|
|
detail
(l.131)
|
2
0
PART1
pridané 19.1.2019 9:21
(editované 19.1.2019 9:22)
Radšej by som videl Quake 2 remake s dnešnou grafikou s Raytracingom
|
detail
(l.184)
|
pridané 18.1.2019 20:58
Věru pěkné, ale zdá se mi to, nebo tam z nějakého důvodu chybí krvavé efekty při zásahu?
|
detail
(l.156)
|
2
0
Plugo
pridané 18.1.2019 18:52
Konecne dovod na kupu karty
|
detail
(l.215)
|
6
0
????
pridané 18.1.2019 18:24
Pekne je to nasviete. Zatial co stare hry zreju ako vino tie novsie len zastaravaju. Som rad ze som z generacie ktora si vie vychutnat stare klasiky a neohrnaju nos nad nimi.
|
detail
(l.131)
|
pridané 19.1.2019 9:27
(editované 19.1.2019 9:27)
Neviem z akej generácie si ty ale ja som na týchto hrách vyrastal a práve Quake 2 bola moja najobľúbenejšia hra, no dnes by som si uz tieto stariny nezahral lebo by ma uz nebavili ani minútu, a už sa na ne nedá ani pozerať dnes a žiadny raytracing to nezachráni, mňa skôr bavia dnešné hry kde už je aj príbeh a poriadna grafika, idem s dobou... ale tak 100 ludí 100 chutí neberiem ti to len vyjadrujem svoj vlastný slobodný názor :)
|
detail
(l.215)
|
pridané 19.1.2019 11:07
Lenze toto nie je finalna grafika aku dnes z Quake 2 mozes dostat. Mas hires packy ,hi poly packy, source porty ktore vylepsuju vsetko... Nejde len o raytracing a hlavne je to stale velmi dobra hra aj hratelnostne.
|
detail
(l.119)
|
9
0
frza
pridané 18.1.2019 16:36
Prave teraz mi dali dovod si kupit RTX.... 😂
|
detail
(l.99)
|
15
3
ThruthSeeker
pridané 18.1.2019 16:12
akieat dnes som vratil 2080ti vyhodene peniaze .... 1080ti bohato staci
|
detail
(l.160)
|
13
0
mIREC666
pridané 18.1.2019 15:25
konečne si aj tá najnižšia karta z rady rtx može poveť, že rozchodí hru s raytracingom
|
detail
(l.100)
|
8
0
Slavo von Robíček
pridané 18.1.2019 15:11
Fascinujuce je ze v roku 98 dokazali napisat taky engine, ktory sa da dodnes upravovat aj na taketo blbnutie. A nedost ze som sa jej vtedy nahral poriadne, este na sipkach a mysy lebo o WSAD som necul
|
detail
(l.81)
|
pridané 18.1.2019 18:07
myslim ze prave quake 2 bol prva hra co mala defaultne wsad ovladanie. No a ten engione hej, ved tusim half-life bezal presne na nom. Myslim prvy half life, nie ten source.
|
detail
(l.100)
|
pridané 19.1.2019 13:28
(editované 19.1.2019 13:30)
To sa mi nezda, hral som Quake 2 so sipkami a WSAD som prvy raz zbadal az v Aliens vs predator (ten z 1999) a tiez sme to prestavili na sipky vtedy. Hoci v roku 1998 som mal 10 rokov a hral som tak ako to nastavil otec, ktory si WSAD prestavuje na sipky doteraz.
|
detail
(l.96)
|
1
0
Lukynoo88
-> _Bugi_
pridané 18.1.2019 22:44
ja by som skor povedal ze half-life 1 co vysiel o rok neskor ako quake 2 mal dafault klavesy sa WSAD,E - use , Ctrl ako skrcenie
|
detail
(l.87)
|
pridané 19.1.2019 14:58
jop, klasicky FPS layout spopularizoval az HL1 v 98
|
detail
(l.96)
|
pridané 19.1.2019 19:20
Pravda.. V HL1 bolo už tuším aj odstránená funkcia mouse movement čo v quake 2 ešte bola samozrejmá vec aj v starších hrách.. Duke nukem 3d som tak chvíľku hrával, že som sa hýbal a strieľal myšou zároveň.. Prišlo mi to neohrabane a už vtedy som tušil že pohyb klávesnicou a zameriavanie so streľbou bude najpresnejšie myšou
|
detail
(l.183)
|
3
Cryohazard
-> Slavo von Robíček
pridané 18.1.2019 17:17
Tak ja šípky používam dodnes. WSAD osobne nemám rád...
|
detail
(l.146)
|
1
0
mentol999
-> Slavo von Robíček
pridané 18.1.2019 17:08
Dá sa povedať že na tomto engine fičia nové call of dutý
|
detail
(l.100)
|
pridané 18.1.2019 17:14
nie nahodou na Quake 3? Ako uprimne rozdiel medzi enginami z 2 a 3 neviem, ale asi nebude ten isty
|
detail
(l.104)
|
pridané 19.1.2019 10:01
(editované 19.1.2019 10:02)
idtech3 je nadstavba a z casti prestavba predosleho
|
detail
(l.100)
|
pridané 19.1.2019 13:30
By ma zaujimalo kolko bolo v tom idTechu co pohanal RAGE este z Quake 2 enginu. Alebo v Takom Doome 3 :D
|
|