|
|
detail
(l.30)
|
1
0
Husto7
-> M1ch
pridané 7.9.2019 21:42
minecraft som nehral, lebo je to blbost, ale tot je urcite vacsia.
|
detail
(l.170)
|
5
1
M1ch
-> Husto7
pridané 24.9.2018 21:23
ked si hlupy nie si to ty, neprestavaj, daj si minecraft
|
detail
(l.30)
|
12
Husto7
pridané 28.4.2017 10:52
Ja nerozumiem kto tieto hry v dnešnej dobe hraje...
Kamarát mi ukazoval Poldu, hral to keď bol decko niekedy v 1999, už v tedy bol na svete Unreal tournament, alebo StarCraft takže už v tedy to bol des nie to v dnešnej dobe... |
detail
(l.165)
|
2
0
BreedSK
pridané 28.4.2017 10:17
Hmm to by som si rád zahral, tie hodiny pri Monkey Islandoch, Indiana Jones, Borken Sword...
|
detail
(l.33)
|
pridané 28.4.2017 8:53
Mas pravdu na switch mozno ako tvrdis aj ked neviem ci by nevybuchol
|
detail
(l.182)
|
pridané 28.4.2017 7:59
Zdalo sa mi to neprimerané... škoda
|
detail
(l.190)
|
3
1
Rodolfo
-> Polohrubá výberová
pridané 28.4.2017 4:27
(editované 28.4.2017 4:27)
Na druhu stranu toto by mozno dokazalo ist na 120 fps na konzole ako jedine, v 4K asi nie, ale aspon vo Full HD :)
|
detail
(l.219)
|
1
1
Blackened Halo
-> Samco005
pridané 27.4.2017 23:10
nepovedal by som
|
detail
(l.33)
|
3
12
Polohrubá výberová
pridané 27.4.2017 19:13
Toto vyžmýcha z pc maximum
|
detail
(l.182)
|
1
0
Samco005
pridané 27.4.2017 18:27
Vedel by mi tu niekto potvrdiť, že či sa skutočne jedná o "splnený sen" pre fanúšikov Twin Peaks?
|
detail
(l.148)
|
7
0
peter5713
pridané 27.4.2017 18:26
Tí dvaja na titulnom obrázku sú skoro ako Mulder a Scully-ová
|
detail
(l.64)
|
pridané 27.4.2017 17:27
presel som ale bol som obcas frustrovany, par krat som pozrel do navodu
|
detail
(l.124)
|
2
0
0Marty
pridané 27.4.2017 17:15
(editované 27.4.2017 17:16)
Možnosť preskočiť dialógy tam je (forgotten help screen)
https://blog.thimbleweedpark.com/released Ja osobne som staré adventúry príliš nehral, no TP mi hodne sadol. Najviac sa mi páči práve ten zmysel pre detail, a vyhranosť. Príbeh je zaujímavý a dokáže vtiahnuť, kopa puzzlov je dobrých, postavy sú zaujímavé. Problém mám asi len s menej logickými puzzlami, respektíve nutnosťou backtrackingu do lokácie kde by som to nečakal, a nutnosťou prehľadať skoro všetky lokácie na nájdenie predmetov potrebných na posunutie sa (znova, niektoré by som nečakal/nedávajú príliš zmysel). Toto je ale problém snáď každej jednej adventúry takže nie veľké -. Interface mi tiež mierne prekážal. Hlavne teda nutnost stále klikať na "OPEN" na otvorenie dverí, po x hodinách je to už trocha otravné. |
detail
(l.219)
|
2
Blackened Halo
pridané 27.4.2017 17:12
príbeh je skvelý ale nepáčila sa mi pointa a ani záver
SPOILER (Kliknite pre zobrazenie) "breaking the forth wall" je už niekoľko desaťročí otrepaný vtip |
detail
(l.219)
|
1
0
Blackened Halo
pridané 27.4.2017 17:09
fakt vynikajúca klikačka :) len nemôžem súhlasiť s tým že sa tu objavujú úlohy vyžadujúce nelogické riešenia, práveže ja som bol nadšený že žiadne trápne kombinácie sa nekonajú pričom si hra zachováva bláznivý štýl a postavy.. :)
Ransome *beep*ing rulez!! |
detail
(l.165)
|
pridané 27.4.2017 17:02
DIalogy sa preskakuju strednym mysitkom :) Sice som to nehral, len pozeral stream na twitchi, ale nasmial som sa aj tam dost. Vychadza dost novych adventur (Paradigm), a aj mna to nejak naladilo na taku pribehovu vlnu. dal som si Blackwell komplet na tablete (1-5), a teraz je este v humblebundle mobilny adventure mix za 6 dolarov na androidy. Len by to chcelo android tablet, skoda ze alza uz vyradila shield. Tie hujaveje a samsungy si ma dajak nevedia ziskat :(
|
detail
(l.190)
|
4
Rodolfo
pridané 27.4.2017 16:52
(editované 27.4.2017 16:53)
Ja neviem ale tie hry sa mi nepacili ani v case ked to boli novinky a nic lepsie nebolo a rovnako sa mi to nepaci ani dnes. Jedine co som dokazal hrat bol Polda aj to skor kvoli Ludkovi Sobotovi ako kvoli hre samotnej. Vadi mi ta limitovana stiesnenost. Ze hadam co autor chcel aby som si mal vsimnut, respektive schoval aby ma mucil.
|
|