|
|
detail
(l.146)
|
pridané 31.7.2018 10:35
absencia 21:9 :(
|
detail
(l.141)
|
2
RaSu
pridané 30.7.2018 9:09
Keci, zátaž preto, lebo je to na rýchlo urobený port z konzol. A netrepte hovadiny okolo CPUs, zahrajú si to aj majitelia i3, i5 aj i7, všetko záleži n tom, ako si váš mozog nastaví hru.
|
detail
(l.169)
|
4
1
Rellik
pridané 30.7.2018 8:50
nebolo by jednoduchšie povedať že nevedia portiť? nepamätám si od nich ani jeden port ktorý by sa dal nazvať dobrým
|
detail
(l.215)
|
pridané 30.7.2018 11:00
vacsina ich portov dobrych je. Capcom len vynimocne nieco domrvi.
|
detail
(l.169)
|
pridané 30.7.2018 11:30
priklad pri ktorom si hru len nainštaloval a hral bez problémov plynulo na zodpovedajúcej zostave ? 😁
|
detail
(l.196)
|
pridané 30.7.2018 12:04
Taketo nieco sa da vyslovit pri kazdej druhej hre, resp. porte, ktory vychadza na PC... takze v tomto CAPCOM rozhodne nie su sami.
|
detail
(l.169)
|
pridané 30.7.2018 12:49
ale rozhodne vedú 🙃
|
detail
(l.196)
|
2
janko001
-> Rellik
pridané 30.7.2018 10:21
(editované 30.7.2018 11:02)
RE5, RE6, DMC4, DmC*, SFIV, SFV, SFxT?
|
detail
(l.3)
|
pridané 30.7.2018 0:45
Vie mi niekto povedať ako to bude bežať s novou i5 8600k 6/6?
|
detail
(l.270)
|
pridané 29.7.2018 20:00
Capcom je znamy zlymi portmi cize neviem, ci toto nie je len vyhovorka.
|
detail
(l.110)
|
pridané 29.7.2018 19:21
keby radsej vysvetlili preco je hra tak moc repertivna :/
|
detail
(l.75)
|
pridané 1.8.2018 9:45
(editované 1.8.2018 9:45)
Lebo aj lov v realnom zivote ked idu polovnici na srnky je repetetativny. Priprav sa pred lovom. Potom vystopuj korist a zabi ju. Zoberu loot a pofotia sa. MH to zvlada na jednotku len miesto srniek a diviakov lovis obrovske monstra. Vlastne kazde akcne RPG je repetetativne. Pamatas sa este na Diablo1,2 a 3? :)
|
detail
(l.120)
|
pridané 29.7.2018 16:00
uz sa to da hrat na pc? ved to malo byt az 9.8 nie?
|
detail
(l.196)
|
5
janko001
pridané 29.7.2018 15:03
Tu idete porovnavat, ako rychlo sa nacita hra s HDD s 5400 otackami oproti SSD? Fakt super test...
|
detail
(l.134)
|
3
0
Bishamonten
-> janko001
pridané 29.7.2018 15:09
To porovnavanie nerobil sector. A podla mna to je velmi zaujimave. Urcite zaujimavejsie ako porovnavanie viacerych typov SSD. Sam som prekvapeny, ze rozdiel je len 6 sekund.
|
detail
(l.153)
|
1
0
Adaephon
pridané 29.7.2018 13:26
(editované 29.7.2018 13:27)
Znie to ako zla optimizacia v zmysle, je fakt nutne to vsetko udrziavat v RAM/cache a neporozdelovat level na mensie casti?
|
detail
(l.157)
|
9
0
Mysterlool
pridané 29.7.2018 13:18
Ten loading time na pc vs ps4 ma zabil vyslovene. To uz je riadny rozdiel.
|
detail
(l.156)
|
pridané 11.8.2018 8:03
(editované 11.8.2018 8:07)
Ps4 ma uz 5 rokov, takze je to logicke. A Pro sa nacita za 11 sekund, ten tu mas len jeden rok.
|
detail
(l.75)
|
4
1
strudlicka
pridané 29.7.2018 13:08
Ze lepsie na pc ? lol Ze lepsie to slape na ps4 ? lol Ten loading time na Ps4 trva ak let z Tokya do Londina, viem hral som to hned ak to vyslo vo february, aj som si plusko kvoly tomu kupoval na rok a odvtedy som sa k tomu ani nepriblizil. A vobec ako k playku celkovemu.
|
detail
(l.192)
|
5
0
Mokuba
-> strudlicka
pridané 29.7.2018 14:47
Londýn, Tokio...nabudúce odporúčam použiť ako Lez z Porta do Pertu, nech sa vyhneš Y/I.
Na pro to šlo v klídku a aj loadingy boli v pohode |
|