01 02 03 04 05 06 07 ... 16 >>
icon
detail (l.44)
xBlider
  pridané 17.10.2011 22:24
9600GT , AMD 5200+ , 4GB ram - Funguje ako funguje , občas problém pri načítaní ale ked si tu hru chcem zahra a fakt ma baví tak človek obetuje aj niaku tu texturu :P hra pre mna 9/10 zatial som asi v polovici
icon
detail (l.56)
pipiq -> Reptile
  pridané 17.10.2011 6:53
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:vision_fx
Aha, tak preto si nadmieru spokojny. To by som ta chcel vydiet keby si bol jeden z tych stastnejsich ale nevadi. UT engine sity na AMD karty? Zartujes?
Pokial nie je vyladeny tak je s nim take peklo ako artefakty v 3D tak aj foliage / hud v Eyefinity iba na centralnom monitore no a vykonnostne cez AA vratane doslovneho konfigurovania detajlov ze by si sa z toho mozno aj zblaznil.
Problemy s UT engine hrami som mal na momentalnej grafe pravidelne ci uz borderlands, killing floor, the ball, aj demo batmana. Jedine odladene hry ak uz tak Unreal samotne. Bez physxu. A homefront. Ale ja s tym problem nemam. Hram ako sa da, a ak je hra vyladena tak si uzivam o to viac a zmienku o Unreal Engine nezmenim ani keby ju AMD vobec nebralo, ako pise samotny nazov. Neskutocny engine! V dobrom slova zmysle.
icon
detail (l.192)
Reptile -> pipiq
  pridané 16.10.2011 9:58
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:vision_fx
odpaluje karty? zaujimave, ze ja som mal stale geforce a nic sa neodpalilo. 3D vision ma zatial vobec netankuje. A zas dobre vieme, ze unreal engine je skor sity na amd karty.
icon
detail (l.56)
pipiq -> Reptile
  pridané 16.10.2011 6:15
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:vision_fx
Kto povedal? Ja? lol
Nie, AMD je dobra znacka. Hlavne nesabotuje konkurenciu spinavymi taktikami.
Vieme vsetci dobre, koho firmy ovladace odpaluju graficke karty. Nie raz, nie dva ale X-krat.
A ta PhysX pod kombom nV a AMD karty? Vedz ze je este problem na nV karte rozbehat stereoskopiu na inej 3D tech ako 3D vision.
konkretne iZ3D na nV kartach nerozbehas. To by mala nV ludi varovat pred kupou ineho HW nez je nou certifikovany.

