01 02 03 >>
icon
detail (l.113)
alien105cz -> wind213chief
  pridané 28.11.2017 20:17
Jo slibovali uz minuly rok ted letos ni rok a nyni nikdo neveri ze to letos vyjde :D
icon
detail (l.119)
Urguhart -> prdelin
  pridané 28.11.2017 17:48
nebodaj už je aj známy termín vydania...?
icon
detail (l.106)
1 0
wind213chief
  pridané 28.11.2017 14:36
https://www.youtube.com/watch?v=Vpoi95LbFrw aktuálne v stave alpha, ako mám z toho dobrý pocit... pamatám si že aj war thunder bol v začiatkoch o držku a aktuálne celkom elegantná hra keď som ho teraz po rokoch pustil , ale pritom v akom je to stave dávam tomu ešte rok možno dva kým to skutočne oživia, ale ten sq42 ako už mal byť dávno vonku pokial viem alebo sa mýlim ?
icon
detail (l.97)
Sirpeacemaker -> Arnalpes
  pridané 28.11.2017 10:05
To môžeš napísať iba preto, pretože o tej hre nič nevieš. Ja som si pozrel všetky stupne vývoja a naozaj to mohla byť hra snov. Toľko možností a mechaník.... ako nikde inde. To, že to teraz poriadne osekali (pretože peniaze sa pomíňali) je smutné, ale nutné. A je to tým pádom aj na inom leveli, než to mohlo byť. Pozri si videá z vývoja, videá youtuberov ku tejto hre a pochopíš. To, že to minulo tvoje pole pozornosti ešte neznamená, že o nej nikto nevie.
icon
detail (l.141)
olaver -> Urguhart
  pridané 28.11.2017 4:43 (editované 28.11.2017 4:48)
icon
detail (l.113)
3 2
alien105cz
  pridané 27.11.2017 20:47
Tak po testovani asi 15 hodin jsem porad uchvacen myslel jsem ze me to moc nepohlti ale je to velive poutavé hraní , hlavne kvuli fotorealisticnosti a skvelim zvukovym efektum a zvukum, zase jsem o level dal. Az se odlati patch a hlavne fps by to chtelo zlepsit tak to uz bude velice pekne hratelny kousek coz teprve multicrew blbyny :D
icon
detail (l.77)
prdelin -> Urguhart
  pridané 27.11.2017 20:33 (editované 27.11.2017 20:34)
ad postavy, treba chápať, že je to všetko WIP a veľmi komplexný motion capturing, naviac si to sami sťažujú tým, že chcú, aby pohľad v 1. osobe odpovedal pohybu hlavy a výhľadu v 3. osobe... Osobne by som sa na také kraviny vykašlal, ale majú na to vyhradených ľudí a do vydania času dosť...
icon
detail (l.113)
1 0
Arnalpes -> ceto
  pridané 27.11.2017 19:53 (editované 27.11.2017 19:54)
na zaciatku nemali 160mega, tie maju az teraz
icon
detail (l.113)
Arnalpes -> ceto
  pridané 27.11.2017 19:53
na zaciatku nemali 160mega
icon
detail (l.128)
2 0
bull30 -> wind213chief
  pridané 27.11.2017 18:34
3.0 to bude mat uz poriesene takze konecne 30GB patche nebudu.
icon
detail (l.127)
2
ceto -> Arnalpes
  pridané 27.11.2017 18:23
sigh. ked vyberies 160 milionov tak nebudes pokracovat v povodnom koncepte a robit hru za 10-20mega
icon
detail (l.113)
1 0
Arnalpes -> ceto
  pridané 27.11.2017 17:48
"Development of Star Citizen began in 2011 and was originally planned for a release in 2014, and again in 2016, there is as of 2017 no official release date, and the game is still in active development. Squadron 42 was originally announced for a late 2015 release, but was delayed. As of November 2017, there is no definite release date."
icon
detail (l.106)
1 0
wind213chief
  pridané 27.11.2017 17:33
no možno sa mi ta 20 eurová investícia aj vyplatí :D ale teraz by som za kompletku asi ťažko dal 60 e za nedokončenú hru.. a ako to bude od 3.0 ďalej budú 30gigové patche ? či to už nejako doriešili ? alebo je to stále iba také tech demo ? a nejaký poriadný základ vydajú inokedy ?
icon
detail (l.119)
2 0
Urguhart
  pridané 27.11.2017 17:22
Vyzerá to fajn, ale mali by komplet vymeniť ľudí, pracujúcich na postavách: ten jeho ksicht: WTF? :D, tie animácie postáv, tie bugy v pohyboch, no strach a hrúza...

nebyť tej vady na kráse, vyzerá to ako obstojný titul, hlavne čo sa týka tých možností, ktoré sľubujú (len aby to nedopadlo zasa ako Elite: Dangerous)
icon
detail (l.127)
1
ceto -> Arnalpes
  pridané 27.11.2017 17:00
kickstarter spustili na konci roku 2012. naplno na tom zacali pracovat az v roku 2013
icon
detail (l.113)
alien105cz -> daevastator
  pridané 27.11.2017 16:47
Clape na 1 miste ja kvalita a simulator vseho ne nejaky casy kvartaly a podobne hovadiny proto nema vydavatele ale financuji to hraci..
icon
detail (l.113)
2
Arnalpes -> ceto
  pridané 27.11.2017 16:37
ake 4? to uz je 7rokov
icon
detail (l.113)
1
Arnalpes -> Sirpeacemaker
  pridané 27.11.2017 16:34
"Mohla to byť hra snov. Vypadalo to naozaj perfektne." co? to vyzeralo priemerne uz od zaciatku, dokonca o tej hre pravdepodobne okrem backerov nikto ani nevie
icon
detail (l.154)
1 1
daevastator -> krash_SR
  pridané 27.11.2017 15:19
Tak pozor, "World of Warcraft was first announced by Blizzard at the ECTS trade show in September 2001.[52] Released in 2004, development of the game took roughly 4–5 years, including extensive testing" (zdroj wiki).

Nikto nechce (ver mi, ani sam developer nie) aby sa to vyvijalo 10-12 rokov, pretoze kym to budu mat vsetko hotovote, budu technologie stare a neaktualne. Znak dlheho vyvoja bol uz minuli rok, ked to komplet prehadzovali na novy engine. To je strasny setback co sa projektu tyka a kopa roboty sa musi robit znova. Staci pozriet na taky Last Guardians, ako sa na nom dlhy vyvoj prejavil.
Teda chcem tym povedat, ze aj ked aktualne nemaju problem s prachmi, vsetky aspekty projektu sa musia vyvazovat (rozsah, cas, prostriedky) tak aby bol projekt dokonceny v zmysluplnom casovom horizonte.

Ja osobne im drzim palce, aby im to vyslo ako si naplanovali, pretoze si toho naplanovali ozaj hodne. Akurat mam obavy, ci si toho na jedno susto nenalozili az prilis.
icon
detail (l.127)
ceto -> VRB0
  pridané 27.11.2017 14:10
jasne ze nie je
01 02 03 >>