01 02 03 >>
icon
detail (l.187)
2
WampyR -> ????
  pridané 21.2.2019 21:44
Ale neprazivam :), akurat vy tu poniektori mate tendencie robit z Romera dobre, ze nie poloboha lebo s vami komunikuje, stara sa o (s prepacenim a pri vsetkej ucte k legendam) 100-rocne hry a zly zly Johnny C. nie
Prosim ta co mi tu pises o financnom risku? Rozhadzovat peniaze na vyvoj pomaly na vsetko ine, len nie na vyvoj, nie je financny risk, ale ekonomicka samovrazda. V dobovych clankoch bolo dost popisane kolko stalo logo v podlahe, ci zariadenie kancelarii a nehovor mi, ze to malo vplyv (hlavne v predmetnych rokoch) na vyvoj...teda malo....evidentne negativny. Urcite je vela vyvojarov, co pohoreli, ale Romero s IonStormom je exemplarny priklad na vrchole.

Romero mi nic neurobil, naopak skor by som sa mu podakoval, ze Austinske studio nechal viest Warrena Spectora, ktory vytvoril jednu z mojich top 5 hier vsetkych cias - Deus Ex. A tebe zase moze byt ukradnute ci je Carmack len podivin co nema rad masy, alebo namysleny arogantny ****...ale ty sa ku Carmackovi (negativne) vyjadrovat mozes, ja k Romerovi nie.....teraz sa pytam...PRECO?
icon
detail (l.206)
hyp0 -> Rokenrol
  pridané 21.2.2019 10:12
what the .. ? ked vymazem to "A" na zaciatku tak to bude uz relevantny post na ktory odpovies?
icon
detail (l.65)
Rokenrol -> hyp0
  pridané 20.2.2019 20:17
apreco, jak Matelko sa pytas, a preco ohen pali?!

povazujem to za nemiestne
icon
detail (l.215)
2 0
???? -> WampyR
  pridané 20.2.2019 18:24
Prilis to prezivas. Ktory novy herny projekt nie je financne riskantny? Romero mal napad, bol do toho zapaleny ale nevyslo to ako si to predstavoval. Kolko hernych vyvojarov takto pohorelo? Nejeden. Kolko rozpracovanych hier skoncilo v kosi a zhltli miliony? Nespocet. Pises ako keby konkretne tebe Romero nieco urobil. Tebe to moze byt ukradnute.
icon
detail (l.206)
hyp0 -> Rokenrol
  pridané 20.2.2019 13:29 (editované 20.2.2019 13:29)
a preco by sa mali hanbit keby to predavali? Nikto nikoho do nicoho nenuti, ked je to niekto ochotny kupit, opat nie je ziadny problem. Takto funguje trh.
icon
detail (l.65)
Rokenrol -> hyp0
  pridané 20.2.2019 13:17
tak asi som to zle pochopil. ked je to zadara tak okej, ale za pe iaze nech sa hanbia...
icon
detail (l.206)
hyp0 -> Rokenrol
  pridané 20.2.2019 13:15 (editované 20.2.2019 13:28)
takze tebe vadi to, ze niekomu robi radost venovat cas nejakemu zadarmo projektu, ktory ta nezaujima. Daj popis toho co robis ty, a ked najdem nieco co ja nerobim tak ta tu zhejtim jak Meliško Etelu. Bude to tak ok?

Ano, Romerovi budu tlieskat aj keby si prdol. Pretoze je to legenda a ludi stale bavi jeho level design. Kde je nejaky problem?
icon
detail (l.187)
2
WampyR -> ????
  pridané 20.2.2019 10:45
A co teraz, ze nekomunikoval? To teraz ideme sudit ludi na zaklade ich povahy? A stavia sa do pozicie nadcloveka on, alebo to tak interpretuju ti, ktorym lezi v zaludku? Lebo je to dost rozdiel. To, ze je clovek v podstate genius na enginy, ale je introvert, ktori nerad komunikuje z masami, tak teraz ho pome sudit lebo jeho kolega Romero je opak....
Toto vazne?

