|
|
detail
(l.106)
|
1
dimebag
pridané 15.2.2019 7:04
Ja tam jediný rozdiel vidím v tom že raz je to trochu tmavšie a druhý krat trochu svetlejšie. To preto okolo toho taký rozruch?
|
detail
(l.99)
|
pridané 15.2.2019 6:01
sak jasne ... tak zatial nech si strcia dlss za klobuk
|
detail
(l.599)
|
1
0
saver
-> Rellik
pridané 14.2.2019 22:46
physx nie je mrtve, je to standardny fyzikalny engine, rtx funkcie funguju len na nvidia kartach, ale raytracing moze ist aj na amd ked si spravia svoje funkcie
|
detail
(l.169)
|
pridané 14.2.2019 22:37
on mi zase tvrdil že RT bude fungovať len na Nvidia kartách ako PhysX, preto je to mŕtve. 😂🤔
|
detail
(l.93)
|
pridané 14.2.2019 21:09
preto by som chcel videt realne porovnanie v jednej hre lebo mne aj toto pride ako rovnaky shit
|
detail
(l.69)
|
4
0
feri_LA
-> Michal 285
pridané 14.2.2019 20:41
Nvidia prišla s Raytraicingom?!?!? :) LOL ta technologia existuje desiatky rokov, len nebola mozna jej implementacia do normaneho produktu pre masovy trh. toto je len zaciatok čo sa Nvidie a rtx tyka, prva generacia kariet čo to aspon ako tak dokazu spracovat. ale cesta je spravna... nikto nenuti ludi do toho hned ist, ale ziadna mrtva technologia, si zabil teda riadne 😂😂😂
|
detail
(l.64)
|
1
7
Michal 285
pridané 14.2.2019 20:34
Tak ako hovorim RTX a DLSS je mrtva technologia. Nvidia prisla sniecim nacom chce iba zarobit. Malo ktora hra to bude podporovat - tieto technologie aj nieco stoja aby boli vlozene v hre. Po roku uz otom nik nebude vediet co je to RTX
|
detail
(l.128)
|
pridané 14.2.2019 20:30
Osobne by mi nevadilo trénovať ich neurónky na vlastnej 2080Ti a jej tensorových jadrách pri hraní tej ktorej hry, alebo v idle režime, určite je to lepšie investovaný čas a el. energia ako folding @home, a samozrejme ak na tých jadrách prebieha samotný tréning. Na výmenu by mohli ľudia ako ja dostávať kredit na GeForce experience, za ktorý by sa dali kúpiť hry a DLC.
|
detail
(l.599)
|
pridané 14.2.2019 20:29
DLSS by sa to malo zlepsovat postupne ako sa to bude AI ucit
|
detail
(l.124)
|
pridané 14.2.2019 20:26
Ray tracing v Metre vyzerá celkom fajn, ale DLSS je hrozné, hlavne v BF 5. Na niektorých porovnávacích screenoch ktoré some videl dokonca 4K DLSS vyzerá horšie ako natívne 1440p, no a 4K so zníženým resolution scalingom na nejakých 75-80% vyzerá v podstate rovnako, ak nie lepšie a má aj rovnaký výkon. V Metre o niečo lepšie, ale stále je to hnusne neostré.
|
detail
(l.85)
|
1
3
Magyar
-> mIREC666
pridané 14.2.2019 19:59
Humus je gaming bez DLSS
|
detail
(l.116)
|
pridané 14.2.2019 19:53
Sorry, myslel som BFko.
Metro ma nebaví :-/ |
detail
(l.160)
|
3
2
mIREC666
pridané 14.2.2019 19:52
to dlss dobrý rozmazaný humus :(
|
detail
(l.93)
|
pridané 14.2.2019 19:36
Padá len s “RTX ON” alebo aj “OFF”? EPIC alebo Steam verzia? 🙂
|
detail
(l.116)
|
pridané 14.2.2019 19:33
(editované 14.2.2019 19:53)
Tak ono nestačí, že tá kvalita s rtx on stojí za culo, ono tá hra ešte aj padá. A brutálne. Tak som to vypol šak to bol hnus sa na to dívať. A ona tá hra padá stále :D
BFko myslím |
detail
(l.44)
|
pridané 14.2.2019 19:19
32:9 mi pripada az moc , 16:9 - 18:9 je cesta
|
detail
(l.99)
|
pridané 14.2.2019 19:15
si trapny a riadne
|
detail
(l.99)
|
pridané 14.2.2019 19:14
tak by to mali aspon odkomunikovat kreteni :)
|
detail
(l.133)
|
2
0
ex00svk
-> Freeloader
pridané 14.2.2019 19:05
Na 144 fps 144hz na ultra. Ja preferujem maximalnu plynulost pred vyzsim rozlisenim. 4k hram na tv fifu a assetto corsa a podobne, Kde 4k frcim okolo 80 fps. Kazdy to ma nejak nastavene
|
detail
(l.127)
|
pridané 14.2.2019 18:47
lepsia otazka je naco si kupoval 2080 na FHD? ved ta karta bude 90% casu oddychovat a vobec ju nevyuzijes
|
|