Fakt, s AMD som nemal nikdy problem az na vynimocne hry, v ktorych prebieha ta slavna zvucka nvidia. Zvlastne, nie?
icon
detail (l.192)
Reptile -> pipiq
  pridané 14.10.2011 16:51
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:vision_fx
ked vies, ze AMD je kram naco ho kupujes?
icon
detail (l.105)
Altair40 -> ????
  pridané 14.10.2011 8:36
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Altair40
catalyst AI mam zapnuty, ale uz mi to konecne ide. Este som sa s tym vcera trochu potrapil a konecne dostal do hratelneho stadia. Dnes uz konecne zacnem drvit
Dík za pomoc
icon
detail (l.56)
pipiq -> ????
  pridané 14.10.2011 7:24
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:vision_fx
Ja som Doom3 hral v case vydania a ziaden problem som s nou na MX440 nemal. Neviem o com melies. Asi o nejakych Riva TNT 16 / 32MB vram. To sa ani nedivim, v tom case tie srotiky este prezivali vo vacsiom pocte niektorych masin ale boli to uz velmi velmi zastarale karty. To akoze aj Far Cry bol tak zle optimalizovany potom ked som si ho ja na svojej karte toho casu nemohol vobec zahrat iba ak ~15fps?
To je blbost, doom3 nemal ziadne problemy s narocnostou a uz vobec nie s drivermi.
Tiez som videl doom3 u kamosa na rage9800 a kamo, tam mi padala sanka. Moja karta od nV sa mohla ist past.
Textury, textury, Dead island ich ma lepsie? Podla mna ano. Ale aby som nepredbiehal, rage som si zatial nekupil. Ale planujem, len pockam az klesne cena a vychytaju vsetky chyby lebo prostredie sa mi paci a taktiez uskakovanie nepriatelov a zamiesavanie zbrani v akcii.
A nema rage nahodou konzoloidny frame cap? 60fps? 100+ hovoris? QuadCore? A to potom ako nema byt port? Len, preco sa Carmack vyjadroval ze prave na AMD kartach im vo vyvojarskom studiu hra behala dokonalo premakane? Mne pride skor ako blbost, ze amd vyda verejnosti nieco mimo. Moze sa stat, ale potom nech iDsoft ponukne ich drivere na dokaz ich dokonale vyladenej hry ked im uz raz fungovala nadherne.
Mne to pride ze to vypluli na PC trh ako mohli. Problemy boli na oboch znackach grafiky takze nie je co riesit.
icon
detail (l.215)
1
???? -> pipiq
  pridané 14.10.2011 6:49
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:vision_fx
doom3? pri vydani mal nenormalnu HW narocnost a len malokto ho zahral plynulo. Ked vysla konverzia na xbox tak vsetci len krutili hlavou ze hra tam vyzerala lepsie a hybala sa lepsie.Vtedy bol tiez Carmack kazdemu na smiech ako teraz s Rage.. Rage nie je mizerny port. Este som nehral mizerny port ktory by mi bezal 100+ FPS s vysokym AA, bez framedropov s ukazkovym vyuzitim quad core procakov a to vsetko pri velkej rozlahlosti hry. Ano ma slabe textury ale ako celok je to velmi pekna hra.Keby sa hry hrali len podla rozlisenia textur tak nehram skoro nic. Drivery su dokaslane na to som narazal. AMD ich ako vzdy dokaslalo viac nez NV,ale u NV to s tweakmi bezi aspon dobre zatial co na ATI su problemy stale. Bethesda aj samotne ID sa vyjadrili ze len male percento chyb je sposobenych hrou samotnou. NV radsej rychlo vydala tweak guide aby si to ludia vedeli nastavit a AMD zparsene hotfix drivery ktore stale nefunguju vsetkym. Keby bola hra mizerny port tak ide zle vsetkym bez rozdielu.Vcera som sa dostal do druhej lokacie v hre a cumel som na to a hubou dokoran. ART styl tu hra vacsiu ulohu ako samotne spracovanie.
icon
detail (l.56)
pipiq -> ????
  pridané 14.10.2011 6:04
>Re: RE:Re: RE:vision_fx
Doom3 a problemy? Nepamatam sa na ziaden problem. Absolutne. Ako aj demo tak aj oficialna verzia boli bezchybne. Tak ako Dead Island, kde iny problemy mali neskutocne, hlavne steam verzia a warez trpel velkymi neduhmi.

A v com presne mozeme dakovat nV a AMD za ovladace? V tom ze je hra mizerny port? Nerozumies na co som narazal ale to je uz jedno.
icon
detail (l.192)
1
Reptile
  pridané 13.10.2011 23:19
a k tej kompresii...si myslis, ze aj jpeg je krajsi ako bmp ? asi tazko. to iste u textur.
icon
detail (l.192)
Reptile
  pridané 13.10.2011 23:04
som zvedavy na prve obrazky dooma 4. mozno sa presunu na povrch planety, kedze v rage ukazali, ze exteriery su uchvatne.
icon
detail (l.192)
Reptile
  pridané 13.10.2011 23:02 (editované 13.10.2011 23:03)
jasne, ze nema, ide len o kompresiu. kompresnute nie su tak kvalitne. Si pozri konzervy a krabice, tam su hadam textury o sile 11x11 bodov :) Naco by asi robili hires textury, ked xbox a ps3 to neutiahnu? proste ak tak na PC dorobia casom. Tam sa totizto ta hra bude predavat aj o rok ci dva. na konzolach co nepredas do 2 mesiacov, tak uz nikdy.
icon
detail (l.215)
???? -> annihilator
  pridané 13.10.2011 21:34
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:DAV1D90
vidim ze zase hrach na stenu hadzem.. clovece uvedom sa ze Rage funguje inak ako ostatne hry.najprv si nieco zisti o tom engine a potom sa mozeme bavit,ale momentalne si uplne mimo...

