|
|
detail
(l.169)
|
pridané 16.10.2017 18:50
včera sme to zapli, DS4 emulátor pre ovládače k PS a olala, ide to aj co-op v PC, prepnúť na veľkú TV a o zábavu je postarané, len je to k*rva ťažké
|
detail
(l.170)
|
pridané 16.10.2017 6:37
Tahle hra si takove prodeje plne zaslouzi
|
detail
(l.133)
|
pridané 15.10.2017 9:52
Zaslúžene keď sa hry robia z radosti a nie pre zisky tak sa predávajú aj bez obrovských nákladov na reklamu inak očakávam pokracovanie
|
detail
(l.155)
|
pridané 14.10.2017 19:53
Hej hej, saver už vysvetlil. :)
|
detail
(l.215)
|
pridané 14.10.2017 19:52
(editované 14.10.2017 19:54)
ja som myslel za 2 tyzdne milion, nie milion celkovo. Za 2 tyzdne ani nepamatam ktora indie hra milion predala
|
detail
(l.106)
|
8
0
Umelec roku
pridané 14.10.2017 11:18
Fandím tejto hre. Je na nej vidieť neuveriteľná snaha autorov. Tiež je osviežujúce, že ,,megahitom" može byť aj hra, ktorá nie je 3D. Tá výtvarná štylizácia nemá chybu
|
detail
(l.155)
|
1
0
Kemachi
-> saver
pridané 14.10.2017 10:22
Tak potom možno hej, ťažko povedať, neviem nájsť štatistiky na toto zamerané.
|
detail
(l.599)
|
5
0
saver
-> Kemachi
pridané 14.10.2017 10:16
za dva tyzdne
|
detail
(l.68)
|
pridané 14.10.2017 10:14
perfektna hra, podporil som a ak vyjde na PS4 podporim i tam ...
|
detail
(l.155)
|
1
1
Kemachi
-> Zelená
pridané 14.10.2017 10:05
Chudáci hry, ktoré nie sú ani nezávislé ani AAA, nikto na ne nikdy nemyslí. :(
|
detail
(l.155)
|
3
0
Kemachi
-> ????
pridané 14.10.2017 10:01
(editované 14.10.2017 10:06)
Minecraft bol dlhú dobu nezávislý než ho kúpil Microsoft. Predal dovtedy tak 10-15 miliónov. Rocket League má len na Steame 6,5 milióna, existuje na ďalších 2 platformách. Binding of Isaac oba diely dohromady 5 miliónov. Undertale 3 milióny. Super Meat Boy 3 milióny. Terraria 10 miliónov. Super Hexagon má dokonca 1 milión len na Steame.
Čiže, hoci je 1 milión krásne číslo a pekný úspech, nie je to až tak netradičné pre nezávislú scénu, nie to ešte rekord. :) |
detail
(l.133)
|
5
0
Rys28
-> ????
pridané 14.10.2017 9:50
Hej tiez si myslim ze tak 300k... ale keby xbox predal 700k a pc 300k uz by sa tu pisalo o mrtvej a piratskej pc platforme
|
detail
(l.16)
|
11
Polohrubá výberová,
-> ZaludVamDam
pridané 14.10.2017 9:32
Ak je to naozaj take dobre tak ps4 by to mohlo zdvihnut na 2 miliony.
|
detail
(l.165)
|
1
0
mantor
-> ????
pridané 14.10.2017 9:23
(editované 14.10.2017 9:25)
To asi nie kedze PUBG uz viac indie ani nemoze byt Divinity ma na PC tiez viac ako Cuphead, ale zase nevyslo na Xbox zatial takze celkovo moze mat nizsie predaje ako on.
|
detail
(l.171)
|
pridané 14.10.2017 8:55
Budu vianočné zlavy tak ptedaje ešte porastu ....Na žaner ktory v dnesnej dobe uz moc nejde velmi dobre cislo. Som rad ze sa tieto hry stale robia a mozno zazijeme boom takych hier
|
detail
(l.133)
|
7
0
Zelená
pridané 14.10.2017 8:44
Musim priznat ze poslednu dobu u mna indie hry vedu nad AAA hrami.
|
detail
(l.186)
|
4
0
cappko
pridané 14.10.2017 8:35
Tak ono to malo všetky predpoklady na úspech. Bolo to síce v development pekle ale nie až tak dlho ako niektoré iné projekty, je to veľmi nápadité, veľa ľudí to vracia do detstva a čo musím najviac pochváliť a čo ma prekvapilo, nie je to agresívne nacenené, ako mnoho indie hier, nakoľko dnes už tu máme indies za 40-60€. Takže paráda
|
detail
(l.76)
|
3
0
Kiril180
-> petko 31
pridané 14.10.2017 8:09
Ja som podpiril tiez xboxovu verziu.
|
detail
(l.215)
|
1
????
-> mantor
pridané 14.10.2017 7:13
mozno aj rekord za indie scenu.
|
detail
(l.215)
|
2
0
????
-> petko 31
pridané 14.10.2017 7:11
mozno aj hej ked sa nevie kolko predal gog a win store. 300k dal. xbox snad.
|
|