01 02 03 >>
icon
detail (l.20)
2 1
Dušan Olejár
  pridané 23.5.2012 14:38
nabuduce to sprav kratsie, 1/10
icon
detail (l.219)
1
Blackened Halo -> laker_faker
  pridané 29.3.2012 17:39
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:laker_faker
zdá sa že platia, keďže si proste musel okomentovať aj to ;)

neklamem a nezavádzam ...to že ťa LaCroix nechal nažive pre jedno alebo pre druhé ..šumafuk ..to je nepodstatná vec a to mi žily netrhá

Systém obchodu vo Vampires je proste des, tak samoúčelný výber u obchodníkov ako aj celého herného sveta je skôr na smiech :))) kebyže táto hra vyjde v dnešnej dobe sťažka 3/10 :)
icon
detail (l.131)
2 0
laker_faker -> Blackened Halo
  pridané 29.3.2012 12:32
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:laker_faker
jj ja mam problem s citanim medzi riadkami a ty povies ze LaCroix ho zachranil lebo rozpoznal jeho sikovnost, ololool

Spochybnovat tvoju pracu moze kazdy, mame slobodu slova. Ide len o to ci vies co je to sebareflexia a ci ju vies zuzitkovat. Ak ta to urazilo tak to fakt nie je moj problem, mojim cielom ale nebolo urazit, len poukazat na chyby. Klames, mozno nevedome, ale mas tam proste klamlive udaje a stale si za nimi stojis, cize klames. JJ moj nick hovori zavela, asi tak jak tvoja ikonka.

Hass effect ma prepracovany system obchodu?:D Trololooool. Proste ten system tak jak je sedi do hry presne tak ako ma.

Ak beries open world ako hru kde mozes chodit volne po danej lokalite tak ok, je open world, ale nie je to open world ako gothic alebo TES hry, nema to s nimi nic spolocne. Su zamerane na uplne ine veci. Cela jedna velka rodina, takze mas porovnavat ARMA a CoD? To by ale dopadlo.

Opat, skyrim sa s nou neda porovnavat, kedze su obe zamerane na nieco ine. A skyrim ma teda podstatne horsie game mechanics jak VtMB, aj napriek tomu ze mal niekolkonasobne vyssi rozpocet.

Ten povysenecky ton si mozes nechat, na mna take traposiny teda roznodne neplatia:)
icon
detail (l.91)
1 0
looptwirl
  pridané 29.3.2012 11:25
Porovnavat s Gothicom mozes, ale tie hry maju odlisne zameranie. Gothic je o exploracii, Bloodlines o RP. Bloodlines ma dobre napisane dialogy a vykreslene postavy, ale svet pozostava len z malych hubov. Gothic naopak.
icon
detail (l.219)
2
Blackened Halo -> laker_faker
  pridané 29.3.2012 9:57 (editované 29.3.2012 9:59)
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:laker_faker
Ja nemám problém s angličtinou, len ty máš problém s chápaním súvislostí a hlavne čítaním medzi riadkami ;)

Akože nikto tu nebude spochybňovať moju prácu a obviňovať ma že klamem! Hlavne určite nie nejaký niktoš, ktorý ma v nicku napísane "faker", už len to hovorí o tvojej "inteligencii"

A čo keď to nie je stredoveké rpg? Pozri sa na Mass Effect - to je scifi rpg a obsahuje neporovnateľne viac vecí ako v tomto paskvile. Takže stredoveké a scifi môžu mať prepracovaný obchodný systém, ale upírske rpg tváriace sa bytím v súčasnej dobe už nie? To čo píšeš, proste nemá žiaden zmysel.

Bohužiaľ to čo vravíš nie je pravda, keďže táto hra je charakterizovaná ako open-world, čiže vieš tie tvoje argumenty stoja za starú belu. Mňa nemusíš poučovať čo je open-world a čo nie je. Porovnanie s Gothicom nie je scestné prečo? Je to celé jedna veľká RPG rodina, a prečo by sme ju mali segmentovať? Imho, už to v dnešnej dobe došlo do takých extrémov, že sa o CoD a MoH tvrdí, že sú rozdielne hry a porovnávať by sa nemali ...čo je proste na smiech ...

