|
|
detail
(l.132)
|
3
0
kobrakai
pridané 18.1.2018 22:23
Ja to prelozim do toho, co naozaj chcel povedat: V Singleplayer hrach sa tazko ryzuje na mikrotransakciach. Uz sme videli ako "open world" uskodil singleplayer hram ako wolfenstein a Shadow warrior. Dufam, ze Metro nepojde podobnou cestou.
|
detail
(l.599)
|
pridané 21.1.2018 21:54
metro sa bude otvarat lebo musi, wolfenstein II sa uz tiez zacal otvarat. Predaje Shadow Warrior II nie su vysoke ale nastastie je od indie studia, to preziju.
|
detail
(l.122)
|
detail
(l.66)
|
1
0
waaaw
pridané 17.1.2018 13:56
teraz pojdem sam proti sebe neznasam witchera ale je zaujimave ze witcher problem nemal a je to single playerovka a keby vysla 4ska aj mna by zlomil a asi by som to kupil tiez///nechapem preco s tym skoncili na druhu stranu v najlepsom asi vazne treba prestat. Takze treba hry vyrabat pre hracov a nie primarne pre zisk ...
|
detail
(l.102)
|
1
0
Marek Marko
-> waaaw
pridané 20.1.2018 1:08
Kto scim skoncil ?
|
detail
(l.95)
|
3
0
Santiaggo
pridané 17.1.2018 11:51
Ty chudatko malinke,teraz ta polutujem za tvoje vyjadrenie. Každý chce iba oklamat a zarobiť.
|
detail
(l.101)
|
1
0
Rasti92
pridané 17.1.2018 11:45
Samozrejme ze budu hovorit ake je to drahe. A teraz uz len cakat kedy pojde cena hier hore
|
detail
(l.86)
|
3
0
nameless one
pridané 17.1.2018 9:53
Pan ma pravdu, treba pridat lootboxi
|
detail
(l.101)
|
1
tor
pridané 17.1.2018 8:36
Ale na otevrenych svetech neni nic spatneho. Za sebe jsem rad, ze pribehove linearni koridory, ktere zavedlo Valve s Halflifem jsou na ustupu. Tim se otvira prostor pro poradne hry s otevrenym sandbox svetem, ktere nabizi zabavu na desitky hodin. V prvni rade je dulezita vyladena hratelnost, aby bavilo hrani hry samo o sobe. A to jsou hry jako Horizon ZD, Dark Souls, RDR, poslední MGS, No Mans Sky, Dragons Dogma, Monster Hunter a podobne. K takovym hram jako TOME 2.3.x, UFO Enemy Unknown, System Shock, Transport Tycoon Deluxe a pod. se vracim a hraju opakovane po desitky let. A je to ciste jen pro jejich vynikajici hratelnost.
|
detail
(l.98)
|
2
0
Vectrex
-> tor
pridané 17.1.2018 17:14
Tak ja som jeden z mála čo má rád tunelovky. Nemám tolko času aby som sa hral 10 hodín denne, no zároveň nechcem spustiť hru, šlapať 10km aby som si odbavil musiu typu nájdi veliteľa a porozprávaj sa s ním. Mám radšej intenzívny príbeh: God of war, Uncharted, Bionic Commando, Dead Space, Enslaved, Until down, Heavenly Sword a pod. Lenze bojim sa ze tento zaner naozaj konci a bojovat sa proti tomu neda.
|
detail
(l.101)
|
1
0
tor
-> Vectrex
pridané 20.1.2018 15:30
Taky nemam 10 hod denne a veci jako Dark Souls nebo Horizon Zero Dawn jsou hratelne velmi dobre.
|
detail
(l.122)
|
1
1
LukasDCA
-> Vectrex
pridané 17.1.2018 17:23
Ale da sa bojovat. Netreba tu singleplayerovku po dohrani pchat do bazara, resp. upiratit - podla platformy.
|
detail
(l.72)
|
1
0
sakrble
-> tor
pridané 17.1.2018 8:56
(editované 17.1.2018 9:05)
pockajte pane, toto nemyslite vazne ze Half-life (moja ucta) nieco zaviedol okrem kvalitnej (mozno naj) fps serie. Half-Life 2 bola dlha a genialna tunelovka a zarobila urcite ako "prase". Jasne ze potom chlapci "vynasli" steam a su za vodou, ale k baliku ich dostal Half- Life. K veci. Linearne hry tu boli uz davno (1996 Resident Evil, Tomb Raider a mnoho inych) a mali megauspech a dodnes sa predavaju a remasteruju.
|
detail
(l.72)
|
1
0
sakrble
pridané 17.1.2018 8:33
mozno keby napr. Remedy nerobilo este telenovelu v hre (quantum break) formou trapneho hraneho serialu a dostalo by viac tomu co slubovalo hracom, nebolo by to tak drahe. Keby nespravili Alan Wake, kde by boli? Nezarobili na nom? Neurobili si meno? Tu nejde o to ze hra je draha na vyvoj, ale o to ze nevedia na nej tak primitivne zarobit ako na nejakom prasivom PUBG, a to je rozdiel. Nech teda vsetci robia alpha stadium MP kraviny a svet bude spokojny.
|
detail
(l.101)
|
1
0
tor
pridané 17.1.2018 8:25
Az hraci pochopi, ze hra neni o grafice a poctu pixelu a budou schopni ocenit kvalitni hry s levnejsi prezentaci, bude lepe.
|
detail
(l.131)
|
1
dzebedajo
-> tor
pridané 21.1.2018 15:52
Ako xces zastavit vyvoj grafiky? Ostaneme na fullhd naveky ? Vratime sa na ps3 hw ? :)
|
detail
(l.162)
|
1
zase ja
pridané 17.1.2018 7:55
Ale nepovedal, že náklady na čo. Vzhľadom na to, že hry vyzerajú už 10 rokov rovnako, tak tipujem, že na marketing.
|
detail
(l.72)
|
3
0
sakrble
-> zase ja
pridané 17.1.2018 8:34
naklady na fet, kur*y, jachty a domy pre akcionarov a vedenie.
|
detail
(l.101)
|
pridané 17.1.2018 8:20
Jakto ze ne, v clanku se jasne pise o nakladech na vytvoreni hry a vyjmenovava se konkretne delka, funkce a celkova kvalita.
|
detail
(l.69)
|
1
Biela_Sekera
pridané 17.1.2018 0:39
Ako sa Buržuj dostal do našej dimenzie?
|
|