01 02 >>
icon
detail (l.128)
Invictus
  pridané 19.3.2019 15:54
Ten všadeprítomný noise, fuj.
icon
detail (l.169)
Rellik -> ????
  pridané 19.3.2019 10:53
samozrejme, nieje to tak dokonalé a reálne ako reálny svet a dlho nebude 😀 možno je to taktiež i vývojárom, ktorý si može určiť čo ako svieti a dostať to do reálnejšej podoby, kde ak ide o atmosféru tak sa na realitu veľmi nepozerá ... ale rozhodne je to omnoho lepšie, reálnejšie, dynamickejšie ako zastaralý sposob ktorý používajú dodnes, svet s tým vypadá hlbší a hmatatelnejší. Aspoň to je moj pocit :)
icon
detail (l.214)
Patrix85 -> ????
  pridané 19.3.2019 10:35
Jop. Ved uz aj teraz sa vie pekne ofejkovat skoro vsetko. Trochu skodq, ze sa od toho asi upusti o par rokov. Ale mozno to nebude vadit, ak to bude hw zvladat.
icon
detail (l.215)
???? -> Rellik
  pridané 19.3.2019 10:32 (editované 19.3.2019 10:34)
ak je niekde v miestnosti zdroj svetla a nezijes na pusti kde nemas ziadne umele osvetlenie tak take tmave kuty doma nikdy mat nebudes. Ved aj ta projekcia na stenu sama o sebe musi vyzarovat svetlo a hlavne ze pod tym platnom je to na total cierna stena. Ty ako fotograf by si toto mal vnimat ved pri foteni hlavne v interieroch sa pouzivaju rozne odrazove plochy na zjemnenie tienov a tu by ten odraz na stene fungoval presne rovnako a aj ked nie je natoceny priamo ja stenu tak svetlo by minimalne rozptyloval do okolia po urcitu hranicu. Ja napriklad nemam rad ked je v hrach vsetko mimo svetla az tak tmave. Teraz uz tyzden som sam doma lebo nam prerabaju cast bytu a po veceroch mam iba malu stolnu lampu a tv zapnute a ta lampa je za skatulami co tam mame pobalene veci a cela izba az na malu cast na podlahe kde mam teraz matrac je nakomplet zahadzana skatulami a vreciami ale v tej izbe ani o jednej v noci take tmave kuty nemam.
icon
detail (l.163)
1 1
Kira260686 -> Rellik
  pridané 19.3.2019 10:22
ozaj a prečo to sector nepropaguje?

saver nehambíš sa?!

Kira260686
icon
detail (l.215)
???? -> Patrix85
  pridané 19.3.2019 10:21
jasne uz to tak nie je viditelne ako v minulosti a verim tomu ze keby tam nebolo priame porovnanie nikto ruku do ohna neda pri niektorych scenach ci je to naozaj zapnute alebo vypnute.
icon
detail (l.169)
Rellik -> Kira260686
  pridané 19.3.2019 10:19
od kedy sa nepropaguje Expo na sectore tak ani neviem že organizuje nejaké akcie :) takže asi tam nebudem.
icon
detail (l.163)
2
Kira260686 -> Rellik
  pridané 19.3.2019 10:17
to je znak toho, že som už starý a treba ku mne zvoliť špeciálny prístup :)

myslím že teraz bude animesdow v BA, písal mi Ratchetko...
ak tam budeš, platíš mi kávu (smajlík s kávu tam nebol)

Kira260686
icon
detail (l.214)
Patrix85 -> Ezreal
  pridané 19.3.2019 10:04
Mne sa zda, ze uz narocky nieco pri niektorych porovnavackach vynechavaju.
A neviem, ci s texturami sa nerobili take finty, ked sa prechadzalo na nextgeny, ze narokom sa zhorsovali starsie pri porovnaniach, aby nextgeny vyzerali krajsie.


Ale inac, Ubisoft ma vo svojich novsich hrqch coai take zapracovane, pri WD2 to prezentovali, ze cim dalej tien, tym je menej ostry. Takze urcite sa to da uz aj dnes bez RT.
icon
detail (l.169)
Rellik -> Kira260686
  pridané 19.3.2019 10:01
predstavovali sme sa ti i menami :) Richard, Adéla, Patrik a Robo 😀 hold bolo to už dávno.
icon
detail (l.214)
Patrix85 -> Ezreal
  pridané 19.3.2019 10:01
Ved cez dynamicke to existuje dlho, ale nie takto detailne zatial :D mne islo len o to. Inac verim, ze ofejkovat by sa to dalo. Doteraz sa vaetko fejkovalo a bolo to casto dost dobre. :)
icon
detail (l.93)
Ezreal -> Patrix85
  pridané 19.3.2019 9:59
to ze bolo silnejsie svetlo pri zdroji a dalej slabsie to ti asi nefejknu ale daco podobne pohode aj tak si to nevsimnes...skor mi pride ze daco naschval vynechavaju aby mohli povedat ze je to cez rt
icon
detail (l.214)
Patrix85 -> Ezreal
  pridané 19.3.2019 9:51
Ved cez dynamicke to existuje dlho, ale nie takto detailne zatial :D mne islo len o to. Inac verim, ze ofejkovat by sa to dalo. Doteraz sa vaetko fejkovalo a bolo to casto dost dobre. :)
icon
detail (l.170)
4 0
kilman
  pridané 19.3.2019 9:48
Ty prostředí jsou takové nudné a design hodně sterilní...
icon
detail (l.163)
2
Kira260686 -> Rellik
  pridané 19.3.2019 9:45
ano? ja som ale amatér... nespomínam si...
ak sa s niekým stretnem, musíte mi hovoriť nicky a nie mená :)

ak poznáš moje deti, tak ok...
a poslúchaj už konečne !

Kira260686
icon
detail (l.139)
apokalyptyk
  pridané 19.3.2019 9:41
Pri tých tieňoch to vyzerá lepšie s RTX, ale to je asi tak všetko. Tie odlesky od podlahy, to je podľa mňa zbytočné, pretože ak by tam bol RTX off, tak si nik rozdiel nevšimne
icon
detail (l.169)
Rellik -> Kira260686
  pridané 19.3.2019 9:33
kde som ťa urazil ? 😀

A mimochodom,myslím že sa poznáme i osobne, ale aspoň sme sa raz videli po Expe na zastávke a kecali sme, bola tam so mnou i Roné, Robin a Patrix.
icon
detail (l.93)
5 0
Ezreal -> Patrix85
  pridané 19.3.2019 9:28 (editované 19.3.2019 9:29)
cez dynamicke tiene..ved v doom 3 ked si strelil z plazma gunu tak gulicka osvetlila miestnost a veci vrhali tiene..akurat tuna je to detailnejsie cez rt ale pochybujem ze by si v tej sekunde nasiel rozdiel :D
icon
detail (l.164)
Horace -> Kira260686
  pridané 19.3.2019 9:13
negoval si negované.
icon
detail (l.93)
Ezreal
  pridané 19.3.2019 9:05
division 2 vyzera nasvietene presne rovnako ako ked je tuna rtx on :D mi pride ze nasilu vypinaju efekty len aby tam bol daky viditelny rozdiel :D
01 02 >>