01 02 03 >>
icon
detail (l.52)
zaqq
  pridané 12.10.2018 8:47
Podla mna teraz zacali pridavat raytraycing, o rok-dva mame novy trailer 😀
icon
detail (l.131)
BreedSK -> zaqq
  pridané 12.10.2018 10:03 (editované 12.10.2018 10:04)
Starlancer sa mi pacil bohovsky, freelancer som skusil ale nechytil ma
icon
detail (l.6)
3
Synestros
  pridané 11.10.2018 18:51
vyzera to vyborne ale ako konzolistu by ma zaujímalo či to časom vyjde aj pre ps4 🤔
icon
detail (l.49)
1 0
MrRiocool -> Synestros
  pridané 12.10.2018 11:40
S najväčšou pravdepodobnosťou to "(ne)vyjde" na PC :D
icon
detail (l.94)
Jeggy -> Synestros
  pridané 11.10.2018 21:25
Na konzoly to s največšou pravdepodobnostou nikdy nevyjde
icon
detail (l.345)
saver -> Synestros
  pridané 11.10.2018 18:53
nie
icon
detail (l.37)
3 2
Ragnar2277
  pridané 11.10.2018 18:23
Vždy na toto zabudnem a potom sa zrazu objaví článok že pribudla nová loď :D... 194 mega Xrokov vývoja a plnohodnotnej hry niet... Toto bude buď mega hit alebo neuveriteľný prepadák ktorý sa bude stále preťahovať až donekonečna a potom umrie...
icon
detail (l.140)
1 1
Znalec
  pridané 11.10.2018 17:38
Juj ten singláč vyzerá dobre, to si prejdem. Ale v multiplayeri nebudem grindovať ani bohovi.
icon
detail (l.133)
1 1
Rellik
  pridané 11.10.2018 16:27 (editované 11.10.2018 16:27)
hladinu 190 mega majú už poriadne dlho. Zrejme dotovanie hráčmi pomali končí takže ak máknu zadkom dočkáme sa aspoň bety :) snáď už buduci rok
icon
detail (l.105)
6
KAPITÁN KURÁŽ
  pridané 11.10.2018 14:55 (editované 11.10.2018 14:57)
nazvať to planétou je prinajmenšom kruto nepresné, keď náš mesiac má priemer +-3470 km, to skôr planétka;?)
icon
detail (l.173)
cpy -> KAPITÁN KURÁŽ
  pridané 11.10.2018 15:43
SC ma byt 1:10 scale takze vsetko treba brat ako 10x vacsie. Je sice pravda ze aj to su tak obrovske priestory ze nikdy nikoho clovek nemusi stretnut. Vid ED kde je 1:1 nasa galaxia a na nahodnom mieste je takmer 0 sanca niekoho stretnut. Problem je to ze v ED dokopy nic nieje :D
icon
detail (l.140)
5 0
Znalec -> cpy
  pridané 11.10.2018 17:35 (editované 11.10.2018 21:23)
1:1 vesmír je úplná somarina pre hry a to som bol presvedčený v minulosti o opaku.

Najlepší dizajn „vesmíru” má stále Freelancer, pretože má nekonečnú pestrosť. Tu pole asteroidov, tam pole industriálneho odpadu, inde zas pole ľadových krýh v opare, v ktorom sa pri pohľade na slnko vytvára dúha. Ďalej kryhové polia zo zaniknutej planéty, mínové polia (s tajnými koridormi cez ktoré sa dá bezpečne prejsť), krásne hmloviny všetkých farieb a odtieňov, hmloviny s anomáliami, hmloviny s nestabilmými explodujúcimi oblakmi plynových zhlukov, veľké otvorené priestranstvá resp. dutiny v hmlovinách (zvyčajne so základňou nejakej nezákonnej frakcie), neutrónové hviezdy, radioaktívne oblasti ničiace hull,...atď., kombinácie všetkého vyššie uvedeného a celé je to podmazané atmoférickou hudbou.

Je to taký „fantasy” LSD vesmír. Lepší ako realistická prázdnota. Už samotné poletovanie a skúmanie robí hru.
icon
detail (l.173)
1 0
cpy -> Znalec
  pridané 11.10.2018 20:27
SC je takisto od Chrisa takze yay? Podla toho co planuju to vyzera ze fakt tam chcu mat pestrost na mensej oblasti ako random to iste ale velke.
icon
detail (l.140)
2 0
Znalec -> cpy
  pridané 11.10.2018 21:36
SC je ťažké v tomto ohľade komentovať, pretože ten svet zatiaľ veľký nie je. Majú tam zopár pekne spravených staníc, posledné roky sa zamerali na úpravy enginu, aby umožňoval plynulý vstup na planéty, generovanie terénu apod., ale sľubovali viac ako stovku (presné číslo si nepamätám) a od toho to má ešte strašne ďaleko. Keď taká možnosť bude a osobne ich navštívim aspoň 30, potom si vytvorím o dizajne systémov v tejto hre obraz, ale nemám veľké očakávania.
Chrisa z vývoja Freelancera investori vyrazili pre nedodržovanie termínov a príliš ambicióznu víziu 2,5 roka pred dokončením. Nové vedenie výrazne zmenšilo a okresalo hru - napríklad úplne zrušili MMO časť hry, vytváranie postáv a lietanie v atmosférach planét. Obávam sa preto, že tím, ktorý má v CIG na starosti dizajn vesmíru/systémov Star Citizenu, si neuvedomuje ako Freelancer v tomto trafil do čierneho a skôr hľadajú inšpiráciu v u konkurencie alebo v Hollywoode.
icon
detail (l.81)
1 0
jimmi.lc -> Znalec
  pridané 11.10.2018 21:58 (editované 11.10.2018 22:01)
V tomto príspevku je pár nepresností . Freelancer vyvíjalo štúdio Digital Anvil, ktorého zakladateľmi v roku 1996 boli bratia Robertsovci, Zurovec, Peterson + pár ďalších ľudí , ktorí odišli z Origin System, ale dá sa povedať, že hlavným šéfom a majiteľom bol Chris. Čiže ťažko mohol sám seba vyraziť z vývoja Freelanceru. Je však pravda, že v decembri 2000 Microsoft kúpil Digital Anvil. Hneď na to Microsoft zrušil dva projekty ktoré súČasne s freelancerom Anvil vyvíjal Loose Cannon a Conquest: Frontier Wars. Druhá menovaná hra však bola tesne pred dokončením tak bola predaná Ubisoftu a ten to zadal iným štúdiám dokončiŤ. Je pravda aj to, že po predaji Anvil, Chris odišiel zo štúdia avšak nie je pravda, že ho z vývoja freelanceru uplne vyradili , práve naopak Microsoft ho naďalej platil ako externého poradcu. Edit: PS: Chris Robert podľa vlastných slov doteraz ľutuje , že ho ukecali na predaj Digital Anvil .