icon
detail (l.187)
2
WampyR -> ????
  pridané 20.2.2019 10:41
Narocna az tak nebola, ved bola niekolko rokov odkladana. "Revolucny" bol v tej dobe akurat jej dizajn kapitol, kde kazda mala ine zbrane a mohol si si preniest z jednej epochy do druhej a tam ich pouzivat kym ti nedosli naboje. "Revolucny" bol rovnako aj Supermucha Naser aka sidekick Superfly Johnson, akurat, ze naozaj viac nasieral ako pomahal.
Ludia vtedy cakali to co im Romero velkohubo nasluboval...hru, ktora zmeni minimalne FPS zaner a to ako singlac tak aj multak.
Singlac bol pekny, ale bol to jeden velky pruser, lebo prva kapitola bola tak nudna, ze sa mnoho ludi dalej nedostalo.
Multak je samostatna kapitola, pretoze Romero mal "action plan", ze multak vystrieda Quake a posle ho do historie....akurat sa zabudlo na 2 veci....tym, ze kazda epocha mala ine zbrane, tak ich bolo prilis vela a profigejmeri tej doby ti do toho nepojdu, lebo sa nedokazu naucit vsetky a za druhe, niektore zbrane tam boli tusim velke s vela efektami a po vystrele si nic nevidel, cize zasa nepouzitelne....multak Daikatany mal byt pre vsetkych a pritom nebol pre nikoho.
Zla hra to nie je, koneckoncov vtedajsia recenzia Levelu tomu dala znamku 7/10 s tym, ze nie je to zla hra......akurat, ze sluby zo strany Romera za tie roky vyvolali ocakavania na urovni 11/10 s tym, ze to zmeni herny svet alebo minimalne FPS zaner.....nakoniec mohol byt rad, ze to vobec dokazal vydat v takom stave v akom to vyslo. Dopadol tak sice ako prvy, ale podobne dopadli este aj vyvojari STALKERA a Duke Nukem Forever.

Zda sa mi, ze IonStorm vydal za svoju existenciu 4 hry: prepadaky Daikatanu a nejaku strategiu sa mi zda a potom 2 hity: Spectorov Deus Ex a Anachronox Toma Halla.....akurat, ze Daikatana zhltla tolko penazi, ze ked sa ako tak poplatili dlhy zo ziskov tych 2 hitov, tak studio skoncilo.....a ozaj to teda nie je Romerova vina, ze Dallas pobocka kde sedel Romero utracala jak besna a Autin pobocka, kde boli Hall so Spectorom urobi hry na ktore sa spomina dodnes....
icon
detail (l.215)
???? -> Rokenrol
  pridané 20.2.2019 9:54
Ved nikto za to nic nepyta a aj sigil je free
icon
detail (l.65)
Rokenrol -> ????
  pridané 20.2.2019 9:20
to pochopim este ako konicek, ale pytat za to prachy ???
icon
detail (l.215)
???? -> Rokenrol
  pridané 20.2.2019 9:00
Ja pre nu robim textury
icon
detail (l.215)
2 0
???? -> WampyR
  pridané 20.2.2019 8:58
Carmack s komunitou takmer vobec nekomunikoval. Raz do roka sa objavil ba Quakecone a to bolo vsetko. Ziadne nadsenie z neho neslo, o nic sa nepodelil a staval aj stavia do pozicie nejakeho nadcloveka. Jeho uspechy mu nemozno odopriet ale Romero je jeho presny opak. Vzdy bol otvoreny, vela obsahu z prace na doomovi uvolnil pre komunitu. Vzdy je v pohode a nie je to ziadny namysleny mrzut. Dokonca aj na komunitnych patchoch pre daikatanu dlhe roky po vydani ochotne spolupracoval aj ked to nikto od neho necakal.
icon
detail (l.215)
2 0
???? -> WampyR
  pridané 20.2.2019 8:52
Daikatana bola dost revolucna ale na tu dobu narocna a tazko povedat co od toho ludia vtedy cakali ale bol na nej urobeny obrovsky kus prace. Vobec to nie je zla hra
icon
detail (l.65)
Rokenrol -> sirv
  pridané 20.2.2019 7:51
no nevm, toto zarobi len preto ze je na tom podpisany Romero (ked zarobi). mne nevadi grafika, ale to, ze existuje velka moderska komunita, ktora tuto hru uz prekopala skrz naskrz a zadara... potom pride Romero spravi zopar map bez inovacie a vsetci mu budu tlieskat...
icon
detail (l.64)
sirv -> Rokenrol
  pridané 20.2.2019 7:48
ked ma clovek predstavivost tak nepotrebuje fotorealisticky engine, mozog vstup spracuje a potrebne detaily dorata :) umenie sa lisi oproti fotografiam aj tym , resp prave to je na nom najpritazlivejsie, ze si tam zmysel a detaily dopredstavujes podla seba .
icon
detail (l.65)
Rokenrol -> sirv
  pridané 20.2.2019 7:40
ale 25 rokov... to uz by som cakal normalny remake a nie v povodnom engine...
icon
detail (l.65)
Rokenrol -> ????
  pridané 20.2.2019 7:39
ja sa divim iba ze si niekto da tu namahu sa v dnesnej dobe patlat s 26 rocnou hrou a vytvarat pre nu mapy...
icon
detail (l.65)
Rokenrol -> cmd42_
  pridané 20.2.2019 7:36
to chapem, ale ved existuje snad milion modov a map atd atd pre dooma... nic sa nemoduje tak dlho ako doom
icon
detail (l.168)
Substance242
  pridané 19.2.2019 23:24
A tu je zoznam doteraz vydaných Sigil.
http://www.nin.wiki/Sigil_numbers
01 02 03 >>