Takže suma sumárum - otvorene a bez okolkov - táto hra je ľahký nadpriemer, ktorý vyčnieva hlavne dabingom a hudobnou stránkou ale pochováva ju nezvládnutý súbojový systém, prakticky bezvýznamný obchodný systém, v druhej polke doslova nudné questy a neskutočne množsvá bugov, kde taký Skyrim oproti nej vyzerá ako úplne bezproblémová hra, a ty chlapče, ty si môžeš začať robiť poznámky, kapišto?
icon
detail (l.131)
3 0
laker_faker -> Blackened Halo
  pridané 29.3.2012 9:32
>Re: RE:Re: RE:laker_faker
no sorry ale tak ty mas asi problem s anglictinou, urcite nie ja s chapanim rozvinutych suveti:)

od zaciatku ti ostatne postavy samozrejme okrem LaCroixa, hovoria ze ta tou ulohou poveril prave preto ze sa ta chcel zbavit a cakal ze tam skapes, kedze ta chcel popravit hned vtedy na podiu, ale neurobil to kvoli tomu aby viac nenasral Nines Rodriqueza. Az postupom casu si uvedomil ze si akoze mastic a zacal ta vyuzivat nie preto aby sa ta pokusil zabit, ale preto aby si splnil co chce.

Nie je to stredoveke RPG, takze nemozes cakat obchod ako v takych fantasy RPGckach. Tak ako je dany je dobry, zapada do sveta. Proste kupujes prakticky na ulici, podpultovy predaj, tak to ma byt. Predmetov sice nie je na vyber obrovske mnozstvo, ale v tejto hre mi to teda vobec nechybalo. No ja som hral melee charakter a tam teda postup medzi zbranami bol viac nez evidentny, rovnako tak rozdiel v "armoroch"

Ako som uz povedal, questy su pocas celej hry super, asi bude problem v tom ze nevies po anglicky, inak si to vysvetlit neviem.

Dalsi problem, VtMB nie je open world RPG. Mas niekolko lokacii medzi ktorymi sa premiestnujes, to je vsetko, nic viac nic menej. Porovnavat ho s Gothicom alebo Skyrimom alebo cimkolvek, je scestne. Nema to spolu nic spolocne. Open world RPGcka su na to aby si sa ponevieral krasnym svetom a robil co ta napadne no odzrkadluje sa to na hlavnej dejovej linni, ktora uz by definition nemoze byt taka priamociara a pribehy v open world RPGckach zvacsa stoja za h*vno. Pri RPG s obmedzenymi lokalitami je to zase naopak. Mas priamociarejsi postup ale je to viac zamerane na pribeh a pocit z neho.

Ja som VtMB dobral pred par dnami PRVYKRAT. Nikdy predtym som to nespustil. Nema pre mna teda ziadnu nostalgicku hodnotu, ziadne ruzove okuliare.
Asi ty nechapes jednoduche vety, pretoze som sa pytal co tie tvoje argumenty maju spolocne s dnesnou dobou, kedze nemaju nic.

Klames, zavadzas a nevravis pravdu:)

A take veci obsahuje ale bohuzial nemam cas ich hladat, musim sa ucit na zapocet
icon
detail (l.219)
2
Blackened Halo -> laker_faker
  pridané 29.3.2012 8:55 (editované 29.3.2012 9:07)
>Re: RE:laker_faker
akože to nie je pravda? :) prečo by ťa LaCroix hneď poveril úlohami, ktoré nie sú fakt nejaké maličkosti? ..LaCroix ťa určite nebral ako nejakého niktoša hoc to na začiatku možno povedal :P ale postup hry mi dáva zapravdu

Obchodníci sú veľmi slabo spracovaní, keď hru porovnám s inými rpgčkami a "výzbroj" či zbrane majú podľa mňa len fakt kozmetické rozdiely - nemal som potrebu kupovať niečo nové, pretože už od úplného začiatku hry až po koniec, resp. bug som používal jedno a to isté a ak som si kúpil nejakú novú vec tak som ju hnedˇpredal lebo nemala prakticky žiaden väčší význam oproti predchádzajúcej

Questy sú do polky hry zábavné, v druhej polovice nudné, repetitívne

open-world: táto veta má zmysel, len ju bohužiaľ nechápeš. Na malom prostredí nájdeš prakticky všetko, čo k hre potrebuješ, a to je z reálneho hľadiska dosť fail. Zober si takého Gothic 2, kde už len prvé mesto Khorinis je veľké ako Hollywood a Santa Monica dokopy a vzdialenosť medzi ostatnými lokáciami je viditeľne veľká, čiže človek sa relatívne prešiel kým došiel do druhej lokácie v hre.
Zober si Santa Monicu, vyjdeš z bytu, hneď po pravej strane máš obchod, oproti tebe je nemocnica, vedľa nej galéria a za ňou šrotovisko a vedľa neho kancelária detektíva. Prostredia sú proste samoúčelné ...