icon
detail (l.140)
Znalec -> jimmi.lc
  pridané 13.10.2018 11:50
"hlavným šéfom a majiteľom bol Chris. Čiže ťažko mohol sám seba vyraziť z vývoja Freelanceru."

Microsoft financoval Digital Anvil od takmer od jeho vzniku. Týmto ich v podstate vlastnil (podobný vzťah ako hypotéka). To, že Chris bol šéfom, znamená, že hovoril ľuďom, čo majú robiť, nie že nemal žiadnu zodpovednosť.
Z tejto pozície šéfa ho totálne vyrazili. To, že potom zabezpečoval poradenstvo je úplne štandardný postup, jednak, aby sa nové vedenie vedelo zorientovať a tiež, aby to vyzeralo v lepšie v jeho životopise. Za zmienku stojí, že v dev diaries Freelancera Chris ani nevystupuje.

Ďalej treba spomenúť, že Microsoft mal podozrenie, že Chris prelial určité financie na tvorbu CGI do Wing Commandera. Ak to aj nie je pravda, Microsoft určite nebol nadšený z toho, že Chris si plnil svoje Hollywoodske ambície namiesto toho, aby makal na Freelancerovi. Určite záležitosti nepomohlo ani to, že ten film bol totálny flop a prerobil peniaze.
icon
detail (l.81)
jimmi.lc -> Znalec
  pridané 13.10.2018 23:53
Mozeme sa iba dohadovať ako boli postavené zmluvy medzi Digital Anvil ako vyvojarom a Microsoftom ako vydavateľom ale je faktom že Digital Anvil bol oficialnym producentom filmu a teda studio robilo financne a organizacné zabezpečenie výroby filmu. A tiež si mysl´m že keby Chris nejaké peniaze stopil tak by sa to určite prevalilo a uz by si v hernom priemysle ani neskrtol . Podľa mňa Microsoft iba využil situáciu a.) Strata Digital Anvilu na filme bola cca 18 mil dolárov b. ) dalsia hra ktorá by mohla ziskat nejaké financie bola sice pred dokoncením ale este potrebovala cca 8-9 mesiacov - narazam na conquest , cize Microsoft bol na koni a vycitil moznost ziskat relativne uspesne studio . A to ze Chris nie je uvedený v defs diares má mozno celkom logické vysvetlenie . Frelancer bol od zaciatku velmi ambicioznym projektom a jeho mechaniky boli od zaciatku verejne prezentované , avšak po prevzati Microsoftom bola celá hra viac než radikálne orezaná a podľa mňa z toho dovodu sam Cris Roberts nechcel byt pri hre vedený ako vývojár - toto sa len dohadujem nemusi to byt pravda . Ved Freelancer mal nejaký čak od prevzatia Microsoftom nalepku - vaporware- dokonca mám pocit ze az do vydania . Je však faktom že Roberts je napriek kontroverznosti Frelanceru úspešný herný vyvojar, jeho meno mu robia hry ako seria Wing Commander (10 hier), Starlancer, Strike Commander a zo starsich hier Times of Lore , Ultima V a Strykers Run
icon
detail (l.173)
cpy -> Znalec
  pridané 11.10.2018 21:47
Tentokrat ma prachov hodne, problem je ze ked mu dojdu tak to nedokonci, tak len treba dufat ze tu hru sa mu podari dotiahnut skor ako mu dojde rozpocet.

Ja sa bojim toho feature creepu ale zas vydat nedokoncenu hru bez spojenosti hernych mechanizmov (ED) by bolo horsie ako nevydat ju vobec. Ked chcem circus arcade game tak to uz mame v ED kde ani jedna herna mechanika nema suvis s nicim a hlbka hry je nula nic. Radsej si pockam na hru kde robit jednu vec znamena ovplyvnit 50 dalsich.
icon
detail (l.140)
Znalec -> cpy
  pridané 13.10.2018 13:51
Ja sa uspokojím s pekne spracovaným vesmírom a kvalitným letovým model.
icon
detail (l.173)
cpy -> Znalec
  pridané 13.10.2018 21:36
Takze ides hrat ED?
01 02 03 >>