01 02 >>
icon
detail (l.86)
1 2
Grindaris007
  pridané 20.5.2019 20:13
Je to neprirodzené, prepálené a hnusné toľko o tom!
icon
detail (l.113)
Arnalpes
  pridané 20.5.2019 15:38
raytrace lepsi nez toto, ale dobry pokus
icon
detail (l.83)
3 0
fly000 -> Giuseppe3
  pridané 20.5.2019 14:55
ani po tom dazdi to v reale hentak nevyzera.. skor vsade poukladane zrkadla
icon
detail (l.141)
2 0
qaqaqaqaqaqaqa
  pridané 20.5.2019 12:36
prsi prsi len sa leje ...
icon
detail (l.122)
1 0
Džoko Džokovič
  pridané 20.5.2019 11:43 (editované 20.5.2019 11:43)
Nech nezabudnú spomenúť, že tieto efekty v drvivej väčšine prípadov zabijú ešte viac FPS ako reálny RT a je to len post-process efekt.
icon
detail (l.117)
3 0
kikosaak -> Stygo
  pridané 20.5.2019 11:31
myslis ze tí co tvoria tie módy chodia casto vonku ? 😀
icon
detail (l.169)
Rellik -> Giuseppe3
  pridané 20.5.2019 10:47
nič čo zaujme ľudí ktorý sa o módy zaujímajú, ak si chceš pozrieť ako hra vypadá pekne zmódovaná pozeraj tie konkrétne videá na youtube :)
icon
detail (l.84)
1 0
Giuseppe3 -> Rellik
  pridané 20.5.2019 10:43
Ísť pri vodu, ukázať nejaký detail auta. Dalo by sa nájsť.
icon
detail (l.105)
8 0
Opreax
  pridané 20.5.2019 10:10
Cize 100 rokov stare screen space reflectiions a AO teraz volame raytracing ? :D
icon
detail (l.169)
Rellik -> Giuseppe3
  pridané 20.5.2019 9:18
a ako chceš predstaviť mód ak nie tým čo dokáže ? :) potom by tu boli komentáre ako, nevidím rozdiel t.j., nechcem vidieť.
icon
detail (l.84)
10 1
Giuseppe3 -> Rellik
  pridané 20.5.2019 9:15
V týchto módoch je po daždi už nastálo. Čím viac odleskov tým viac raytracing.
icon
detail (l.169)
1 0
Rellik
  pridané 20.5.2019 8:29
vyzerá to pekne na ukážku módu, ale pre osobné potreby by som stiahol trocha odlesky, nemusí sa všetko lesknúť ako psie guľky. Jedine tak po dáždi, to vypadá fantasticky.
icon
detail (l.160)
1
mIREC666
  pridané 20.5.2019 8:27
na priamom slnku mi tie prepálené farby až tak nevadia, vyzerá to tak...exoticky s tými palmami :D ale v noci sú tie odlesky až nepríjemné
icon
detail (l.84)
1 1
Giuseppe3
  pridané 20.5.2019 8:25
Prečo je na všetkých týchto raytracing módoch voda na ceste a chodníkoch? 😀 A to je v každej hre čo som pozeral na youtube.
icon
detail (l.155)
7 2
FadedSky
  pridané 20.5.2019 8:10
Jak to vyzera ? jak kazde Ultra HD GTA 6 Graphics! 4K 60FPS video kde je mesto premocene jak po 2 mesiacoch zaplav
icon
detail (l.180)
Guerilla
  pridané 20.5.2019 8:08
A v tých starších hrách ála HL1 sa SSR aplikovať nedá ? :-O
icon
detail (l.47)
Ejo14
  pridané 20.5.2019 7:33
Názov témy mi do lámal trošku jazyk. 😂
icon
detail (l.214)
5 0
Patrix85 -> Stygo
  pridané 20.5.2019 7:03 (editované 20.5.2019 7:04)
a tak, väčšinou to takto býva. Zo začiatku sa to bude vždy kus preháňať, žeby človek videl rozdiel a tiež sa chce kažý vyblázniť. Ako niekedy s bloomom a rôznymi takými efektíkami. Potom sa to ale ustáli a bude to nenápadnejšie, ale lepšie. Plus, toto sú len módy, nie plné zapracovanie do hry, od základu.
icon
detail (l.116)
1 0
ScoRch.
  pridané 20.5.2019 5:46
este ze je tam ta voda inak by to ani nebolo poznat :D
icon
detail (l.73)
2 10
Deiwid -> FlyBoogy
  pridané 20.5.2019 4:04
watch dogs je shitka hra
01 02 >>