01 02 >>
icon
detail (l.159)
Regina Spectra -> igwar
  pridané 26.2.2014 20:40
V USA hrady sú. Nie samozrejme stredoveké ale novoveké. Novoveké majú vždy ideálny obranný tvar podľa lokality - hviezda, klin a iné obdoby tohto. Ale keď vravíš stredoveký, tak stredoveký, tie sa nedajú pomýliť s novovekými. Ale amíci si zase niekedy stavajú hrady pre potešenie. Minimálne jeden je v Las Vegas. Možno sú aj inde
icon
detail (l.28)
igwar
  pridané 23.1.2011 0:53
>???
Tak takto vyzera neuspesny pokus navliect na konzoly zaner real-timovej strategie, ktorej domenou je pc a tak by to asi malo zostat. Hlasove ovladanie je sice zaujmave, ale po chvili omrzi, pretoze je prislis tazkopadne a je na nom co doladovat.. Ked poviem "two" a hra to interpretuje ako "eleven", nebude to iba tym, ze moja english nie je dokonala.
Solo kampan je des. Tom Clancy sa asi na pribehu moc nenarobil, pretoze tam skoro ziadny nie je. Svet je rozdeleny na bunky, ktore postupne dobijate a vyhrate ked ich mate urcity pocet...!? Naviac misie su neuveritelne jednotvarne. Je uplne jednto, ci som branil svoje uzemie alebo utocil na nepriatelske, vzdy v kazdej misii bolo treba obsadit "uplinky", uplinky a zase uplinky.... Par krat prislo spestrenie v podobe ciela znicit vsetky nepriatelske jednotky, ale prakticky takmer celu hru som obsadzoval uplinky. A hoci som bojoval po celom svete, striedali sa stale dokola 3 mapy bojiska. Nechybali kikxy typu, na bojisku v USA sa v mape majestatne tyci na kopci stredoveky hrad... Nechapem co je v tych 9 GB tejto hry, hratelnostou to ma blizsie skor k 20mb flash hre ako k prepracovanej real-time strategii....
icon
detail (l.11)
amex
  pridané 30.3.2009 15:29
dost sucha hra co som od tej dlhej cakacej doby na hru necakal bolo to pre mna velke sklamanie a to sa da povedat aj os MultiPlayer-i

z novych RTS u man vedie asi WorldInConflict
icon
detail (l.155)
Majcip
  pridané 30.3.2009 13:22
>EndWar je sklamanie
EndWar je pre mňa sklamanie. Mám to doma nainštalované a po veľkej chvíli ma to prestalo baviť. Už v prvých misiách sa objavuje monotypnosť hry a okrem prepracovaného rozkazovania hra neponúka nič zaujímavé. Grafické efekty a atmosféra boja je slabá. Aktuálne môžem povedať World In Conflict v tomto vedie. Skrz WIC "monotypnosť" sa dá táto hra hrať dokonca čo už EndWar sa z veľmi ťažkej časti dá.

Ubisoft ma nesklamal pri hrách ako Ghost Recon Advanced Warfighter, Rainbow Six Vegas, posledný Splinter Cell pri nich som si naozaj užil. Okrem iného potešili ma produkty ako Prince of Persia čo som čakal prepad a ešte Brothers in arms.
icon
detail (l.599)
UNI
  pridané 26.3.2009 20:35
mal som tu nejaku vytku od isteho uzivatela kvoli poznamke pri jednom obrazku v recenzii, takze tu je moje vyhlasenie:

