|
|
detail
(l.135)
|
pridané 11.1.2018 1:40
Nehral som. Vsak ono sa to netyka dneska kazdej hry, ale smerujeme k tomu..
|
detail
(l.81)
|
pridané 11.1.2018 1:36
zalezi ake. Tier X je aj leopard, batchat a pod. a tam naozaj nie je problem ze by mali silny pancier. Na heavy uz ale treba ist v tlupe a s taktikou. Podla mna hry 8-10 su celkom v pohode este. Skor je ten rozdiel 2 tierov priepastny v 4-6 alebo 5-7 kde ozaj idu kartonove krabice proti normalnym tankom.
|
detail
(l.124)
|
pridané 11.1.2018 0:19
Tá dynamic difficulty nieje nič extrémne zlé ak použité správne, kopa hier má skrytú úpravu obtiažnosti alebo mechaniky ktoré hráča nejak balancujú ak hrá príliš dobre/príliš zle. Samozrejme, musí to byť dobre implementované, a hráč by nemal mať pocit že je trestaný za to že hrá hru dobre.
To druhé je samozrejme BS. |
detail
(l.86)
|
pridané 10.1.2018 23:44
Divinity2 je nova a hras to v style 3 boje bez skrabnutia a v stvrtom si neskrtnes ty :)
|
detail
(l.86)
|
pridané 10.1.2018 23:44
Divinity2 je nova a hras to v style 3 boje bez skrabnutia a v stvrtom si neskrtnes ty :)
|
detail
(l.157)
|
pridané 10.1.2018 23:31
Ten zmrd co taketo veci vymysla, ci chodi s napadom implementovania toho shitu do hry by si zasluzil rany bicom, minimalne vyfackat a dat vyhadzov.
|
detail
(l.192)
|
pridané 10.1.2018 23:06
úplne by bolo super, ak by hrali iba tier vs tier. Ale chápem, že to by nezarobili, lebo ľudia by nekupovali goldy, tak aspo +/- 1 tier a bolo by to super. Lebo plus 2 je strašne zle.
|
detail
(l.214)
|
1
Patrix85
-> _Bugi_
pridané 10.1.2018 22:51
zabudol si aj na otazku matchovania silnejsich so slabsimi, ak to tebe prideli silnejsieho ;)
asi sa to bude vyvazovat.. alebo tam zakomponuju nieco podobne ako Activision, ze po case ta to bude davat so seilnejsimi hracmi, aby si mal potrebu si kupit nieco nove a lepsie a znova ta to hodi k slabsim, aby si sa citil dobre a ze kupa za to stala :) |
detail
(l.152)
|
pridané 10.1.2018 21:54
..cez sviatky som tú hru zapol po dlhej dobe, podarilo sa mi vyhrať 9 zápasov za 25. A toto sledujem už dlhšie. Kedysi bola tá hra viac vyvážená.
|
detail
(l.74)
|
pridané 10.1.2018 20:38
xD
|
detail
(l.81)
|
pridané 10.1.2018 18:45
(editované 10.1.2018 18:46)
v multiplayeri :D
Cize to ze vyhravam, znamena ze ma hra matchuje so slabsimi, nie ze to hram dobre. Taksito ale aj ti slabsi protivnici si myslia ze su PRO lebo ich to tiez bude matchovat s este slabsimi. Ved aby boli angazovani a chceli hrat dalej. Otazka zostava ako to bude matchovat uplne najhorsich hracov na zemeguli aby aj ich udrzali pri hrani. |
detail
(l.81)
|
pridané 10.1.2018 18:42
hej lenze teraz ked to niekto pouzije, tak sa bude musiet zodpovedat EA, lebo tento system je ich patent. Kym to nebolo patentovane tak to mohol pouzivat hocikto.
|
detail
(l.127)
|
pridané 10.1.2018 18:03
Optimised....to zas bude BS
|
detail
(l.99)
|
1
0
Vectrex
pridané 10.1.2018 17:01
A aku vyhodu ma z toho hrac? Ze viac minie o 9% a zahra si rovnako?
|
detail
(l.192)
|
pridané 10.1.2018 16:42
Dole na spodnú šikminu, alebo napravo od mantletu, tam je tenučký turret.
Zvyšok je dobre nauhlované |
detail
(l.135)
|
10
0
Dovivan
pridané 10.1.2018 15:57
(editované 10.1.2018 15:58)
Toto prisposobovanie hracovi ma tak neskutocne sere. Straca to uplne ducha. V RPGeckach tak nenarazite na slabocha, ktory vam polahodi ze mate dobry gear ani sa nedostavi pocit, ze mozete narazit na nieco fakt brutalne. Proste nuda nuda nuda. Este budeme radi hravat stare hry bez tychto sra....
|
detail
(l.145)
|
pridané 10.1.2018 15:40
som nevedel ze na to treba patent, som bol v tom cim zabavnejsia hra tym viac ludi, tym lepsi matchmaking tym viac ryze. Ale chapem ked topiaci sa slamky chyta a spekuluje ako by svoje patenty predaval uspesnejsim firmam na trhu alebo by ich casom napadol lebo sa to vyrazne podoba na ich patent a museli by cvakat.
|
detail
(l.169)
|
9
0
Rellik
pridané 10.1.2018 15:37
Nebudem kupovať nové vybavenie tak ma to hodí medzi vyfarmených hráčov po každom prehratom zápase mi vyskočí na obrazovku nová našupaná zbraň len za 9,99$ ktorá bude omnoho lepšia a budem mat ako takú šancu... tento systém nech si nechajú pre ľudí čo si nechávajú kadit na hlavu.
|
detail
(l.141)
|
pridané 10.1.2018 15:30
(editované 12.1.2018 12:00)
Tak mechanika v SP hre mi pride v pohode (je to taky vstavany scaling) . A ta frustracia? Tak co ja viem ludi ma hra bavit ak ma zacne hra srat a hra mi pomoze v mm tak to je v pohode. Samozrejme ak nejde o compet hranie. Dokonca mi to pride ako taky rating . Ze ked prehravas a prehravas ako keby ti klesal rating a hra ti zacne hladat slabsich hracov.
A co sa tyka kupovania zbrani ... Moje pravidlo ... do AAA hry ziadny cent na mikrotransakcie. Takze to nech si strcia za klobuk ... je mi jedno :-D Urcite prijatelnejsie ako tie sra*ky co si patentoval Activision. |
detail
(l.139)
|
pridané 10.1.2018 14:44
Lowe je tank ktory ma vzdy akurat naserie :D Lebo sa neda prestrelit :/
|
|