01 02 03 04 05 06 07 >>
icon
detail (l.38)
heretic9 -> Gordon Alfman
  pridané 5.3.2019 11:11
vďaka za upresnenie.
icon
detail (l.202)
cpy -> Flash666
  pridané 25.2.2019 19:00
Daj original potom.
icon
detail (l.118)
Flash666 -> cpy
  pridané 25.2.2019 18:58
velky obrazok tak to nejako cudne zmensilo
icon
detail (l.202)
cpy -> Flash666
  pridané 25.2.2019 14:25
Male rozlisenie, nevidno tam poriadne nic.
icon
detail (l.202)
cpy -> xxxHonda
  pridané 25.2.2019 14:12 (editované 25.2.2019 14:17)
Predpokladam ze nasu slovensku stranku isthereanydeal.com poznas naspamat. Najlepsia deal hunter stranka na LEGIT hry, ziadne gray market kradnute hry ako maju inde.

Osobne by som nic ine okrem 2080Ti nekupoval, ak nejde o vykon tak jednoznacne kupovat 10xx protiprodukty.

Btw videl som video kde sa rozoberala paralelizacia kodu a aj ray tracing ma urcity limit na vykon, pravdepodobne ak budu mat graficke karty 2x tolko jadier (co mat nebudu tak skoro) tak sa zvysi vykon len o 30%. Takze vykon raytracingu bude o rok mozno len o 10% viac.

Ved ked si pozrieme ze RTX Titan ma o hodne cuda core viac, plus vsetkeho ma viac a ma takmer identicky vykon s RTX 2080Ti moze hovorit ze graficke karty sa dostavaju do zony kde uz ani grafika nema tolko paralelneho kodu ze pridavanie viac jadier pomaha.

Coskoro nastane doba temna. Dokial niekto nepride s novym programovacim jazykom ktory bude mat aspon 99,9% kodu co moze bezat na viac jadrach tak sme v prdeli. Lebo ray tracing ma 95% a ten ma horny limit 2000 jadier kde potom uz zvysovanie vykonu logaritmicky klesa s vyssim poctom jadier.

icon
detail (l.202)
cpy -> HardBoiled
  pridané 25.2.2019 14:09
Tak polku casu zabili aby rozbehali RT a DLSS v hratelnom FPS. Na ostatok neostal cas.
icon
detail (l.202)
cpy -> Džoko Džokovič
  pridané 25.2.2019 14:08
Stale to vyzera jak krave s pysku vyplute. Ked raz budes pozerat vsetky tie generovane obrazy neuronovou sietou tak to potom uz uvidis vsade. Nieco ako screen space reflection. Ked vies ako funguje tak proste neskutocne otravne sa pozerat na odraz vody ked vies co tam neuvidis.
icon
detail (l.148)
Terepin -> Asimister
  pridané 25.2.2019 12:14
Pretože nepokryje formy aliasingu, ktoré zo sebou priniesli moderné enginy.
icon
detail (l.169)
1 0
Rellik -> Nozky
  pridané 25.2.2019 10:32
Za rok či dva zapnú nejakú hru ktorá im nepobeží v 4K stabilne lebo tam majú iný druh AA ktorý im žere výkon. Následne zapnú DLSS ktorý im pridá 15-20fps, AI sa učí, možno i viac a zrazu čo ? Zabudnú na to frflanie.
Následne sa tešia na ďalšie novinky ktoré možu ofrflať 😂
icon
detail (l.169)
Rellik -> jajopajox
  pridané 25.2.2019 10:26
nesnaž sa, ja som ten boj s 3.14čusmi vzdal 😂
icon
detail (l.125)
Asimister -> Terepin
  pridané 25.2.2019 9:52
Prečo si myslis ze je nedostatocny ? Hra je ostra sle na ukor vykonu, kedze je velmi narocny na HW.
icon
detail (l.122)
1 0
Džoko Džokovič
  pridané 24.2.2019 11:42
Takto malo DLSS vyzerať od začiatku.
icon
detail (l.169)
2
Rellik -> Ezreal
  pridané 23.2.2019 10:32
takže to je tvoja idealna predstava ? DLSS v launchi 300fps boost ? aspon viem s kým sa bavím... no nič maj sa pekne. A perla ze 30-40 fps je nehratelnych, šup do ignore.
icon
detail (l.82)
Nozky -> Forsloth
  pridané 23.2.2019 0:31
Hej napisal som to ako hovadinu no co uz, nevadi.
icon
detail (l.115)
1 0
TimoteoN -> Regina Spectra
  pridané 23.2.2019 0:11
to máš úplnu pravdu.preto som premýšlal či kupiť 1440p monitor k 22 palcom alebo 24 palcom. ale 22 mi pride moc maly. 24 je akurat. o par rokov kupim samozrejme 4K ale to tiež enviem ci 24 palcov alebo uz viac,
icon
detail (l.8)
Forsloth -> Nozky
  pridané 22.2.2019 23:31
netrep, to skutocne nie je zamer dlss . . . rozostrit twl. je to vedlajsi ucinok AI ked pocita pixely ktore tam proste nie su. Na statickych obrazoch sa to da vytrenovat skoro dokonale, v hte velmi tazko
icon
detail (l.101)
1 0
"Silent"Stalker -> Flash666
  pridané 22.2.2019 22:20 (editované 22.2.2019 22:21)
Tak na takéto články neklikaj keď ťa to nezaujíma a prečítaj si napríklad recenziu. Sú to nové technológie tak prečo by sa o nich nemalo diskutovať?
icon
detail (l.82)
1 1
Nozky
  pridané 22.2.2019 22:00 (editované 22.2.2019 22:03)
Niekto asi nechce pochopit ze zamer je ten obraz rozostrit. Pri ffxv hre mi napr fxaa a taa hru rozostrili ale aj ubrali fps... tak co je asi potom lepsie nie? +15 fps nie je malo a vizualny rozdiel nie je az tak moc velky.
icon
detail (l.82)
1 0
Nozky -> Flash666
  pridané 22.2.2019 21:57
Zaujimalo by ma ci tu kazdy pocita stebla travy v tejto hre, hlave ti co sa tak stazuju ze to je rozmazane. Vsak nikto ich nenuti tuto technologiu pouzivat.
icon
detail (l.82)
Nozky -> Rellik
  pridané 22.2.2019 21:52
Ani mi nevrav ja tam vidim minimalny rozdiel a ludia aj tak na to nadavaju. Ved nikto ich nenuti to mat zapnute.
01 02 03 04 05 06 07 >>