01 02 03 04 05 06 07 ... 15 >>
> Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka
icon
detail (l.153)
Adridos821 -> Eternic
  pridané 19.4.2024 5:04 (editované 19.4.2024 5:04)
A čo neskorá staročestina?
Naučia západných kolegov znova používať ô (Bůh, kůň,...), ľ (ľudie,...) a podobne (húf, štěstie), či na to si budeme musieť počkať do KCD3?

Minimálne v minulosti to Vávra spomínal, ale tak do jedničky sa sotva dostal ten dabing.
> Vivat Slovakia (Early Access)
icon
detail (l.163)
Jeffinator
  pridané 19.4.2024 4:38
Hru som podporil a kúpil si to na Steame.

Je to bohužiaľ veľmi early build, ktorý by asi ani nemal byť prezentovaný svetu alebo je to jednoducho prvý koncept hry nového štúdia. Dúfam že to s tou hrou nevzdajú a vyzbieraju dosť peňazí, aby s tým pokračovali lebo potenciál to má.

Samozrejme ma napádajú otázky akože, Prečo je to také škaredé a zároveň prečo to na RTX3080 ledva ide 60 FPS? Nechcem byť generál po vojne čo to len ofrfle, ale hraním Vivat Slovakia som sa dostal do roku 2005 keď som hral Chameleon, grafický hratelne je to na rovnakej úrovni.

Samozrejme som mal väčšie očakávania, hlavne v dobe kedy sú dostupné fotorealistické game engines tak na Slovensku sme tak 20 rokov pozadu.

Ale som optimista, prajem štúdiu pevné nervy a nech ich kritika povzbudí a ja ostávam fanúšik. Sklamaný, ale stále fanúšik lebo viem koľko úsilia do toho šlo a viem že sa podieľať na takom projekte nie je ľahké. Kto zlyhal, neviem povedať. Ale treba ísť v pred.

Vivat 🇸🇰 Slovakia!
icon
detail (l.127)
ceto
  pridané 19.4.2024 4:32
keby si dali aspon zalezat na optimalizacii
> Vivat Slovakia - ukážka prestreliek
icon
detail (l.127)
ceto
  pridané 19.4.2024 4:27
ryzen 7, rtx4070 30-35fps pri 1440p s brutalnymi fps dropmi a neustalym zasekavanim ked sa loaduju objekty. neda sa to hrat
> Vivat Slovakia (Early Access)
icon
detail (l.131)
thechosenone729
  pridané 19.4.2024 4:06 (editované 19.4.2024 4:12)
Prečo tento projekt neuspel ?
Dám taký príklad zoberme si malú 2D skákačku ktorá by mala mať 5-6 hodin hrateľnú dobu. Povedzme že pracujem sám a potrebujem to dokončiť čo najskôr.

Prvá fáza je design a rozhodnutie sa toho čo budem robiť tam patria základné mechaniky ktoré budem musieť spracovať čo najskôr a budú potrebovať aj najviac testovania či už kvôli bugom alebo kvôli tomu ako budú interagovať z prostredím to znamená že ak potrebujem aby môj hráč vedel liezť po lane toto už musí byť vychytané na začiatku pridávať to v strede vývoja hry môže spôsobiť nové bugy, môže to rozbiť kompletne celý level design alebo iné mechaniky.

A: Musím vytvoriť player controller to znamená ovládanie postavy ak si myslíte že je to jednoduchá vec tak sa mýlite a hlavne ak sa chcete držať dnešných štandardov kde ta látka je dosť vysoko. Ďalej budem implementovať všetky základné mechaniky vrátane environmentálnych vecí trebarz ako laná, rebríky atď. hitboxy pre prostredie a pre hráča ak tam nastane chyba jedna s tých vecí nie je dobré urobená dá sa ešte podchytiť toto samotné trvá dostatočne veľa času.

B:Nepriateľia to znamená že chcem podchycovať AI jeho správanie vo všetkých smeroch ako reaguje v prostredí ako reaguje na hráča a ako môžete reagovať vy na neho tam patrí implementácia vypočítavania ciest k hráčovy, hitboxy, útok atď... tiež na tomto sa dá stráviť mesiace.

C:Level building, design, a grafika.
Tu viac menej začína práca až keď mám podchytené všetky základné mechaniky hry všetko mi funguje v testovacích leveloch a približne už mám obraz urobený o tom čo moja hra dokáže a čo nie poprípade čo by sa ešte do nej mohlo pridať či odobrať ak by bolo treba ale v tejto fázy už nechcem meniť alebo ak budem tak len najmenej. Sú ľudia ktorý sú talentovaný v týchto oblastiach a verte mi že práca na grafike či leveloch vôbec nie je žiadna sranda, stiahnuť si Unreal Engine či Unity dokáže každý a potom to aj tak vyzerá.

D: Hudba, UI, tutoriály, testing & fixing.
Urobiť hudbu či kúpiť sú dve rôzne veci ale ak hru chcete predať potrebujete niekoho kto ten talent na to má a dokáže to robiť a počítajte že to bude stáť prachy a nie malé.