uz len to by ta malo vyviest z omylu ze hi_res texture pack do Rage sa este len chysta a mal by byt vydany niekedy neskor... resp. sam Carmack povedal ze by ho rad v hre videl ale ci a kedy vlastne vyjde sa zatial nevie ved aj tu na sectore bola o tom sprava nedavno. Dokonca su to Carmackove slova... nebodaj si naivne myslis ze ako si pisal nizsie ze konzolova verzia pouziva 4K textury tak su to textury v rozliseni 4096x4096? lol ved take rozlisenie textur nema ani Metro 2033... modovany doom3 ma textury v rozliseni 1024x1024, tie v rage su niekde na urovni 512x512... ako mne sa Rage paci ale ziadne hi_res textury nema.. alebo mi chces povedat ze Rage ma textury na takejto urovni?
icon
detail (l.159)
2
annihilator -> ????
  pridané 13.10.2011 21:09 (editované 13.10.2011 21:10)
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:DAV1D90
ach jaj - ty asi nevies co je kompesia textur - ta vobec nema vplyv na celkovu kvalitu textury - da sa len zapnut a vypnut - pouziva sa na to, aby sa zmestilo viac textur do pamate, a aby sa rychlejsie vykreslili....to je ako keby si povedal ze zazipovany subor je menej kvalitny ako rozbaleny....vysledok je ten isty.Aku mas graficku kartu? skusal si RAGE na 16k texturach, lebo ako som uz pisal, daju sa vynutit, ale treba 3GB VRAM.Ty si pisal ze RAGE je jedna velka kompresia - to je blbost - kompresia sa tam da vypnut jednym prikazom....A 16k nie su hires textury?kde su pouzite vyssie? problem RAGE je v tom ze textura je natiahnuta na velke objekty ako je napr. zem,skaly....cize problem nieje v nekvalite textur, ale pouzitie na velkych objektoch....
icon
detail (l.192)
Reptile -> LekePUSS
  pridané 13.10.2011 19:29
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:annihilator
este super, ze my nvidiaci mame prach a vseliake physx efektiky
icon
detail (l.215)
???? -> Altair40
  pridané 13.10.2011 13:18
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Altair40
a catalyst AI mas vypnuty?
icon
detail (l.105)
Altair40 -> ????
  pridané 13.10.2011 13:12
>Re: RE:Re: RE:Altair40
Ano viem o problemoch ATI kariet, steam fora a fixy tam spominane uz mam poprezerane a pomaly ich uz viem naspamät, ale ziaden fix mi neodstranil vsetky problemy, stale iba niektore z nich, alebo vôbec... Len ma prekvapilo, ze vcera som to dostal uz do takeho stadia, ze to islo uplne bezchybne, tak som myslel, ze aj driver aj upravy rage mam v poriadku, ale potom mi to po loadingu zase nenacitalo dobre textury. No nic, aj tak diki za pomoc
icon
detail (l.215)
???? -> annihilator
  pridané 13.10.2011 12:53 (editované 13.10.2011 12:59)
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:DAV1D90
vidiet ze o tej hre nic nevies..tu to funguje inak ako u druhych hier.. tu je cela hra jedna velka kompresia a u 16K je len kompresia mensia to je cely zazrak Rage... ziadne hi_tres textury proste v hre nie su... lebo rozpixelovanu hi_res texturu som teda este nevidel :) a 16K su rozpixelovane vsetky z blizka presne ako 8K len u 8K su tie pixely este viditelnejsie... toto nie je copy/paste technologia ako u inych hier ze sa ti jedna textura opakuje 1000x za hru ale je tu le male percento rovnakych textur a preto ta pamatova narocnost... hra na tie textury vyuziva kompresiu podla velkosti VRAM grafickej karty,ale ani 16K textury nie su hi_res... NIE... SU...

toto je hi_res textura...

http://img402.imageshack.us/img402/627/doom320110817231756
65.png
icon
detail (l.159)
annihilator -> ????
  pridané 13.10.2011 12:40 (editované 13.10.2011 12:41)
>Re: RE:Re: RE:DAV1D90
8k a 16k nie je kompresia textur, ale rozlisenie textur.nehovoril som ze na vsetkom su 16k, ale daju sa zapat, ale uz mi potom nestacila pamat - mam 1,5 GB GTX580.....kompresia je narocnejsia na vypocet, ale setri trochu videopamet.kompresiu si mozes zapnut napr. pri 8k, vtedy zabera v RAGE okolo 800Mb, pri vypnutej okolo 1Gb.Ako som hovoril predtym, aj skusal, pri zapnutej kompresii a 16k texturach mi nestacila pamat a seklo sa to......takze tie hi textury tam urcite su.Ako priklad este uvediem ze na konzolach napr.PS3 su pouzite 4k textury - to je strop PS3......
icon
detail (l.120)
2
kvakob
  pridané 13.10.2011 10:26
super hra ! bavim sa ako uz daavno nie ...sem tam docita pri otoceni nejaku mensiu lowres krabicu a pod.,a raz mi po sejve nesiel zvuk buginy ....
po ohlasoch tu som to zacal rovno hrat na "nocnej more" ale minam dost streliva - mozno znizim ...

k tym texturam - vidno ze sa bavili s podstatnejsimi vecami ,nez vyzorom skatule, okolo ktorej len prejdem ...
jednoznacne odporucam kupit
01 02 03 04 05 06 07 ... 16 >>