|
|
detail
(l.599)
|
pridané 31.12.2018 11:37
nvidia zatial nic neponukla :)
|
detail
(l.216)
|
pridané 31.12.2018 11:26
no co saver, kedy bude ta sutaz ? kludne aj 2070 by stacila, som nenarocny sopliak, ja viem
|
detail
(l.127)
|
pridané 30.12.2018 11:14
tesim sa stebou
|
detail
(l.3)
|
pridané 30.12.2018 10:30
Pre jedného/jediného novinára na Slovensku. Nechcem to pre seba.
|
detail
(l.130)
|
pridané 30.12.2018 9:19
(editované 30.12.2018 9:21)
No vsak ok. Vsak ja s tym robim a viem ze je to ohubu niekedy :) preto robim napr. V 2k a exportujem az do 4k. Myslim ze tak postupuje vacsina :) Ale ja pisem o tom ze hlavna cielovka su hraci kedze tych je na mraky oproti vyvojarom :) nechajme tobuz tak.. Motame sa tu stale okolo toho isteho :)
|
detail
(l.113)
|
pridané 30.12.2018 1:09
ale aspon mi svietia komponenty v pc ako treba😉
|
detail
(l.113)
|
pridané 30.12.2018 1:08
ale aspon mi svietia komponenty v pc ako treba😉
|
detail
(l.68)
|
1
ARAG-SK
-> saver
pridané 29.12.2018 22:03
Ok priznám sa ze som ten článok neprečítal tak sa ospravedlňujem.
|
detail
(l.190)
|
pridané 29.12.2018 20:55
(editované 29.12.2018 20:55)
Ale drahe veci sa predavaju par ludom... takze to je cielovka praveze. SP vyzaduje VRAM, ak mas viac ako jeden texture set a ma byt v 4K a das tam cez 20 layerov tak uz to je zader aj na 11giga.
|
detail
(l.130)
|
pridané 29.12.2018 19:33
(editované 29.12.2018 20:31)
Stale je to par ludi... Nie cielovka :) a ohladom sp.. Zalezi samozrejme na tom ako si svoj model pripravis a do akej hry ho tvoris.
|
detail
(l.148)
|
1
0
peter5713
-> ARAG-SK
pridané 29.12.2018 17:55
Však v článku sa píše: "Žiaľ, v čase testovania sme nemali k dispozícií GTX 1080 Ti ale len GTX 1080. Na testovacej zostave sme preto porovnali tieto dve karty". To by si vedel, keby si článok čítal.
|
detail
(l.599)
|
pridané 29.12.2018 17:51
To nie ak by to islo cez stare jadra bolo by to tak 8 krat pomalsie, je tam prepad lebo je to narocne a zatial to nevedia robit paralelne
|
detail
(l.599)
|
1
0
saver
-> ARAG-SK
pridané 29.12.2018 17:50
Tak mozme porovnavat len to co mame, ide skor o vykon karty ako o porovnanie
|
detail
(l.141)
|
1
RaSu
-> Shack811
pridané 29.12.2018 16:28
svätá pravda, oni dospeju .... možno.
|
detail
(l.190)
|
pridané 29.12.2018 15:48
(editované 29.12.2018 15:48)
Na tvorbu PC hier sa kupuje presne take PC na akom to aj neskor hras. Nepotrebujes renderovat s 64 jadrami nic, to sa robi do filmu, praveze tu potrebujes najvykonnejsiu hernu grafiku lebo prave SP vyzaduje hernu grafiku, a cim viac VRAM ma, tym lepsie ide, na quadre by SP nesiel vobec dobre. A firiem co robia hry na slovensku uz je dost vela na to aky sme maly narod. Len v KE ich je cez 5 a to este sa chysta Bohemka tu otvorit pobocku.
|
detail
(l.130)
|
1
Michal85
pridané 29.12.2018 15:32
mna tie nove AAA tituly volajako nelakaju, radsej hram take nezavisle hry. investujem do novej grafiky az ked pride nieco fakt revolucne. mozno az ked vyjde star citizen.
|
detail
(l.127)
|
pridané 29.12.2018 15:11
utri si celo lebo potis p*coviny
|
detail
(l.169)
|
1
0
Rellik
-> Shack811
pridané 29.12.2018 15:08
samozrejme, už od nepamäti sa všetko zdražuje no keď k tomu pridáš exkluzivitosť na trhu, trocha agresívny marketing a cenovú politiku máš predražené železo ktoré si aj tak kúpy dostatok ľudí keďže i životná úroveň sa zvyšuje. teda neviem či je to správne slovo ale po lopate, podstatná časť ľudí zaraba viac a viac.
|
detail
(l.169)
|
pridané 29.12.2018 15:05
aha už chápem, to dáva zmysel :)
|
detail
(l.202)
|
pridané 29.12.2018 13:27
Vykon raytracingu zalezi od mnozstva polygonov na scene. Path tracing je viac menej konstantny na vykon, preto ho zvolili koli predvidaniu pozadovnych vypoctov.
|
|