|
|
detail
(l.77)
|
pridané 8.3.2019 20:39
išiel na ňom domov a oprel to o bránu 😂
|
detail
(l.134)
|
pridané 8.3.2019 15:32
Dufam ze mu dali sadu zimnych gum zdarma
Ale ten uvodny obrazok...radsej by som bral napravo. Z tych kriviek mam celkom hardon |
detail
(l.222)
|
pridané 8.3.2019 22:20
Myslím, že gumy stoja tak 20k €, takže asi nie :D
|
detail
(l.147)
|
1
0
KAPITÁN KURÁŽ
-> HomoHabilis
pridané 8.3.2019 15:51
Jasne, ale len gumy, už živo vidím ako mi ich prezúvajú tu v pneuservise za €14, za komplet a odrbú mi disky ako na našej fordke;?)
|
detail
(l.172)
|
detail
(l.189)
|
2
0
RICH RACER
pridané 8.3.2019 11:26
ono nebolo prestavene a hned predane. ono totiz bolo vyrobene na zakazku pre Piecha.
inak cena sialena, a celkom pochybujem o zberatelskej hodnote o par dekad ktore by tu cenu aspon udrzali na rovnakej hladine. ale chlapik ma zjavne penazi dost, tak preco si nesplit sny.... |
detail
(l.169)
|
3
0
Rellik
-> RICH RACER
pridané 8.3.2019 11:46
Myslíš že to je jeho sen ? Skor túžba :) Sny vypadajú ináč ale tie určite dosiahol.
|
detail
(l.129)
|
pridané 8.3.2019 16:52
S peniazmi dosiahneš skoro všetko
|
detail
(l.143)
|
1
1
Viktorv22
pridané 8.3.2019 10:49
Viac ako predajná cena ma skôr zaujíma cena výrobná, či to vôbec dosahuje hranicu 300k €
|
detail
(l.169)
|
3
0
Rellik
-> Viktorv22
pridané 8.3.2019 11:50
Aspoň čo viem, tieto autá výjdu drahšie než sa predávajú, je to len prestíž pre Bugatti a VW. Žiadny zisk. Skor zarobia na reklame a vplyvu tohto auta na značku Bugatti než zo samotného kusu. Niečo ako mať reklamu v superbowle, vidíš, píše sa o tomto aute i tu.
|
detail
(l.205)
|
1
0
hyp0
-> Rellik
pridané 8.3.2019 22:56
Presne tak, na kazdom veyrone generovali obrovske straty, ale za realnu cenu by sa tak nepredavalo. Tietoto high-end supersporty su neskutocne draha zalezitost a sluzia na promo automobilke. Tam je strasne vela spickovej rucnej prace s drahymi materialmi a napchate high-techom.
|
detail
(l.142)
|
pridané 8.3.2019 11:54
na Audi ma VW zisk na kus priemerne 5K ,na VW uz ovela menej ,Renault fiat a dalsie vydobitky su stratove a dotovane vladou.
Luxux najviac vynasa |
detail
(l.205)
|
pridané 8.3.2019 22:58
(editované 8.3.2019 22:59)
Ano, automobilky najviac trhnu na luxuse v pomere za 1 kus. Preto si porsche a ferrari najziskovejsie, ale tento trh je maly, preto potrebuju aj masove a pristupne auta. Ale toto nie je klasicky sportiak ako 911 Carrera a podobne, toto je uplne iny segment.
|
detail
(l.169)
|
pridané 8.3.2019 12:11
(editované 8.3.2019 12:13)
by ma zaujímalo skade máš tieto informácie. Áno, luxus zarába ale najviac sú práve ziskové autá pre ľudí.
Toto delo ale nieje ani luxus, ani auto pre ľud ani šporťák, je to super-špotiak a tie málokedy na seba zarábajú. Odhady u Chironu i Veyrone boli 6-8 miliónov v mínuse za každý predaný kus, ktoré im dopláca a vyrovnáva VW. https://www.quora.com/Is-it-true-that-Bugatti-has-a-loss-e very-time-it-sells-a-Veyron-If-so-why-does-it-continue-to-sell-Veyrons |
detail
(l.169)
|
1
0
kilman
-> Viktorv22
pridané 8.3.2019 11:30
Oni teď budou dělat jen překarosování Chironu... Divo a tohle se prodává nad cenou, ale v omezeném množství.
|
detail
(l.105)
|
3
0
raTko666
-> Viktorv22
pridané 8.3.2019 11:23
Tak je to rucne skladane auto formy na karoseriu museli stat nehorazne prachy + carbonova tkanina zivice zakazkove jednotlive diely vsetko len pre jeden kus auta a to nepocitam homologizacie a schvalenia ktore stoja tiez neskutocne peniaze len aby to mohlo ist na cestu myslim ze cenovka vyrobi v pohode prerastie 300k €
|
detail
(l.147)
|
2
0
KAPITÁN KURÁŽ
-> Viktorv22
pridané 8.3.2019 11:04
(editované 8.3.2019 11:13)
Veyron sa predával pod cenu, v top geare hovorili o výrobných nákladoch (samozrejme započítaný aj vývoj...) 5 mega, ale to bolo vtedy ohlásené ako limitované na 400ks, ak ma pamäť neklame, čo potom zrušili, tak výrobná cena samozrejme začala klesať, ale stále bolo stratové (takže každý čo si kúpil golfa, passat, oktavku, fábiu,..., tak si priplatil pár stoviek naviac, aby zrovnali stratu z bugattky). Len základného chironu je cez dve mega (len karosériu vyrábajú mesiac, zamestnanci nosia špeciálne montérky bež švov Hugo Boss, aby nepoškrabali lak, vývoj 1,7 miliardy...), lebo ten Pipinger, či ako sa volá, hovoril že pri predajnej cene 2,7milióna eur už bude ziskové, tak počítam že výrobná bude blízko tej cene, dokonca možno aj viac ak klamal, kvôli akcionárom.
|
detail
(l.169)
|
1
0
Rellik
-> KAPITÁN KURÁŽ
pridané 8.3.2019 12:17
ešte doplním info, ak sa správne pamatám, pri cene 2,7 by bol ziskový, ak by sa ho predalo 5 000 kusov :) ale je to roky stará informácia, netuším či sa pamatám dobre.
|
detail
(l.147)
|
pridané 8.3.2019 12:41
Dosť možné, šak len na zaplatenie vývoju základného modelu, treba predať 630ks a to by musel byť 100% zisk na každom kuse, aby sa dostali na nulu, čo zďaleka nieje, no a vyrobiť ich chcú len 500ks, takže prd makový zarobia.
|
detail
(l.115)
|
2
0
palqo
pridané 8.3.2019 10:29
Tak ono vraj uz bolo na objednavku vyrobene a nie predane po vyrobe. Nuz, rucna vyroba nieco stoji :D
|
|