|
|
detail
(l.65)
|
pridané 10.4.2019 15:04
tak lacna publicita, ale zatial co som vyskusal vsemozne mody, ani jeden nebol tak odladeny a hratelny ako povodna hra... cest vynimkam
|
detail
(l.97)
|
pridané 10.4.2019 7:38
(editované 10.4.2019 7:38)
Aj tak by ma celkovo zaujímalo, ako je tento mod koncipovaný. Pretože nazvať hocijaký obyčajný a priemerný mod tak, aby odkazoval na pôvodné hry, je asi najjednoduchší a najlacnejší ťah od vývojárov. Stačí sa pozrieť na príšerný Prospekt mod.
|
detail
(l.65)
|
pridané 10.4.2019 7:31
nebude, lebo sa to nebude volat episode3, ale inak...
|
detail
(l.97)
|
pridané 10.4.2019 7:29
Ak neholduješ modom, tak sa vôbec nečudujem. Tak je to so všetkými hrami - žijú, pokiaľ na ne vychádzajú modifikácie.
|
detail
(l.97)
|
1
0
Andyno
-> Rokenrol
pridané 10.4.2019 7:27
Tiež si myslím. Nejde len o názov, ale o celkový koncept modu.
|
detail
(l.97)
|
pridané 10.4.2019 7:26
Valve si nad celým Half-Lifom umýva ruky, takže by som povedal, že nie, nebude!
|
detail
(l.97)
|
pridané 10.4.2019 7:25
Chvíľu mi trvalo, kým som pochopil, že je to evidentne len raná alfa, nakoľko layout je skutočne mizerný, nehovoriac o chýbajúcich textúrach.
|
detail
(l.97)
|
pridané 10.4.2019 7:20
Stále lepšie, ako keby to mal byť pixel-art. ;)
|
detail
(l.97)
|
1
0
Andyno
-> POPO-33-VENON
pridané 10.4.2019 7:11
Akosi nechápem súvislosti. Vravíš, že mod zaberal 20x viac, a potom hovoríš o videu, ktoré má cez 700 000 pozretí...
|
detail
(l.109)
|
1
0
POPO-33-VENON
pridané 9.4.2019 22:15
ja som za niekoľko mesiacov vedel zrobiť giga mód na GTA SA , ktorý zaberal 20 krát viac ako samotná hra a robil som to sám a video má do teraz cez 700 000 pozretí a niekto tu ide nadávať na moderov? skúste vy preto niečo urobiť, aspoň jedno uprdnutie a potom sa ešte rozmyslim či vám aspoň ruku podám
|
detail
(l.164)
|
4
0
Horace
-> DamianusMagnus
pridané 9.4.2019 21:59
aspoň, že ty sám chápeš tomu, čo si napísal.
|
detail
(l.164)
|
pridané 9.4.2019 21:58
Tak to naozaj nefunguje. A je to aj nereálne aj keď by som si to želal :D.
|
detail
(l.130)
|
1
0
sechtdamon
pridané 9.4.2019 21:22
Hezazivne, to iste dokola: za bednicku schovany headcraby potom sa prebudi zombik, spoza rohu vybehnu kombajny a tak stale dokola. Tam uz tazko nieco vymyslat. Tu spravnu atmosferu vedia iny vyvojari spravit, to neni len tak.
|
detail
(l.81)
|
pridané 9.4.2019 20:46
Tak zober si, väčší tím(fans) na jednom projekte sa môže skladať z fanúšikovej rôznej vekovej kategórie a každý má čas v inej dobe, čo je výhoda napríklad vtedy, keď väčšia časť napríklad chodí na výšku alebo do roboty a nemá čas na robotu, mladšie ročníky poprípade tí, čo majú dovolenku môžu prevziať ich robotu, čiže by si to sekne striedali, čím máš istotu, že na hre by sa pracovalo pravidelne
|
detail
(l.164)
|
pridané 9.4.2019 20:42
Čakať by sa čakalo, keďže by to stále muselo byť ako fanúšikovský projekt a každý to robí vo voľnom čase. To skrátenie v IT pridaním ľudí nefunguje až tak ľahko.
|
detail
(l.81)
|
pridané 9.4.2019 20:24
Všetci fanúšikovia by sa mali spojiť a podporiť spoločný projekt, v tomto prípade projekt Borealis vyzerá byť vhodným adeptom, ak by sa títo "malí" moderi pridali, mohol by z toho vzniknúť veľký skvost naviac, doba vydania by sa tým podstatne skrátila a nemusíme čakať ďalších niekoľko rokov, ako v prípade Xen do Black Mesa
|
detail
(l.81)
|
pridané 9.4.2019 20:21
Pochopiteľne už cítiť na Engine zub času, hoci nevyzerá zle, ale zase keď už to má prezentovať Episode Three, tak nech sa to drží ešte pôvodného enginu
|
detail
(l.185)
|
4
0
SGoE
pridané 9.4.2019 19:06
Ta hra se základními assety hrozně zestárla...dnešní hry jsou alespoň po technické stránce mílovými kroky vepředu. Chtělo by to něco na modernějším engine.
Project Borealis v tomhle vypadá nejvíc nadějně, i když toho má spoustu před sebou. |
detail
(l.148)
|
pridané 9.4.2019 18:34
Tak mohli by vydať trojku, aj keď nebude "revolučná", hlavne že bude dokončený príbeh a bude pokoj s celým HL.
|
detail
(l.163)
|
4
0
Jeffinator
-> Boss Marťas
pridané 9.4.2019 18:21
Nevies o com pises, chod sa hrat na piesocek. Toto je community freelance projekt.
|
|