01 02 03 04 05 >>
icon
detail (l.187)
1
WampyR -> TomLehockySVK
  pridané 8.3.2018 9:01
Escape from Tarkov je ak sa nepletiem (ale nikdy som to nehral) v prvom rade multak, ktory nemusi riesit AI + zlozity subojovy system. Kolko je v takej mape naraz postav? Co okrem strielania a lootovania robia?
Ja som nikdy netvrdil, ze Unity a UE su skarede enginy, ale ma to asi svoj dovod, ze nie su hromadne vyuzivane na openworld AAA hry. Cities Skylines tiez moze vyzerat velke ale to uz nie je Unity....to je masivne upraveny Unity, ktory ladili a prisposobovali roky! A ma za sebou vydavatela Paradox, ktory to aj financoval. Toto keby malo robit Warhorse s ich kapacitami tak cakame dalsie 4 roky na tu hru.
Dalsia vec, ze Unity byva casto upravovany a vydavane nove verzie, ktore ti mozu rozhasit kod, ktory uz mas napisany.

Proste v dobe ked sa do toho pustili s tym, ze chcu robit toto, tak CryEngine bol jednou z najlogickejsich volieb. Urcite mali v hladaciku minimalne Unreal Engine, ale proste vybrali to co vybrali.
icon
detail (l.172)
TomLehockySVK -> WampyR
  pridané 8.3.2018 7:47
A aký je teda ten "vhodný" ? Escape from Tarkov má niektoré fakt veľké mapy a používa Unity. A nepovedal by som ani to že CryEngine má lepšiu grafiku kedže som videl toho už dosť aj v Unity, aj v UE4 že všetko vie vyzerať dobre aj v tých dvoch enginoch.
Escape from Tarkov vyzerá neskutočne , Unity ! Alebo aj Cities Skylines je Unity a tam máš obrovské , neskutočné množstvo áut a civilistov na mape s vlastnou AI a všetko funguje a aj vyzerá výborne.

icon
detail (l.187)
1
WampyR -> TomLehockySVK
  pridané 7.3.2018 16:47 (editované 7.3.2018 16:48)
Ani jeden z nich nie je vhodny na openworld a co sa tyka poctu postav mozno by na tom boli este horsie ako CryEngine.
Unreal napr. neviem ci uz bol pred 4 rokmi zdarma a Unity absolutne nie je vhodne na takyto typ hry.
CryEngine sa vtedy javil ako dobra volba, kedze:
- mal najlepsiu grafiku
- support DE CZ je relativne blizko aj keby bolo treba nieco osobne robit
- nikto nemyslel, ze v nom nepojde spravit tolko postav, kazdy vo WH proste jaksi predpokladal, ze to ide
- a samozrejme nikto nepredpokladal, ze CryTek sa dostane do takych sracek

Ono neviem si predstavit vhodnejsi engine, lebo kto ho ma ho nepreda (Ubi, Rockstar, 2K, Bethesda; Amazon Lumberyard v tej dobe este nebol) a kto ma "free" enginy ako Unity ci Unreal tak nie su prave najvhodnejsie.
icon
detail (l.172)
TomLehockySVK -> WampyR
  pridané 7.3.2018 14:23
Nerozumiem prečo vybrali práve CryEngine a nie Unity alebo Unreal 4 .
icon
detail (l.65)
Bedy -> WampyR
  pridané 6.3.2018 22:35
Viem že video Max 15 sekúnd aj hudba ... Ale mne šlo hlavne o to že načo to vôbec fotili ... Dám správu odkaz a hotovo ... Vyzerá to amatérsky ...
icon
detail (l.163)
1 0
Dr.Stevko -> bacil018
  pridané 6.3.2018 22:13
naučíš sa, vyskilluješ, neskôr ťa už nikto neporazí...
icon
detail (l.187)
1
WampyR -> Bedy
  pridané 6.3.2018 21:57 (editované 6.3.2018 21:57)
Kratke urivky, ci ukazku filmu alebo hudby nie su porusenim autorskeho zakona a nepotrebujes na ne ani suhlas autora.
Aspon tak pisali v jednej teme v Leveli, kde rozoberali autorsky zakon.
icon
detail (l.187)
1
WampyR -> TomLehockySVK
  pridané 6.3.2018 21:54
nie AI, ale Cryengine. Vavra hovoril, ze ich to samych prekvapilo a vtedy ked ho vyberali tak nikomu ani nenapadlo, ze tento "openworld" engine moze mat take problemy so zobrazenim davu. Cim viac postav mali na scene, tym islo FPS prudsie doprdele.
Hovoril, ze nevie ci to vobec dokazu dorobit aspon do pripadnych pokracovani.
icon
detail (l.32)
whiskeyy -> TomLehockySVK
  pridané 6.3.2018 16:26
Presne tak, jednoducho to nedokázali spraviť tak to tam neni.
icon
detail (l.141)
olaver -> string777
  pridané 6.3.2018 13:53
Licencia na cryengine
icon
detail (l.131)
bacil018
  pridané 6.3.2018 10:23
Ja si myslim ze to neni az tak vela 30mega za tu hru.Grafika je tam dobra ,pribeh tak isto ...len ten bojovy system mi moc nejde
icon
detail (l.187)
hotwheelsing -> Plugo
  pridané 5.3.2018 18:39
tak česko je všeobecne trošku na inej (vyššej) úrovni ako slovensko, bohužial je smutné že to musím povedať no je to tak. A asi táto správa nepoteší nikoho
4 0
nlij -> Phase
  pridané 5.3.2018 18:13
to je preto ze na rozdiel od ceskej oligarchie nema ta slovenska potrebu z nakradnutych prachov investovat nieco aj doma. Preto tu neexistuje sport kultura a ani poriadne video hry
icon
detail (l.124)
string777 -> olaver
  pridané 5.3.2018 15:53
Licenciu na čo máš na mysli?
icon
detail (l.52)
PoTrAtH -> Phase
  pridané 5.3.2018 14:50
Savage! ??
icon
detail (l.155)
2 0
FadedSky -> Igraczech
  pridané 5.3.2018 14:41 (editované 5.3.2018 14:41)
Skyrim hlavne valcoval hratelnostou ... a hype bol uplne niekde inde
icon
detail (l.68)
3 0
TvojDade -> Plugo
  pridané 5.3.2018 14:32
Mohol by si na to dat nalepku "podka skutocnej udalosti"
zaverecny boss by bol fico a ty by si si krasne uzil ten posledny moment s nim :D
icon
detail (l.156)
4 3
Plugo -> Boss Marťas
  pridané 5.3.2018 13:55
Mozno mafia na Slovensku by nebola zla tema :D
icon
detail (l.128)
17 0
Phase
  pridané 5.3.2018 13:47 (editované 5.3.2018 13:48)
nechapem ze sa na slovensku nic dobre nevyraba, ved len tu v komentoch je vyvojarov jak nasranych, co by spravili za par korun hru milenia, bez bugu a samozrejme by ju potom predavali za 5,50
icon
detail (l.140)
Igraczech -> olaver
  pridané 5.3.2018 13:39
2K tak senior developer. Pre programatorov je herna sfera ta najhorsia z hladiska financneho ohodnotenia a to aj napriek tomu ze herni programatori celia najvacsim vyzvam programatorciny (AI, fyzika, grafika...). Tam sa ludia pohybuju hlavne koli tomu, ze ich to bavi, alebo hladaju vyzvy.
01 02 03 04 05 >>