Poznamka pri obrazku v recenzii EndWar je satira na isteho slovenskeho politika a jedna sa o vtip, ktory je dost znamy. Nema nic spolocne s mojim postojom k inym narodom. Mimochodom ten vtip odznel aj v relacii vo verejnopravnej televizii
icon
detail (l.46)
kulik
  pridané 26.3.2009 14:59
>hmm
Ozaj bolo to halo dobre? Recenzia to celkom vychvalila, ale ja ked sa divam na tie videa tak mi to pride strasne suche. Tie skupinky vojacikov ktory sa drzia spolu ako teply bratia a hybu sa na chlp rovnako, jednotky ktore len stoja a strielaju kym jedna z nich nepadne... nehral som to a grafika je celkom pekna (aj ked na moj vkus prilis kriklava)ale ten gameplay bol slaby.
icon
detail (l.252)
Eduardo -> matus_ace
  pridané 26.3.2009 7:56
>RE:RE:mat123
Tak Halo Wars robilo Ensemble. Oni vedia robit strategie, nie ako ubisoft. Samozrejme aj pri Halo Wars by to museli prisposobit na PC a zopar veci inak vybalancovat. Keby sa s tym pohrali tak by to mohla byt fajn oldschoolovka. Ak bude port, tak hadam bude lepsi ako EndWar co sa tyka hratelnosti
icon
detail (l.173)
mat123 -> matus_ace
  pridané 25.3.2009 22:36
>RE:RE:mat123
Nemyslel som to tak, ze vsetki strategie na konzolach su zle, aj ked ich tam je pomenej. Ale nam na PC vychadza dost kvalitnych strategii, hlavne tento rok, tak nam netreba robit ziadne konverzie, ci uz dobrych alebo zlych strategii. Mozno, keby Halo Wars spravili minuly rok (hypoteticky), kedy som mal herne suchoty, co sa tyka strategii, tak nepoviem ani slovo. Tento rok je to od Ubisoftu zly marketingovy tah
icon
detail (l.599)
ace -> mat123
  pridané 25.3.2009 22:15
>RE:mat123
ale no, zas keby spravili konverziu napriklad takeho Halo Wars, dovolujem si tvrdit, ze ta hra by aj medzi PC strategiami ziarila. svoje nesporne kvality ma a tie sa jej ubrat nedaju, nech vyjde aj na tamagotchi. EndWar je iny pripad
icon
detail (l.84)
1
Papergames
  pridané 25.3.2009 22:14
>Strasne
Jedna z najhorsich hier co som v poslednej dobe hral, pomale tempo, malo jednotiek co do poctu aj rozmanitosti, a co sa mi este u ziadnej hry nestalo je ze seka zvuk. Hlasove ovladanie v pohode ale naco to je pri takejto mizernej hre.
icon
detail (l.173)
mat123
  pridané 25.3.2009 22:14
A jedine poriadne, co Ubisoft vydal boli IL-2 Sturmovik+FB+datadisky a Silent Hunter 3 a 4 aj s datadiskami
icon
detail (l.173)
mat123
  pridané 25.3.2009 22:00
Nastastie, ze na PC su tento rok ine, kvalitne strategie. Jedna nepodarena sa medzi nimi strati. A vobec nechapem, naco sa vobec unuvaju prerabat strategiu z konzoly na PC. Z tym dieru do sveta neurobia. Skoda casu a penez
icon
detail (l.182)
FeLLiPe -> matus_ace
  pridané 25.3.2009 22:00
>Isaac Clark
Tak tak matus, dobrodružná cesta srg. Mitchella a jeho bandy za očištěním Mexika od teroristů je výborná
icon
detail (l.190)
Isaac Clark -> Eduardo
  pridané 25.3.2009 21:57
>RE:RE:Isaac Clark
Recenzia EndWaru myslím, že hovorí za všetko, citujem:
,,Myslím však, že text, ktorý máte práve pred sebou, poskytuje dostatočný obraz o (ne)kvalitách danej hry. EndWar je nuda. Hlasové ovládanie je asi jediným pozitívom, ktoré hru zachraňuje od úplného zatratenia."
icon
detail (l.599)
ace -> Eduardo
  pridané 25.3.2009 21:54
>RE:RE:Isaac Clark
mna nahodou Advanced Warfighter subseria bavi viac ako stare GR, avsak z ostatnych Clancyoviek nejak neviem najst titul, ktory by ma momentalne bavil. tak posledny Splinter Cell, ale ten uz ma nejaky piatok. R6 uz nie je to, co kedysi, skoda
icon
detail (l.252)
Eduardo -> Isaac Clark
  pridané 25.3.2009 21:51
>RE:Isaac Clark
no z tych hier ku ktorym by sa mali vratit by som vyradil Ghost Recon (kedze to uz nieje ghost recon. Nastastie to GRIN na PC zachranuje) aj Rainbow Six (rovnaky pripad, akurat tu to nikto nezachranuje).

Inak HAWX mi prisiel pekne stereotypny uz z dema. EndWar som radsej ani neskusal
icon
detail (l.190)
Isaac Clark -> matus_ace
  pridané 25.3.2009 21:50
>RE:RE:Isaac Clark
Čo už, ako som povedal. Nevyšlo to a ešte raz nevyšlo to.
icon
detail (l.182)
FeLLiPe
  pridané 25.3.2009 21:50
Souhlasím, i když jsou ty hry docela zábavné, stejně jde vidět, jak zestupnou tendenci co se týče kvality mají poslední tituly od Ubisoftu. Jediná výjimka u mě je nový Princ, jinak jsou to takové nadprůměrné až průměrné hry. Kde jsou ty časy, kdy samotné jméno Ubisoftu byla záruka kvality a skvělé hratelnosti.
icon
detail (l.599)
ace -> Isaac Clark
  pridané 25.3.2009 21:46
>RE:Isaac Clark
az na to, ze HAWX nie je simulator a EndWar nie je strategia:)
icon
detail (l.85)
gox -> KRBo
  pridané 25.3.2009 21:44
>RE:RE:Hm
KRBo to si pekne povedal
01 02 >>