01 02 03 04 05 06 07 >>
icon
detail (l.599)
saver -> PatrikXY
  pridané 31.12.2018 11:37
nvidia zatial nic neponukla :)
icon
detail (l.216)
PatrikXY -> saver
  pridané 31.12.2018 11:26
no co saver, kedy bude ta sutaz ? kludne aj 2070 by stacila, som nenarocny sopliak, ja viem
icon
detail (l.127)
Freeloader -> Arnalpes
  pridané 30.12.2018 11:14
tesim sa stebou
icon
detail (l.3)
Trevor Palič -> Arnalpes
  pridané 30.12.2018 10:30
Pre jedného/jediného novinára na Slovensku. Nechcem to pre seba.
icon
detail (l.130)
navisk -> Rodolfo
  pridané 30.12.2018 9:19 (editované 30.12.2018 9:21)
No vsak ok. Vsak ja s tym robim a viem ze je to ohubu niekedy :) preto robim napr. V 2k a exportujem az do 4k. Myslim ze tak postupuje vacsina :) Ale ja pisem o tom ze hlavna cielovka su hraci kedze tych je na mraky oproti vyvojarom :) nechajme tobuz tak.. Motame sa tu stale okolo toho isteho :)
icon
detail (l.113)
Arnalpes -> Freeloader
  pridané 30.12.2018 1:09
ale aspon mi svietia komponenty v pc ako treba😉
icon
detail (l.113)
Arnalpes -> Freeloader
  pridané 30.12.2018 1:08
ale aspon mi svietia komponenty v pc ako treba😉
icon
detail (l.68)
1
ARAG-SK -> saver
  pridané 29.12.2018 22:03
Ok priznám sa ze som ten článok neprečítal tak sa ospravedlňujem.
icon
detail (l.189)
Rodolfo -> navisk
  pridané 29.12.2018 20:55 (editované 29.12.2018 20:55)
Ale drahe veci sa predavaju par ludom... takze to je cielovka praveze. SP vyzaduje VRAM, ak mas viac ako jeden texture set a ma byt v 4K a das tam cez 20 layerov tak uz to je zader aj na 11giga.
icon
detail (l.130)
navisk -> Rodolfo
  pridané 29.12.2018 19:33 (editované 29.12.2018 20:31)
Stale je to par ludi... Nie cielovka :) a ohladom sp.. Zalezi samozrejme na tom ako si svoj model pripravis a do akej hry ho tvoris.
icon
detail (l.148)
1 0
peter5713 -> ARAG-SK
  pridané 29.12.2018 17:55
Však v článku sa píše: "Žiaľ, v čase testovania sme nemali k dispozícií GTX 1080 Ti ale len GTX 1080. Na testovacej zostave sme preto porovnali tieto dve karty". To by si vedel, keby si článok čítal.
icon
detail (l.599)
saver -> psychopad999
  pridané 29.12.2018 17:51
To nie ak by to islo cez stare jadra bolo by to tak 8 krat pomalsie, je tam prepad lebo je to narocne a zatial to nevedia robit paralelne
icon
detail (l.599)
1 0
saver -> ARAG-SK
  pridané 29.12.2018 17:50
Tak mozme porovnavat len to co mame, ide skor o vykon karty ako o porovnanie
icon
detail (l.141)
1
RaSu -> Shack811
  pridané 29.12.2018 16:28
svätá pravda, oni dospeju .... možno.
icon
detail (l.189)
Rodolfo -> navisk
  pridané 29.12.2018 15:48 (editované 29.12.2018 15:48)
Na tvorbu PC hier sa kupuje presne take PC na akom to aj neskor hras. Nepotrebujes renderovat s 64 jadrami nic, to sa robi do filmu, praveze tu potrebujes najvykonnejsiu hernu grafiku lebo prave SP vyzaduje hernu grafiku, a cim viac VRAM ma, tym lepsie ide, na quadre by SP nesiel vobec dobre. A firiem co robia hry na slovensku uz je dost vela na to aky sme maly narod. Len v KE ich je cez 5 a to este sa chysta Bohemka tu otvorit pobocku.
icon
detail (l.130)
1
Michal85
  pridané 29.12.2018 15:32
mna tie nove AAA tituly volajako nelakaju, radsej hram take nezavisle hry. investujem do novej grafiky az ked pride nieco fakt revolucne. mozno az ked vyjde star citizen.
icon
detail (l.127)
Freeloader -> Arnalpes
  pridané 29.12.2018 15:11
utri si celo lebo potis p*coviny
icon
detail (l.169)
1 0
Rellik -> Shack811
  pridané 29.12.2018 15:08
samozrejme, už od nepamäti sa všetko zdražuje no keď k tomu pridáš exkluzivitosť na trhu, trocha agresívny marketing a cenovú politiku máš predražené železo ktoré si aj tak kúpy dostatok ľudí keďže i životná úroveň sa zvyšuje. teda neviem či je to správne slovo ale po lopate, podstatná časť ľudí zaraba viac a viac.
icon
detail (l.169)
Rellik -> cpy
  pridané 29.12.2018 15:05
aha už chápem, to dáva zmysel :)
icon
detail (l.202)
cpy -> Rellik
  pridané 29.12.2018 13:27
Vykon raytracingu zalezi od mnozstva polygonov na scene. Path tracing je viac menej konstantny na vykon, preto ho zvolili koli predvidaniu pozadovnych vypoctov.
01 02 03 04 05 06 07 >>