01 02 03 04 05 >>
icon
detail (l.87)
Fallout lover
  pridané 23.4.2019 10:09
Muj clovek
icon
detail (l.125)
luboss0008
  pridané 23.4.2019 0:59 (editované 23.4.2019 1:06)
priživnici a vyžirky nič viacej ta královská rodina nieje v londyne je epidémia zločinu a oni hry riešia nejaké.
icon
detail (l.103)
dead424 -> luboss0008
  pridané 23.4.2019 8:46
Ako epidémia zločinu, to je ako bulvárna tlač. Zločin vždy klesá a rastie pravidelne, nárast je tam dlhodobejší a po minulom pokelse, nič tragické sa nedeje, len je z toho zas senzácia.
icon
detail (l.80)
2 0
Gordon Alfman
  pridané 23.4.2019 0:04
To, že by zakázal jednu hru, veľa nevyrieši, príde ďalšia a deti budú zase závislé, jednoducho je potrebné, aby sa rodičia začali viac starať o svoje deti aj v rámci ich voľného času a nebyť rodičom, ktorý ti dopraje úplnú slobodu, potom decko nemá zábran a jednoducho bude robiť to, čo mu príde na um, pretože nikto mu nevysvetlil, prečo by to nemal robiť dlhodobo alebo nemal vôbec... Rodičovská výchova je základ, deti najprv nadávajú, no časom pochopia, že malo to pre ich budúcnosť význam
icon
detail (l.133)
milane
  pridané 22.4.2019 20:43
Som zvedavý na Harryho výchovu svojich detí
icon
detail (l.120)
@cactus
  pridané 22.4.2019 18:43
princ harry? po tomto by mal byt kral harry
icon
detail (l.31)
18 1
kubulus
  pridané 22.4.2019 17:06
Vsetci maju v ...., co si princ Harry mysli. To, ze deti hraju celu noc nie je problemom hry ale rodicov, co ich tak nechaju. Za mojich cias ani fortnite neexistovalo ale boli ine hry ci uz na PS alebo PC, na ktore som bol namotany a tiez by som to mohol hrat aj celu noc ale rodicia zavelili spat a bolo. A darmo moze to princatko rozpravat kktiny
icon
detail (l.146)
2 0
nessundorma
  pridané 22.4.2019 16:51
chvalabohu ze APEX je v bezbeci a ani GTA a rape simulator a tv noviny a alkohol a drogy a skutocne zbrane a sexualne pomocky a pizza sa neradia medzi navykove
dalsiu vetu som napisal a zmazal... nepresla by mi cenzurou na tejto stranke. Ale to co si o tom myslim nie je pekne :D
icon
detail (l.48)
10 1
Lietadlo
  pridané 22.4.2019 16:05
Mozno nepopularny nazor, ale ciastocne suhlasim. Moderne socialne siete a aj hry so socialnymi prvkami (kam sa radi aj Fornite) su zamerne navrhovane tak, aby pritahovali pouzivatelov. Vyuzivaju sa na to rozlicne techniky a metody behavioralnej psychologie a sociologie. O to je horsie, ze tieto techniky sa cielene pouzivaju na deti, ktore sa potom stavaju lahkymi obetami. Konecnym cielom su vsak samozrejme penazenky ich rodicov.

Ano, validny argument je, ze clovek by si mal decko vychovavat sam. Ocakavat ale, ze rodic bude prezerat a kontrolovat kazdu hru a stranku, ktoru dieta navstivi, je v dnesnej dobe trochu uletene. O to viac, ze niektore z tych technik, ktore tieto hry robia tak navykovymi, nie su na prvy pohlad rozpoznatelne pre cloveka bez znalosti problematiky. Odstranit rozlicne navykove oblbovaky z hier do 15 rokov moze byt prvy krok ku normalnym hram pre deti.
icon
detail (l.96)
1
Oli Halkin
  pridané 22.4.2019 15:24
Dobra reklama 😆
icon
detail (l.148)
peter5713 -> Oli Halkin
  pridané 22.4.2019 19:01
Hej, o Harrym sa asi dlho nepísalo, tak sa musel pripomenúť :D
icon
detail (l.94)
7 7
wolfik6633
  pridané 22.4.2019 15:19
Ja by som zakazal princa herryho s celou jeho familiou
icon
detail (l.129)
1 0
JaddahSVK -> wolfik6633
  pridané 22.4.2019 17:28
radsej dvoch princov ako jeden fortshit
icon
detail (l.169)
4 0
Rellik
  pridané 22.4.2019 14:54
Nevedel som že hra je problém výchovy rodičov. Mne sa nedovolili hrať len do desiatej, síce som to memal rád ale teraz za to ďakujem.
icon
detail (l.99)
9 0
ThruthSeeker
  pridané 22.4.2019 14:53
Ked vyjde Fornite 2 tak Britania bude este stale riesit ako spravit Brexit ;)
icon
detail (l.119)
8 0
Premium Maniak
  pridané 22.4.2019 14:33
Zijem v UK a blbsi narod ja osobne nepoznam ale vynimocne musim s jeho vyjadrenim ciastocne suhlasit. Hry a socialne siete maju negativne vplyvy na deti a mali by byt regulovane.