Čo zase v dnešnej dobe? Prečo by som asi písal v dnešnej dobe recenziu na hru z roku 2004 či koľko? Aby som sa nechal unášať klamlivou nostalgiou? Hovno :P Pekne sa na ňu pozriem s odstupom času pričom ju porovnám s dnešnými hrami, čo má za následok, že buď hra v recenzii prepadne (ako to môžeš vidieť v mojej recenzii) alebo sa ukáže ako nadčasová (čo Maškaráda bohužiaľ nie je :P)

Neklamem, nezavádzam, vravím čistú pravdu bez ružových okuliarov, ktoré si ty bohužiaľ pri písaní svojej recenzie mal. 9/10? nedaj sa vysmiať :)

EDIT: Recenziu som si znova prečítal a rozhodne si za ňou stojím. Neobsahuje žiadne vety, ktoré nedávajú zmysel. Ak ti robí problém chápanie rozvinutých súvetí, tak to je problém asi niekde inde ;)
icon
detail (l.131)
laker_faker
  pridané 28.3.2012 13:33
vela viet tam nedava ziaden zmysel, tie prve dva uvodne odstavce tam su uplne zbytocne, aj ked sa mi pacilo ako je napisany ten prvy, asi do polovice.

A vela veci je tam proste nepravda.
"Princ vám ale udelí milosť, pretože vo vás vidí silného jedinca, ktorý by mu mohol v budúcnosti pomôcť s nejednou úlohou.", toto nie je pravda, na zaciatku je absolutne evidentne ze to tak nie je, postupne sa sice meni jeho postoj k tebe, ale dozvedas sa aj nove zakulisne informacie a teda neviem akym sposobom si sa dostal k takemu niecomu.

Obchodnici vyuzitie maju, ked prides do novej lokality maju na vyber lepsiu vyzbroj nez mas na sebe. A minimalne co sa tyka melee zbrani, tak u obchodnika dostanes pri konci kupit lepsiu zbran ako kdekolvek inde v hre. Pri obleceni nejde o vyzor (aj ked aj ten je podstatne iny, aj ked nie zrovna pekny, cize zase zavadzas) ale o atributy a tam su naozaj citelne rozdiely v obrane.

Questy su praveze uplne super, mozno maju casto rovnaku formulu, no akcie ktore pri ich rieseni vykonavas, lokality v ktorych sa odohravaju a ich atmosfera su uplne uzasne, lepsie ako vo vacsine ostatnych hier, ci uz starych alebo novych.

"Inak, táto hra je vlastne open-world podľa starého strihu (starý strih znamená, že sa môžete pohybovať po relatívne voľnom prostredí, ktoré bohužiaľ obsahuje len miesta spojené s príbehom, čo na dnešného hráča pôsobí ako päsť na oko).", velmi zle napisana veta ale to ej jedno, preco by to na dnesneho hraca malo posobit ako past na oko? Ktora hra funguje inak? Okrem open world hier (TES, Gothic, Risen..), ktore su ale iny druh RPG a nedaju sa porovnavat. Takze kde to je inak?

"Snaha o uveriteľnosť sveta by možno v roku 2004 ešte stačila, no v dnešnej dobe to rozhodne nie je nič moc. Prostredia nie sú veľké a hlavne obsahujú len pre príbeh potrebné budovy." Co zas v dnesnej dobe? V ktorej modernej hre to je lepsie? A nie je pravda ze by obsahovali len budovy potrebne pre pribeh.

Dalej sa mi nechce pokracovat. Mas tam proste kopec chyb, zavadzas a klames, ci uz umyselne alebo z nevedomosti.

Je mi luto ze ti to neslo dohrat, ja som to dohral predvcerom, s najnovsim patchom, bugy tam sice boli ale na ziadny fatalny som nenatrafil. Len som nemal jeden item co by mi daval bonusy, lebo nebol tam kde mal byt, a jeden velice fajnovy item neisiel pouzit a podobne veci.

Vcera som pridal recenziu, snad bude uverejnena coskoro.
icon
detail (l.131)
laker_faker -> life28
  pridané 27.3.2012 23:26
>Re: RE:Re: RE:Blackened Halo
"A ja by som to určite napísal inak, máš to proste napísané nezmyselne,"

