|
|
detail
(l.158)
|
pridané 18.3.2019 22:50
vyborna sprava najmä pre nadchadzajuce konzoly.
|
detail
(l.169)
|
pridané 17.3.2019 18:55
ešte ani nevieme či sú hotové dev kity ale uz sa vie že budú podporovať RT, veď je to len ďalší blud čo koluje internetom. :)
|
detail
(l.145)
|
pridané 17.3.2019 15:31
Tak jeste jednou. Neon noir pouziva raytracing pouze na reflections. Metro pouziva raytracing na GI. Takze podle me to zatim neni porovnatelny. Reflections jsou levny v porovnani s GI (alespon teda v UE4 momentalne). A porovnavat voxel based GI (jako treba VXGI) s raytraced GI (jako treba RTGI) je hodne nefer. Rozdil v presnosti je propastny.
|
detail
(l.136)
|
pridané 17.3.2019 12:57
čital som niekde članok a aj to ze v novej forze motorsport 8 budú už tieto efekty
|
detail
(l.148)
|
pridané 17.3.2019 8:38
nj ale nam treba specializovany hw na RT :D
|
detail
(l.163)
|
pridané 16.3.2019 21:48
(editované 16.3.2019 22:29)
Komentar
|
detail
(l.599)
|
pridané 16.3.2019 20:55
hej je to fake, ale pokial ako tak funguje tak potesi
|
detail
(l.84)
|
1
0
cmd42_
-> megaton
pridané 16.3.2019 20:49
no som na to zvedavy :) Az tak do hlbky nevidim kedze uz davno som prestal nejak sledovat tieto veci a az teraz pomaly sa snazim nadobudnut nove informacie. Ale aspon mam zasa nieco nove co si mozem nastudovat :) Vdaka
|
detail
(l.91)
|
pridané 16.3.2019 20:41
Pouziva to voxely na urychlenie vypoctov lebo je to vraj rychlejsie nez BVH stromy ktore sa vacsinou pouzivaju v RT.
|
detail
(l.84)
|
pridané 16.3.2019 20:35
Mam obavy ze ide skor o nejaky FakeRT respektive, ze to urobili nejakou obklukou. Pokial naozaj nepocitaju RT ako karty od NV ale len je to nejaka nahrada tak to danu technologiu neposunie. Naopak ju to pribrzdi. Je jasne ze RTX karty tiez nedokazu realtime RT v plnej miere a ze taktiez si dopomahaju trikom kde AI dopocitava a cisti obraz. Ale stale mi to pride inovativnejsie riesenie ktore snad posunie grafiku vpred. Dufam ze sa dockame RT v takej miere ze naozaj uz bude problem rozoznavat ci ide o ingame alebo CGI.
|
detail
(l.91)
|
pridané 16.3.2019 15:29
Uz z nazvu Total Illumination by malo byt jasne ze je to urcene hlavne pre GI. Povodny nazov bol SVOGI - co je voxelove GI, Crytek si ho nazval SVOTI.
|
detail
(l.151)
|
1
1
KOCKA88
-> Yalk
pridané 16.3.2019 12:31
(editované 16.3.2019 12:32)
ziadny komentar na teba nemam . PREPAC
|
detail
(l.145)
|
2
0
Nigkdoo
-> megaton
pridané 16.3.2019 12:07
No s Metrem asi tezko, jestli to dela jenom reflections. Metro dela GI, coz je trochu jinej level.
|
detail
(l.169)
|
pridané 16.3.2019 11:36
tak teraz, to by ma tiež zaujímalo.
|
detail
(l.169)
|
pridané 16.3.2019 11:33
Crytek sú zabudnutý, zatratený mágovia. Neviem kde je dôvod ich skoro zániku.
|
detail
(l.169)
|
pridané 16.3.2019 11:32
by ma zaujímalo kedy oficiálne ohlásili raytracing na nových konzolách. 😄
|
detail
(l.160)
|
pridané 16.3.2019 10:36
Tá zvučka na začiatku vo mne vyvolala veľkú nostalgiu... Škoda, že CryTek už nieje to čo boli pred 12 rokmi.
|
detail
(l.85)
|
pridané 16.3.2019 9:39
Pekne
|
detail
(l.97)
|
2
0
urfin
pridané 16.3.2019 7:56
|
detail
(l.128)
|
pridané 16.3.2019 3:21
Porovnám, až ho rozbehnem u seba doma v takej plynulosti ako v tom videu.
|
|