Socialne siete a vacsina hier obsahuju prvky ktore sposobuju zavislost. Triky vymyslene psychologmi ktory to zase maju na zaklade rozsiahlych psychologickych testov. Od cerveneho cisla ci bodky pritahujuce pozornost na modrom a bielom pozadi na facebooku az po socialny status v hre na zaklade levelu, achievementov ci specialneho itemu.


Neveris? Daj kamaradovi 2 alebo viac obalok s tym ze jedna s nich obsahuje vyhru ze ho pozves na drink. Po vybere nech sa ale na obsah obalky hned nepozrie. Daj mu otazku: Nechces zmenit nazor a obalku vymenit? Ak tento trik nepozna tak povie nie. V kazdej obalke bude napisane nevymenil si alias nezmenil si nazor. Kamos bude uplne mimo ze odkial si to vedel co urobi. Skusal som to uz 7 krat na roznych ludoch a ani jeden nevymenil.
Podobnych psychologickych trikov je strasne vela s roznou % vykonnostou kedze kazdy clovek je iny.


MMOcka a RPGcka mali vzdy dlhsiu hratelnost na straveny programatorsky cas a vyssiu sancu zavislosti ako ine formy hier. A co sa stalo? Dnes je uz problem splasit hru bez RPG prvkov a velka vecsina prechadza postupne aj na MMO.
Moderne dieta uz klasicku strialacku alebo klasicku strategiu alebo klasicku racingovku atd... ani nepozna.


Volakedy sa kupila hra a neskor ked tak pokracovanie alebo DLC a nedalo sa na tu hru minut viac penazi. Dnes je to prepchate lootboxmi, mikrotranzakciami a urychlenim levelovanim s neobmedzenymi investiciami s vyhovorkou ze sa da vsetko ziskat hranim akurat to setri cas alebo ze je to len forma dalsieho prispevku alebo ze je to len pre tych ktory si chcu priklaslit charakter postavy, zbrane, vozidla... Pritom vseci vedia ze je to pre hraca mladeho hraca lahsie ziskatelny socialny status.


Aby tomu dospelak chapal, jeden dostane lacny mobil v robote ako bonus za pracu, druhy najnovsi hi-tech mobil a komu bude treti zavidiet? V oboch pripadoch je to mobil.
Alebo jeden ma zakladnu verziu auta a druhy ma limitovanu sportovo-luxusnu verziu toho isteho auta, komu bude treti viac zavidiet? Tomu tretiemu je jedno ci tu vec ten hrac ziskal 3 roky hranim a otveranim lootboxov alebo ci to kupil za hotovost 5 minut po spusteni hry.

icon
detail (l.159)
3 0
Regina Spectra -> Premium Maniak
  pridané 22.4.2019 18:24
Otázka na ten tretí odstavec, čo sa tým zisťuje? To, že dokážeme predvídať reakciu a dáme o tom vedieť? Raz som čítal, že pri hraní Kameň, papier, nožnice má ten čo prehral, tendenciu zmeniť znamenie, ale keď som to skúšal s ľuďmi tak sa to nepotvrdilo, buď si držali, alebo menili bez ohľadu na víťazstvo/ prehru. Ale jeden tento trik sa podaril, vravím: Povedz tri čísla a ukážem papierik s nápisom 5-18 (čísla môžu byť ľubovoľné), dotyčný vo všetkých prípadoch vybrali v rozsahu týchto čísel. Keď som sa pýtal prečo, tak, že som im ich predsa ukázal. Odpoveď má byť: Ale kázal som vyberať z nich? A spoločne sa môžeme zasmiať ako sa dá ovplyvniť rozhodnutie.
icon
detail (l.62)
Lordrak -> Premium Maniak
  pridané 22.4.2019 14:59
"Hry a socialne siete maju negativne vplyvy na deti a mali by byt regulovane." - to myslíš Vážne, povedz mi odkiaľ sa deti naučia narábať so sociálnymi sieťami, hrami atď. ... Dostali to do vienka ako od boha a pri narodení vedeli ako založiť účet na facebooku? Naučili ich to práve lenivý dospelí, dieťa to nevie posúdiť či je to dobré, alebo zlé, musí ho to niekto naučiť, ale keďže rodič stojí za prd tak sa to tie deti nemajú ako naučiť rozoznávať. Treba začať u dospelých, to je kameň úrazu. Regulovať by sa mala tuposť dopelích v prvom rade.
icon
detail (l.130)
1 0
miro321 -> Premium Maniak
  pridané 22.4.2019 14:44
regulovať by to mali rodičia keď nechcú aby to deti tak veľa hrali, dávať viac moci štátu nikomu nepomôže. No a čo že na tom ľudia trávia celý deň, nech sa hrajú. Ja napr. ako introvert radšej sedím celý deň doma. Ak niekto chce iba sedieť doma, urobí to aj keď mu zoberieš Fortnite.
icon
detail (l.34)
17 0
trilobyt
  pridané 22.4.2019 14:32
keby sa narodim jak princ s milionmi na ucte by sa mi lahko chytracilo ako ma chudoba travit volny cas
01 02 03 04 05 >>