01 02 03 >>
icon
detail (l.97)
Andyno -> Urguhart
  pridané 5.6.2019 6:56
Uhh, tak Commodore už je pre mňa trošku archaická záležitosť, a taktiež španielska dedina, keďže počítačom som sa začal venovať trochu aktívnejšie pomerne neskoro (1996). No teší ma, že to len dokazuje fakt, ktorý som popísal vyššie...
icon
detail (l.119)
1 0
Urguhart -> Andyno
  pridané 5.6.2019 2:29
Presne, dodnes sem-tam vyjde nejaký ten mód trebárs aj pre Mafiu alebo sa dokonca dočítam, že niekto konečne dokončil nejakú hru na Commodore 64 :D
icon
detail (l.97)
1 0
Andyno -> kara_van21
  pridané 4.6.2019 9:23
Niekedy nejde len o autorov, ale aj o distributérov a iné veľké zvieratá, ktoré majú posledné slovo. Čo sa týka tvojej druhej vety, tak absolútny súhlas, preto sa odvážim tvrdiť, že hry od Bethesdy sú vďaka moderom nesmrteľné - pokiaľ žijú moderi, žije aj hra!
icon
detail (l.97)
Andyno -> HardBoiled
  pridané 4.6.2019 9:20
Ak voice-acting, tak zrejme ani hudba nie... či?
icon
detail (l.97)
1 0
Andyno -> KAPITÁN KURÁŽ
  pridané 4.6.2019 9:09
icon
detail (l.147)
KAPITÁN KURÁŽ -> Andyno
  pridané 4.6.2019 9:07
Aký pre NV?
icon
detail (l.97)
Andyno -> Kladmajster
  pridané 4.6.2019 9:00
Je vidno, že si nikdy nič nemodoval. Ja som začal na jednom mode pre F3 robiť v roku 2011, a dokončil som ho minulý rok v apríli. Medzitým som mal samozrejme niekoľkoročnú prestávku, a vydal som iný mod (pre FNV), ale to je fuk. Chcel som tým len povedať, že ak si skutočný fanúšik, tak čas pre teba nie je smerodatná veličina. ;)
icon
detail (l.97)
Andyno -> ExoStalker
  pridané 4.6.2019 8:54
To bude asi tým, že z F3 viac sršala post-apo atmosféra. Nevada nebola až tak zdevastovaná.
icon
detail (l.97)
Andyno -> Urguhart
  pridané 4.6.2019 8:47
Na F4 Nexuse je plno záplat a utilít, ktoré vylepšujú hrateľnosť, napr. toto:
https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/332
icon
detail (l.97)
Andyno -> HardBoiled
  pridané 4.6.2019 8:33
Sorry, že stále otravujem...
Napadla ma ešte jedna otázka, s ktorou mi asi nebudeš vedieť pomôcť, no skúsim to...
Momentálne robím na remaku STALKERa, tiež v Creation Kite pre F4, a aj keď je tam ešte kopa roboty (práve mám rozpracovaný Cordon, ktorý je prvý z desiatich veľkých exteriérových lokácií), snažím sa trochu myslieť aj dopredu, čiže som uvažoval nad tým, ako vyriešim LOD a mapu. Máš s týmto nejaké skúsenosti?
icon
detail (l.97)
Andyno -> HardBoiled
  pridané 4.6.2019 8:33
Sorry, že stále otravujem...
Napadla ma ešte jedna otázka, s ktorou mi asi nebudeš vedieť pomôcť, no skúsim to...
Momentálne robím na remaku STALKERa, tiež v Creation Kite pre F4, a aj keď je tam ešte kopa roboty (práve mám rozpracovaný Cordon, ktorý je prvý z desiatich veľkých exteriérových lokácií), snažím sa trochu myslieť aj dopredu, čiže som uvažoval nad tým, ako vyriešim LOD a mapu. Máš s týmto nejaké skúsenosti?
icon
detail (l.97)
Andyno -> HardBoiled
  pridané 4.6.2019 8:32
Sorry, že stále otravujem...
Napadla ma ešte jedna otázka, s ktorou mi asi nebudeš vedieť pomôcť, no skúsim to...
Momentálne robím na remaku STALKERa, tiež v Creation Kite pre F4, a aj keď je tam ešte kopa roboty (práve mám rozpracovaný Cordon, ktorý je prvý z desiatich veľkých exteriérových lokácií), snažím sa trochu myslieť aj dopredu, čiže som uvažoval nad tým, ako vyriešim LOD a mapu. Máš s týmto nejaké skúsenosti?
icon
detail (l.97)
Andyno -> HardBoiled
  pridané 4.6.2019 8:32 (editované 4.6.2019 8:40)
Doprčic, takto vytapetovať som to tu nechcel! Ospravedlňujem sa.
icon
detail (l.97)
Andyno -> HardBoiled
  pridané 4.6.2019 6:59
Áno, presne to som myslel! Pretože čím viac ľudí robí na jednej veci, tým je väčší chaos (teda určite aspoň čo sa týka modovania). Ale zrejme to máte podchytené, a to, čo si práve popísal, je asi najrozumnejší (a asi aj jediný) spôsob, ako ten chaos eliminovať!

Díks za... interview... A modovaniu zdar!
icon
detail (l.92)
tomas1381999 -> HardBoiled
  pridané 4.6.2019 6:50
To rád počujem 😀 Jediný autor? Ty na tom pracuješ úplne sám?
icon
detail (l.106)
1 0
HardBoiled -> Andyno
  pridané 4.6.2019 6:18
Uz rozumiem,co ti na tom nesedi - ze ako spajame to co si jednotlivci robia u seba v sukromnych pocitacoch. Creation Engine, ako aj Gamebryo su na to prisposobene pomocou esp balikov. Esp plugin zaznamenava len zmeny voci masterfilu. Kazdy stvrtok je v CW time merge, kde kazdy posle svoje esp s urobenou pracou, na co nasledne team lead loadne vsetky esp subory naraz a vsetko ulozi do masterfilu, ktory nahra na git, a po kazdom mergi si potom stahujeme novy masterfile.
icon
detail (l.106)
HardBoiled -> tomas1381999
  pridané 4.6.2019 6:12
Nakolko som zatial jediny autor, tak tuto informaciu viem celkom presne :D Samozrejme pojde o povodny styl, v hre budu zbrane z Tech Dema povodneho Van Burena a aj niektore dalsie klasicke z FO1/FO2.
icon
detail (l.92)
1 0
tomas1381999 -> HardBoiled
  pridané 3.6.2019 14:21
Far Harbor je DLC do 4ky 😅
icon
detail (l.92)
tomas1381999 -> HardBoiled
  pridané 3.6.2019 12:56
Vyzerá to nádherne ❤ Design zbraní bude v štýle pôvodných Falloutov alebo v Bethesda šýle? Či nevieš? 😅
icon
detail (l.119)
Urguhart -> HardBoiled
  pridané 3.6.2019 11:50
už neviem, vravím, bolo toho viac, ale v najbližších dňoch to teda skúsim, však za to nič nedám... potom dám vedieť :)
01 02 03 >>