01 02 03 04 05 06 07 ... 12 >>
icon
detail (l.132)
3 0
kobrakai
  pridané 18.1.2018 22:23
Ja to prelozim do toho, co naozaj chcel povedat: V Singleplayer hrach sa tazko ryzuje na mikrotransakciach. Uz sme videli ako "open world" uskodil singleplayer hram ako wolfenstein a Shadow warrior. Dufam, ze Metro nepojde podobnou cestou.
icon
detail (l.599)
saver -> kobrakai
  pridané 21.1.2018 21:54
metro sa bude otvarat lebo musi, wolfenstein II sa uz tiez zacal otvarat. Predaje Shadow Warrior II nie su vysoke ale nastastie je od indie studia, to preziju.
icon
detail (l.122)
LukasDCA -> saver
  pridané 21.1.2018 22:25 (editované 21.1.2018 22:26)
ako ked som videl tie SW2 predaje, skoro ma vykotilo... strasna slabota, jednotka mala takmer desatkrat viac ... ovsem ak sa da verit steamspy ...

a pritom ta hra je nie len zabavna, ale aj celkom pekna ...
icon
detail (l.66)
1 0
waaaw
  pridané 17.1.2018 13:56
teraz pojdem sam proti sebe neznasam witchera ale je zaujimave ze witcher problem nemal a je to single playerovka a keby vysla 4ska aj mna by zlomil a asi by som to kupil tiez///nechapem preco s tym skoncili na druhu stranu v najlepsom asi vazne treba prestat. Takze treba hry vyrabat pre hracov a nie primarne pre zisk ...
icon
detail (l.102)
1 0
Marek Marko -> waaaw
  pridané 20.1.2018 1:08
Kto scim skoncil ?
icon
detail (l.95)
3 0
Santiaggo
  pridané 17.1.2018 11:51
Ty chudatko malinke,teraz ta polutujem za tvoje vyjadrenie. Každý chce iba oklamat a zarobiť.
icon
detail (l.101)
1 0
Rasti92
  pridané 17.1.2018 11:45
Samozrejme ze budu hovorit ake je to drahe. A teraz uz len cakat kedy pojde cena hier hore
icon
detail (l.86)
3 0
nameless one
  pridané 17.1.2018 9:53
Pan ma pravdu, treba pridat lootboxi
icon
detail (l.101)
1
tor
  pridané 17.1.2018 8:36
Ale na otevrenych svetech neni nic spatneho. Za sebe jsem rad, ze pribehove linearni koridory, ktere zavedlo Valve s Halflifem jsou na ustupu. Tim se otvira prostor pro poradne hry s otevrenym sandbox svetem, ktere nabizi zabavu na desitky hodin. V prvni rade je dulezita vyladena hratelnost, aby bavilo hrani hry samo o sobe. A to jsou hry jako Horizon ZD, Dark Souls, RDR, poslední MGS, No Mans Sky, Dragons Dogma, Monster Hunter a podobne. K takovym hram jako TOME 2.3.x, UFO Enemy Unknown, System Shock, Transport Tycoon Deluxe a pod. se vracim a hraju opakovane po desitky let. A je to ciste jen pro jejich vynikajici hratelnost.
icon
detail (l.98)
2 0
Vectrex -> tor
  pridané 17.1.2018 17:14
Tak ja som jeden z mála čo má rád tunelovky. Nemám tolko času aby som sa hral 10 hodín denne, no zároveň nechcem spustiť hru, šlapať 10km aby som si odbavil musiu typu nájdi veliteľa a porozprávaj sa s ním. Mám radšej intenzívny príbeh: God of war, Uncharted, Bionic Commando, Dead Space, Enslaved, Until down, Heavenly Sword a pod. Lenze bojim sa ze tento zaner naozaj konci a bojovat sa proti tomu neda.
icon
detail (l.101)
1 0
tor -> Vectrex
  pridané 20.1.2018 15:30
Taky nemam 10 hod denne a veci jako Dark Souls nebo Horizon Zero Dawn jsou hratelne velmi dobre.
icon
detail (l.122)
1 1
LukasDCA -> Vectrex
  pridané 17.1.2018 17:23
Ale da sa bojovat. Netreba tu singleplayerovku po dohrani pchat do bazara, resp. upiratit - podla platformy.
icon
detail (l.72)
1 0
sakrble -> tor
  pridané 17.1.2018 8:56 (editované 17.1.2018 9:05)
pockajte pane, toto nemyslite vazne ze Half-life (moja ucta) nieco zaviedol okrem kvalitnej (mozno naj) fps serie. Half-Life 2 bola dlha a genialna tunelovka a zarobila urcite ako "prase". Jasne ze potom chlapci "vynasli" steam a su za vodou, ale k baliku ich dostal Half- Life. K veci. Linearne hry tu boli uz davno (1996 Resident Evil, Tomb Raider a mnoho inych) a mali megauspech a dodnes sa predavaju a remasteruju.
icon
detail (l.72)
1 0
sakrble
  pridané 17.1.2018 8:33
mozno keby napr. Remedy nerobilo este telenovelu v hre (quantum break) formou trapneho hraneho serialu a dostalo by viac tomu co slubovalo hracom, nebolo by to tak drahe. Keby nespravili Alan Wake, kde by boli? Nezarobili na nom? Neurobili si meno? Tu nejde o to ze hra je draha na vyvoj, ale o to ze nevedia na nej tak primitivne zarobit ako na nejakom prasivom PUBG, a to je rozdiel. Nech teda vsetci robia alpha stadium MP kraviny a svet bude spokojny.
icon
detail (l.101)
1 0
tor
  pridané 17.1.2018 8:25
Az hraci pochopi, ze hra neni o grafice a poctu pixelu a budou schopni ocenit kvalitni hry s levnejsi prezentaci, bude lepe.
icon
detail (l.131)
1
dzebedajo -> tor
  pridané 21.1.2018 15:52
Ako xces zastavit vyvoj grafiky? Ostaneme na fullhd naveky ? Vratime sa na ps3 hw ? :)
icon
detail (l.162)
1
zase ja
  pridané 17.1.2018 7:55
Ale nepovedal, že náklady na čo. Vzhľadom na to, že hry vyzerajú už 10 rokov rovnako, tak tipujem, že na marketing.
icon
detail (l.72)
3 0
sakrble -> zase ja
  pridané 17.1.2018 8:34
naklady na fet, kur*y, jachty a domy pre akcionarov a vedenie.
icon
detail (l.101)
tor -> zase ja
  pridané 17.1.2018 8:20
Jakto ze ne, v clanku se jasne pise o nakladech na vytvoreni hry a vyjmenovava se konkretne delka, funkce a celkova kvalita.
icon
detail (l.69)
1
Biela_Sekera
  pridané 17.1.2018 0:39
Ako sa Buržuj dostal do našej dimenzie?
01 02 03 04 05 06 07 ... 12 >>