raven 9
  pridané 16.7.2008 14:05
Fusarium: naj hry z ktorych som mal sam velky boom boli Unreal, Max Payne a Doom 3, este pametam ako v Gamestare bola reklama na GF 6800, zevraj vybava pre poriadnych marinakov a tam obrazok Doom 3.

Airforce: mna bavil a s odstupom casu mam na neho stale chut, trochu divne al fakt.
icon
detail (l.183)
Fusarium -> Raven 9
  pridané 16.7.2008 13:58
>RE:RE:Fusarium
nj nvidiam daval d3 riadne zabrat, ved aj na e3 2003 myslim bezal na 9700 pro od ati, vtedy malo ati riadne supove grafiky, ja som hral vtedy doom na 5700 256mb, asi len na medium alebo este menej a u kamosa som potom hral tiez na 5900 xt albo 5950xt
icon
detail (l.102)
Airforce -> Raven 9
  pridané 16.7.2008 13:57
>RE:RE:Fusarium
Ja som sa tiez velmi tesil a nakoniec ma to vobec nebavilo...
icon
detail (l.150)
Raven 9 -> Fusarium
  pridané 16.7.2008 13:52
>RE:Fusarium
jj na Doom 3 som rok slintal jak blazen, pametam ked som ho hrak na Gf 5900 Xt na medium a ako som sa tesil ked potom na full (ultra nie) na GF 6800 U.
icon
detail (l.183)
Fusarium
  pridané 16.7.2008 13:48
mne sa velmy pacil d3 engine, ked som ho videl prvy krat (to bolo este za cias geforce 2) tak to bol sok neskutocny d3 vtedy vyzeral ako dnesny nexgen, si pamätam ako v gamestari pisali ze doom3 by mal vyjst do konca roka a vtedy by mal uz mat kazdy nejaku tu gf2 kde si to v pohode zahra :-D to bolo niekedy 2001 albo 2002 roku
icon
detail (l.150)
Raven 9
  pridané 16.7.2008 13:48
Vsimnite si 5 obrazok, ten efekt co v D3 bol pouzity na miznutie postav (oranzova farba), aj v Quake 4 (zelena) aj Prey...na Quake Wars som si tio nevsimol aj tam to bolo ? Tu je to priesvitne ale je to reakcia na zbran, uvidime jak tu budu mniznut mrtvoly.
icon
detail (l.150)
Raven 9 -> VladR
  pridané 16.7.2008 13:45
>RE:RE:matus_ace
Bohuzial fake screeny to nie su podla mna, pre mnohych bude ich vysnene pokracovanie sklamanim, mna nastastie Wolf nikdy nezujimal, ale toto technicky ostalo v roku 2003 ked sa zaslo nad grafikou Doom 3.
icon
detail (l.189)
SheoghoraD
  pridané 16.7.2008 13:43
ja som najrpv zhliadol trailer na Far Cry 2 a potom kukol tieto screeny a je to akoze priepastny rozdiel
na grafiku som fakt ze nie zatazeny ale tato zaspala naozaj dobu...ale zase ak bude spickova hratelnost tak menej narocna grafika na HW bude plus lebo si to bude moct zahrat viac ludi (aj ja )
icon
detail (l.150)
Raven 9
  pridané 16.7.2008 13:42
Sa mi zda ako keby v Raven Software zaspali dobu, ved toto vyzera ako klasicky D3 engine, ziadne trochu detailnejsie prostredia, objekty ci postavy ako to bolo aspon v Quake Wars, dokonca na postavach v Quake 4 sa mi zdali textury detailnejsie. Bieda toto....toto keby bol iD Tech 5 tak by ma vystrelo asi, no a ako spomenul Saver dufam, ze Doom 4 sa nekuchti v Ravene lebo amen.
icon
detail (l.127)
VladR -> matus_ace
  pridané 16.7.2008 13:41
>RE:matus_ace
"zamerajte sa na MP40 na tretom obrazku "

Ja rozmyslam, ci to robia naschval, alebo co. Ved ta hlaven je 6-uholnik jak spred 10-12 rokov a odvtedy karty ztisicnasobili vykon.

Tam sa niekto zjavne vyziva v tom, ako to urobit co najodpudivejsie a co mozno najviac low-res. Zabit ich malo. Karty dnes zvladaju 100M polygonov za sekundu, no oni budu setrit 18 polygonov. WTF ?!?

Uz len z principu na toto zozeniem RIP, takych ignorantskych trpakov podporovat nemienim


Urcite nie su fake tie obrazky ?
icon
detail (l.599)
ace -> Eduardo
  pridané 16.7.2008 13:04
>RE:Eduardo
mne siel na danom nastaveni tak 25-30:) ta fyzika je fakt biedna, v datadisku uz bola mierne vylepsena (kvoli gravity gunu) ale aj tak biedna...no neviem na co ti v tej hre fyzika bola:)
toto neviem ci malo bezat na idTech5, ale viditelne ide iba na idTech 4 (D3E) a aj to asi nevylepsenom, kedze Quake wars sa mi zdal lepsi
icon
detail (l.102)
Airforce -> Eduardo
  pridané 16.7.2008 13:00
>RE:Eduardo
Nj Lowend 4ever
icon
detail (l.252)
Eduardo -> matus_ace
  pridané 16.7.2008 13:00
>RE:RE:Eduardo
sak hej a bola dost velka chyba ze ho nepouzil aj ID. Taku divnu fyziku / ragdoll ako maju hry na D3 engine je len velmi tazko vidiet :)
icon
detail (l.252)
Eduardo
  pridané 16.7.2008 12:59
ale nemalo toto nahodou ficat na IdTech5 ?

matus ace - nj, ja som D3 v case vydania prechadzal na low, 640x480 s asi tak 15-20 FPS
01 02 >>