01 02 >>
icon
detail (l.159)
2 0
danted
  pridané 5.8.2013 20:09
Devil May Cry je dobrý aj za Virgila odporúčam vyskúšať !!
icon
detail (l.257)
luk -> Hakan M.
  pridané 16.5.2013 11:02
>Re: RE:Hakan M.
icon
detail (l.257)
luk -> Vivaldi
  pridané 16.5.2013 11:01
>Re: RE:endre-silentname
icon
detail (l.60)
Hakan M.
  pridané 13.5.2013 18:03
100% //
icon
detail (l.188)
Vivaldi
  pridané 13.5.2013 14:57
Výborná recenzia na výbornú hru. Súhlasím so všetkým čo si povedal. Od grafiky a soundtracku, po celkovú hrateľnosť je to zážitok. :)
icon
detail (l.257)
1
luk
  pridané 12.5.2013 15:09 (editované 12.5.2013 15:09)
Pozrel som si hodnotenia mojej recenzie.
Vau, chcel by som sa poďakovať všetkým za veľmi pozitívne hodnotenie 8-10.
icon
detail (l.257)
luk -> s3wa
  pridané 12.5.2013 15:06
>Re: RE:s3wa
vďaka
icon
detail (l.257)
2
luk -> ????
  pridané 12.5.2013 15:06
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:MichiGen
no ja som tam rozpísal, že herná doba sa natiahne na 15+ hodín, to že som napísal, že osem hodín preto, lebo som to za osem hodín prešiel. Nemám dôvod klamať. Jediné čo som si všimol, že niektorí ťažší nepriatelia, čo sa objavili napr. pri konci nephilimu sa objavili na vyšších obtiažnostiach aj v skorších fázach hry. Ak si prosíš dôkaz, tak ti spravím krátke video s achievementami, kde až na 1 a druhý rozrobený mám všetko, takže toto tvoje tvrdenie, že som tomu veľa nevenoval niekam týmto posielam.
Opäť animácie, mne sa fakt páčili a páčili sa mi aj v štvorke. Si pamätám, ako ma boleli prsty a takmer som prišiel o svoj bezdrôtový X360 gamepad. :D

Snažil som sa vypichnúť všetky klady a zápory, tak aby si človek, čo recenziu číta vedel spraviť jasný obraz o tom, čo ho čaká ak sa rozhodne hrať túto hru.

Ja netvrdím, že musíš súhlasiť so všetkým čo píšem,maj svoj názor. Najslabšou stránkou hry sú podľa mňa tie obtiažnosti a stereotyp spojený s tým, keď sa rozhodneš prejsť všetky.
Nemyslím si, že to je dôvod na strhanie bodov, ale vďaka za 8čku, vždy lepšie číslo než 6 a menej.
Táto vec bola jediná(obtiažnosti), vďaka čomu si mi ubral body alebo ešte niečo?
icon
detail (l.215)
2
???? -> luk
  pridané 12.5.2013 12:23
>Re: RE:Re: RE:MichiGen
"Toto bola prvá hra, kde som sa rozhodol, že skúsim prejsť hru aj na ďalšie obtiažnosti, chcel som totižto vidieť rozdiel. To, že nepriatelia ti dajú väčší dmg, alebo ty sa staneš oveľa zraniteľnejší je síce pekné, ale keď už sa rozhodnem hrať nejakú hru viac krát, čakám od hry trocha viac pridanej hodnoty než som dostal tu, preto som to dal do záporov."

prave opak je pravdou. DMC je jedna z mala hier kde su velke rozdiely v obtiaznostiach. Cim vyssia tym rozdielnejsich protivnikov na teba hra pusta a napriklad protivnici co boli na normla obtiaznosti ku koncu hry su vo vysokych uz hned od zaciatku a hra ich mixuje dost rozumne ze ta nuti menit taktiku aj system boja. tak isto bossovia maju utoky naviac v kazdej z vyssich obtiaznosti. Mam pocit ze si tym obtiaznostiam az tolko casu nevenoval ako tu pises, lebo tie rozdiely sa nedaju prehliadnut. Chvalis animacie a prave tie su najslabsou strankou hry. Ked to porovnas s animackami z DMC 4 tak toto je vyslovene amatersky pocin aj ked hra samotna je dobra. Este cut_sceny kde sa iba rozprava vyzeraju celkom k svetu pokial hra zabera iba tvare, lenze pokial ide o animacky ktore sa odohravaju v meste, alebo ukazuju nejake vozidlo tak je to vyslovene trapas. Herna doba vobec nie je mala lebo ak si pripocitas aj vsetky bonusove levely takdoba je vyssia ako 8 hodin, takze si to zase hral len tak narychlo. Recka za 8
icon
detail (l.182)
1
s3wa
  pridané 12.5.2013 6:18
Vynikajúca recenzia.
icon
detail (l.257)
luk
  pridané 12.5.2013 0:02
neviete, či ešte Capcom vydá nejaké iné DLC k tomuto dielu? Mne sa čosi zdá, že ešte jedno by malo byť.
icon
detail (l.257)
1
luk -> MichiGen
  pridané 12.5.2013 0:01
>Re: RE:Re: RE:MoNsT3r
podobne, tiež som nebol zrovna 2-krát nadšený. Keď som to však prvý krát zapol ráno, pozrel som na hodiny a pozri už je večer :D
icon
detail (l.257)
luk -> MichiGen
  pridané 11.5.2013 23:59
>Re: RE:MichiGen
tuto by som len dodal, ja viem, že ma to nikto nenúti hrať toľko momentálne som sa zasekol na vergilovi na obtiažnosti HELL AND HELL, stále ma zabíja.