LOL, to ze ty by si to napisal inak neznamena, ze on to napisal nezmyselne. Recenziu som este necital, takze si ho nezastavam, ale tebe trosku stuplo ego do hlavy. Tvoje recenzie urcite nie su dokonale. A nemas ziadnu autoritu na to aby fakt, ze ty by si to napisal inak mal aj nejaku vypovednu hodnotu.
icon
detail (l.153)
1 2
Jariskom
  pridané 25.3.2012 23:13
slabe hodnotenie pretoze dnes uz existuje tona patchov takze hra sa da v pohode hrat... dal by som jej 8,5
icon
detail (l.164)
1
Kladmajster -> Blackened Halo
  pridané 1.3.2012 11:17
>Re: RE:Blackened Halo
skor by som povedal, ze na tu dobu to bolo netradicne a preto aj hodnotenia benevoletnejsie
s odstupom casu by clovek mal nabrat trochu viac sudnosti ohladom tejto hry
icon
detail (l.219)
1
Blackened Halo
  pridané 1.3.2012 10:31
diky tebe aj zippimu
Aký bug? Potom čo som prišiel za LaCroixom z Chinetown aj s tým sarkofágom ma LaCroix zdrbal, že ten sarkofág ukradli z múzea a že ho mám ísť nájsť, pričom to sa už raz stalo predtým než som šiel do Hollywoodu, resp. Chinastown. Mal som najnovšie patche, konzola mi ani nefungovala a cheaty k tomuto problému som nenašiel žiadne. Možno to kedysi bola pecka, no dnes je už len ľahko nadpriemerná hra.
icon
detail (l.129)
1
ProGameZ.I.P.P.Y
  pridané 1.3.2012 9:56
neviem co sa vam nepaci :) super recenzia kamo ako aj vsetky tvoje ostatne umna 100ako vzdy tesim sa na dalsiu tvoju recku
icon
detail (l.164)
1
Kladmajster
  pridané 1.3.2012 9:35
k recenzii...trochu zdlhavy uvod a na moj vkus si az moc tak odbocil od recenzovania, par kiksov v stylistike, ale inac fajn...bohate na variabilitu slova a skladby. Pripadne trochu viac odovodnit to slbsie hodnotenie, nie len skrz fatalny bug (mimochodom aky???)

K hodnoteniu...tiez som napisal na toto recku a dal som 7...tiez sa tam vsetci vyjadrovali len k tomu a nie recke ako takej...aj ked dom vypichol pekne vsetky veci ktore pri triezvom pohlade proste nedovolia dat 9 ako tu kazdy tvrdi...no na to nikto nehlade (skoro teda)...
Tiez som opatchovanej hre zazil fatalny bug, cez ktory som sa dostal len cheatom, kopu chyb a grafika - vraj source no okolo grafiky HL2 ci Messiah of MaM to ani len nekracalo...
Ako hej, super atmosfera a dokonaly upirsky svet, znovuhratelnost a celkom variabilne questy, no ako si povedal, pre mnohych su to az take ruzove okuliare, ze tie chyby jednoducho prehliadnu, co by spravny recenzent pri hodnoteni robit uurcite nemal !??
icon
detail (l.219)
Blackened Halo -> Mokuba
  pridané 1.3.2012 8:29
>Re: RE:Mokuba
konečne!! Konečne niekto kto to pochopil, ako som to myslel. Mokuba, klobúk dolu. Ďakujem
icon
detail (l.192)
Mokuba
  pridané 1.3.2012 8:08
mám pocit, že ja som asi jediný, čo čítal celú recenziu. Veľmi dobre napísané a 6,5 je solídne hodnotenie. V tom čase by som možno dal o bod viac, keďže takých open world hier nebolo. Ale dnes je 6,5 akurát. Hlavne, kvôli tým bugom
icon
detail (l.175)
SuspectBuXo
  pridané 1.3.2012 6:57
Mimochodom...chýbali mi tam +/- ....Veľmi rád by som s ich prečítal práve v tejto recenzie.
icon
detail (l.175)
SuspectBuXo
  pridané 1.3.2012 6:55
Priznám sa...Ja keď čítam recenziu, tak si záverečné hdnotenie prečítam až na koniec....Ale to svoje 6,5/10 si pekne odvôvodnil a vzhľadom na to, že hra je u mňa klenotom ti aj tak toto hodnotenie brať nebudem. Každý ma svoj názor, nie?? ...Tak prečo ťa buzerovať za to? :) ...dám i 90% ....Neskutočne mi tam vadil dlhý a nezáživný úvod...čiarky som si ani nevšimol (aj keď ako som čítal komentáre, ti ich tam chýba). Neviem, ale tvoje recenzie sa mi veľmi dobre čítajú, aj keď sa mi tvoj názor na niektoré hry nepozdáva...Ale píšeš predsa len dobre.
icon
detail (l.183)
life28 -> Blackened Halo
  pridané 1.3.2012 0:22 (editované 1.3.2012 0:28)
>Re: RE:Blackened Halo
Bravo. Zmysluplný príspevok.
Idem aj ja k recke: 90 pre dlhý nezáživný úvod (aj keď ťa to stálo námahu napísať to poeticky) a pre pokazený koniec, čo spomenuli ostatní.
icon
detail (l.219)
Blackened Halo
  pridané 1.3.2012 0:11
akože ja si to samozrejme vážim, keď mi ty dáš vysokú známku za recenziu, lebo viem že sa vyznáš. Samozrejme dakujem
...hlavné alebo side questy - hlavné alebo sidequesty ..akože viem, čo tým myslíš a dalo sa to napísať lepšie, ale určite sa to dá pochopiť
01 02 03 >>