Tu som ešte nezaradil kopu ďalších vecí ako je riešenie príbehu pre hru atď. bolo by to príliš dlhé.

Toto je len taký malý prierez toho čo môžete očakávať pri práci na malej 2D hre ktorú si zahrá možno tak 1000 ľudí na steame ak vôbec... ak chcete 3D očakávajte toho tak 100 násobne viac problémov a vecí ktoré by ste museli doriešiť v malom tíme aj z dobrým engine je to skoro nereálna vec.

> Transformers One - filmový trailer
icon
detail (l.67)
DonRicardoBoss
  pridané 19.4.2024 3:19
Sa mi zdá,že bola aj hra dakedy dávno presne z tohoto prostredia.
> Aký je Fallout seriál?
icon
detail (l.122)
rug -> Th3Sn00p
  pridané 19.4.2024 2:32
Binárna-nebinárna, mňa najviac prekvapilo ako niekto s takou útlou postavou mohol byť Bratstvom vôbec vybraný na pozíciu panoša, keď tam každý jeden kandidát v tej akadémii bol vhodnejší. Však tá batožina, ktorú by musela nosiť vážila 2x toľko čo ona.😀
> F1 24 ponúka svoj prvý trailer
icon
detail (l.18)
Róbert Ková\u010d
  pridané 19.4.2024 2:30
Zdá sa mi to alebo F1 a Fifa stoja čo sa týka vývoja na bode mrazu ? Človek aby čakal minimlane 3 roky na neaku poriadnu a viditeľnú zmenu ..... 🙆🙆🙆
> Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka
icon
detail (l.153)
džoudžou
  pridané 19.4.2024 2:07
Dufam ze ten CryEngine doladili trochu a bude lepsie optimalizovane. KKD1 niekey da ludom 15 FPS aj dnes na 4080ke .
> Vivat Slovakia (Early Access)
icon
detail (l.85)
David Baláž -> IceFox
  pridané 19.4.2024 2:03
co je akoze C:S 2 ?
> Contra: Operation Galuga
icon
detail (l.48)
Nutelacamp -> sukh
  pridané 19.4.2024 1:57
Píšem k tej hre svoj postreh ako to ja vidím ! Keď môžem písať svoje názory , postrehy , komentáre. Prečo sa tak debilné pýtaš?
> Vivat Slovakia (Early Access)
icon
detail (l.129)
IceFox
  pridané 19.4.2024 1:55 (editované 19.4.2024 1:56)
Nemôžem si pomôcť, ale mám pocit že Unity strašne podráža nohy tejto hre. Koniec-koncov aj napr. C:S 2 museli Paradox veľa ladiť práve kvôli Unity (a ešte stále to nie je ideál). A to je hra, ktorá má oproti tomuto astronomický rozpočet.
> Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka
icon
detail (l.186)
cappko -> ademek17
  pridané 19.4.2024 1:51
Netreba sa na to pozerat zas tak negativne, je to jedno studio. Aj u nas moze nieco take kludne vzniknut.
> DISKUSIA K HLASOVANIU (SECTOR)
icon
detail (l.48)
Nutelacamp -> Kubo86
  pridané 19.4.2024 1:46 (editované 19.4.2024 1:50)
Preto som písal že na Slovensku sa malo hrávala hra Super Mário ja si nepamätám že by pred rokom 90 niekto mal doma nejaké Pc ale konzolu . S 1 konzolou som sa stretol 96 roku spolužiak mal konzolu sega čiernej farby na žlté kazety. A 97r mi druhý spolužiak doniesol nintendo ktoré malo rozbité ovládače. Ale ani tam nebol uper Mário
> Vivat Slovakia (Early Access)
icon
detail (l.142)
paganSK -> Leonardo da Vinci
  pridané 19.4.2024 1:36
problem maju aj hiend pc.
icon
detail (l.142)
paganSK
  pridané 19.4.2024 1:34
grafika v poho , vedel som ake to bude , ale optimalizacia je tragicka toto ma grafiku robloxu to by malo spustit a ist na 60fps akekolvek potato PC.
A bugy ich tam tiez je vela az do oci biju.
No chalani snad to opravia nech to ide hladko.
> Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka
icon
detail (l.128)
ademek17 -> marceel
  pridané 19.4.2024 1:11
Ja viem z akých pomerov vychádzajú tie hry, ty si zjavne len nepochopil príspevok. Takže čítaj s porozumením a ptm komentuj ;)
> Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru
icon
detail (l.141)
Am0net -> Bishamonten
  pridané 19.4.2024 1:06
Yop. vždy keď ten názov počujem vidím viem hneď že to je on 😅.
> Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka
icon
detail (l.65)
Lubos.NR
  pridané 19.4.2024 1:01
Vyzera to fakt dobre
> SVET, UKRAJINA, VOJNY ...
icon
detail (l.73)
1 0
Icoda -> Donauerster
  pridané 19.4.2024 0:58
jáj ten,čo hráva ruskú chobotnicu na elektronike 😁
01 02 03 04 05 06 07 ... 15 >>