01 02 03 >>
icon
detail (l.117)
kikosaak -> LukasDCA
  pridané 20.1.2017 13:34
Máš pravdu moja chyba.
icon
detail (l.153)
Arkturus
  pridané 18.1.2017 22:07
Moja sniperka Vakalibrator čaká na stvorenie :D
icon
detail (l.55)
man004
  pridané 18.1.2017 21:43
to je dobre :P
icon
detail (l.122)
LukasDCA -> kikosaak
  pridané 18.1.2017 20:39
Vanguard nemal cepel, mal biotic smash, ak sa dobre pamatam.
icon
detail (l.117)
kikosaak -> Regina Spectra
  pridané 18.1.2017 20:28
Vanguard vyuzival cepel jedna radosť
icon
detail (l.100)
krakenus600 -> Am0net
  pridané 18.1.2017 16:08
Mna napriklad v Z3 vedlajsie misie nebavili sice ja som nedohral ani story.Pre mna je strop ME2 a bojim sa ze to nebude ani s polovice tak dobre.Ale i tak kupujem Day one.
icon
detail (l.198)
1 0
akto -> styrex
  pridané 18.1.2017 15:02
presne ako vo Fallout 4, len tam boli take uplne vsetky
icon
detail (l.157)
1 0
Mysterlool
  pridané 18.1.2017 13:40
Dufam, ze to nedopadne jak s NMS kde sme si mali povodne vytvarat vlastne lode ci tam mali byt proceduralne generovane lode jak Murray sluboval
icon
detail (l.153)
1 0
Tsxrn
  pridané 18.1.2017 13:00
Urobim si snajperku a pomenujem SARENDILDO
icon
detail (l.170)
pallino -> styrex
  pridané 18.1.2017 12:52
jop takýto štýl mne sedí presne, že nie je to obrovské ale stále máš pocit že môžeš ísť kde chceš a kedy chceš
icon
detail (l.130)
Zero2Hero
  pridané 18.1.2017 12:25
Som zvedavy na pribeh, necitam ziadne clanky, videl som akurat trailer, vsetky tieto leaky mi kazia nakoniec dojem z hry. Dufam ale ze to bude stat za to. Prosim EA...
icon
detail (l.115)
styrex -> pallino
  pridané 18.1.2017 12:21
to ma tiež dosť hnevalo, ked už swtor (nemyslím odfláknuté KOTFE a KOKET), mal aj najtriviálnejšie úlohy na základnej planéte nahovorené a kamera sa striedala
icon
detail (l.115)
styrex -> pallino
  pridané 18.1.2017 12:18
open world je preceňovaný, ME2 nebol tunel ani openworld, najlepší systém aký som v hrách videl
icon
detail (l.159)
Regina Spectra -> pallino
  pridané 18.1.2017 12:18
Závisí od toho, ako je to spravené. V Zaklínačovi sa na výrobu zbraní, brnení a elixírov nikto nesťažoval, museli sa vyrobiť a vylepšovať. Boli tam aj zbrane po svete a za odmenu a veľkou škodou bolo, že som ich nemal dôvod používať, pretože som mal vyrobené lepšie. Niektoré zbrane a brnenia so špecifickými funkciami boli uložené na použitie pri jednom konkrétnom účele. Potom veľmi nebol dôvod ich používať. Alebo mali špecifické vlastnosti a bolo sa treba rozhodnúť - vezmem meč s dynamickými štatistikami, alebo si vyrobím lepší, ale so statickými? Alebo sa dali dorábať sloty na runové vylpšenia.
icon
detail (l.115)
styrex -> Neverend
  pridané 18.1.2017 12:17
90% uloh bolo nazbieraj alebo zabi
icon
detail (l.130)
Daor32
  pridané 18.1.2017 12:11 (editované 18.1.2017 12:12)
Dúfam že niečo podobné bude v Borderlands 3 raz
icon
detail (l.159)
Regina Spectra -> majkiris
  pridané 18.1.2017 12:07
Ja som si vyupgradoval tú protheanskú pušku. Nepotrebovalo to zásobníky, tak som sa vždy držal vzadu.
icon
detail (l.154)
daevastator -> Am0net
  pridané 18.1.2017 11:57
Tak ja som posledne teraz cez zimu hral Arkham Knighta a musim suhlasit. Menej je niekedy viac. Nie ze by neboli tie bocaky zaujimave (no, niektore naozaj neboli) ale obcas som mal pocit ze je toho moc. Ubisoft je v tomto priebornik, stacila mi jedna beta Division a uz som vedel na com som :D
icon
detail (l.122)
LukasDCA -> pallino
  pridané 18.1.2017 10:41
Problem nie je craftenie ako take, ale itemizacia samotna, sposob, ako veci generuju staty. V Diablo 3 je itemizacia proste zla. V Diablo2LoD sa cez Horadric Cube dali robit napriklad sikovne life tap rukavice a niektore buildy vyzadovali doslova itemy vycraftene pomocou Horadric Cube.
icon
detail (l.170)
pallino -> Neverend
  pridané 18.1.2017 10:41 (editované 18.1.2017 10:41)
alebo 1500 shardov po celej mape, k tomu mount ktorý bol pomalší ako ty a nevedel sa dostať nikde, no a čerešnička na torte že si musel zísť z neho dole ak si chcel niečo pozbierať.... OPEN WORLD MY ASS
01 02 03 >>