Toto bola prvá hra, kde som sa rozhodol, že skúsim prejsť hru aj na ďalšie obtiažnosti, chcel som totižto vidieť rozdiel. To, že nepriatelia ti dajú väčší dmg, alebo ty sa staneš oveľa zraniteľnejší je síce pekné, ale keď už sa rozhodnem hrať nejakú hru viac krát, čakám od hry trocha viac pridanej hodnoty než som dostal tu, preto som to dal do záporov.
Taktiež keďže sa obtiažnosti až tak extra nelíšia ako som písal, po určitom čase naskočí stereotyp.
icon
detail (l.257)
luk -> mmm273
  pridané 11.5.2013 23:52
>Re: RE:mmm273
DLC je pokračovanie, čo sa stalo s vergilom po poslednej misií v plnej hre a vďaka za pochvalu
icon
detail (l.193)
MichiGen -> MoNsT3r
  pridané 11.5.2013 23:22
>Re: RE:MoNsT3r
Ako jeden z mnohych som nato frflal hned od uvedenia prveho traileru :) a to az po dobu kym som si to nezahral. Je to kvalitny nastupca a velmi dobre spraveny reboot, skoda ze predajne moc neuspel :/.
icon
detail (l.131)
Reaper117 -> MoNsT3r
  pridané 11.5.2013 23:07
>Re: RE:MoNsT3r
ja viem že nieje...ani som nenapísal že to je metalová hudba, len som napísal že ich soundtrack je viac metalový ako ten druhý soundtrack od Noisia, ľahšie sa to pochopí ako keby som napísal že to je Aggrotech alebo EBM....ale keď si pozrieš ich oficiálnu stránku napríklad na myspace máš tam napísané Genre: Electro / Industrial / Metal
icon
detail (l.98)
MoNsT3r -> MichiGen
  pridané 11.5.2013 22:18
Pockat ty nie si nahodou ten, co tu plakal, ked vysiel tento diel DMC, ze ako to je nahovno aky je Dante a podobne a nedal si dopustit na tuto seriu a bla bla. Ked to nie si ty tak, potom sorry.
icon
detail (l.98)
1
MoNsT3r -> Reaper117
  pridané 11.5.2013 22:16
Combichrist nie je metal...
icon
detail (l.131)
1
Reaper117
  pridané 11.5.2013 22:04 (editované 11.5.2013 22:06)
Pre info koho by to zaujímalo:

soundtrack (ten viac metalový) do hry robila nórska skupina Combichrist. Vydali to ako svoj najnovší album No Redemption

tiež sa na soundtracku podieľali aj Noisia
icon
detail (l.193)
MichiGen
  pridané 11.5.2013 21:40
BTW s tymi obtiaznostami tak celkom nesuhlasim. Prve 2 mozes uplne preskcit, pretoze su extremne jednoduche a nieje s nimi spojeny ziadny achievment. Treba zacat uz na Nephilim a potom pokracovat na vyssie odomknute obtiaznosti. Ktore su podla mna ovela viac zabavne, nielen preto ze uz ma hrac odomknuty arzenal pohybov a zbrani ale hlavne preto ze hra na teba hadze ovela zaujimavejsie a vacsie vlny protivnikov.
Takych co predtym boli na konci hry dava uz na zaciatku, navyse s mierne zmenenymi utokmi a pod (witch nehadze 1 mec ale 3, nepriatelia su agresivnejsi atd.). Tie dalsie 2 obtiaznosti kde zomries na 1 zasah sa daju lahko prejst ked mas aktivovany super dante, ale s nim sa neda dosiahnut za misie SSS. Kazdopadne nikto ta tu hru hrat 8x nenuti, a podla mna mozu byt hraci len vdacni, kedze to predlzuje celkovu hernu dobu.
01 02 >>