01 02 03 04 05 06 07 ... 10 >>
icon
detail (l.120)
Didoop
  pridané 13.5.2019 11:59
Ciel je velmi jednoduchy - a lá apple.
512GB - 399
1024 - 499
2048 - 599
icon
detail (l.189)
Rodolfo
  pridané 13.5.2019 11:03
Sony zase nerata s tym ze hry sa budu casom znarocnovat alebo sa ich nebude snazit robit krajsie ako doteraz aj konzoly brzdili vyvoj :) SSD este neznemane ze sa tie mnohe giga dat nacitaju za sekundu. Ale ze stare hry sa nacitaju za sekundu...
icon
detail (l.168)
gtaman
  pridané 13.5.2019 10:30
jedine pri starte prednacitat nejako...lenze pokial budes mat v playku 20 hier tak si v riti
icon
detail (l.147)
6 0
SVK_GAMER
  pridané 13.5.2019 9:34
Nech si berú príklad z God of War :) od začiatku do konca bez jediného loadingu
icon
detail (l.120)
Didoop -> SVK_GAMER
  pridané 13.5.2019 11:57
Vcera som ho prvy krat zapol a predsalen po smrti tam su cca 5-10 sekundove
icon
detail (l.256)
luk -> SVK_GAMER
  pridané 13.5.2019 11:48 (editované 13.5.2019 13:50)
loadingy tam sú, len ich majstrovsky skryli. Ale súhlasím, že nech si z neho berú príklad.
icon
detail (l.168)
3 1
gtaman -> SVK_GAMER
  pridané 13.5.2019 10:31
nemozes porovnat koridor a exkluzivitu s multiplatformou a open worldom
icon
detail (l.147)
SVK_GAMER -> gtaman
  pridané 13.5.2019 12:55
Presne ako aj RELLIK vraví, vždy sa dá loading implementovať do hry tak, že načítanie prebieha interaktívne alebo skryto. Njahorsie je ked kazdu chvilu clovek musi cakat. Vid Days Gone (inac vyborna hra) ma kratky loading pred kazdou ukazkou ako aj po nej. Hra potom posobi strasne rozkuskovano. Ale to je samozrejme len moj nazor, presne na taketo situacie je tu SSD.
icon
detail (l.169)
1 0
Rellik -> gtaman
  pridané 13.5.2019 11:54
nejde o to či je exkluzívna či multiplatformovka ani či je open world alebo koridor, ide o to ako sa k loadingom postavý vývojár. Aj taký Witcher 3, jeden loading na začiatku pri spustení hry a už si ideš nonstop hrania bez loadingu, ktorý je šikovne schovaný do pozadia hry. narozdiel od Anthemu kde boli loadingy i pri vstup a výstupe z obchodu.
icon
detail (l.168)
gtaman -> Rellik
  pridané 14.5.2019 18:02
witcher 3 pri kazdom zabiti neskutocne dlhy loading...
icon
detail (l.169)
Rellik -> gtaman
  pridané 15.5.2019 8:27
to neviem, často som tam neumieral a na PC sa to ládovalo rýchlo. 😀
icon
detail (l.158)
StriderCZ
  pridané 13.5.2019 9:34
Marketingové kecy, ale jsem shovívavý. Jistě, že další generace konzolí bude mít rychlé SSD, spíše je otázkou s jakou kapacitou (4k hra- 100 GB).

icon
detail (l.13)
1 1
FERO PLŠEK -> StriderCZ
  pridané 13.5.2019 10:44 (editované 13.5.2019 10:46)
Keby tie hry stlačili na 8GB ako má MK8 Deluxe a pod., tak by nebol problém. Ale dnes ti navýšia hru na 100GB a pritom má reálne 20GB.

Staré dobré časy keď X360 s DVD držal na uzde vývojarov.
icon
detail (l.189)
Rodolfo -> FERO PLŠEK
  pridané 13.5.2019 11:04
Povedz mi prosim ako sa umelo navysuje hra z 20 giga na 100.
icon
detail (l.92)
Ezreal -> Rodolfo
  pridané 13.5.2019 12:53
uplne ez pozri si source engine :D
icon
detail (l.189)
Rodolfo -> Ezreal
  pridané 13.5.2019 13:27 (editované 13.5.2019 13:27)
Poznam len Unity a Unreal. Prehistorizmy ma momentalne netrapia. Spominane enginy robia vacsinu optimalizacie a komprimacie same automaticky.
icon
detail (l.92)
1 0
Ezreal -> Rodolfo
  pridané 13.5.2019 13:35 (editované 13.5.2019 13:36)
ved hej len som reagoval ze ako sa to da umelo natiahnut...a konkretne source nema nic komprimovane..inac codko ma zrazu milion gb
icon
detail (l.155)
skrecky -> Rodolfo
  pridané 13.5.2019 12:05
lenivost vyvojarov a nekomprimovane zvuky
icon
detail (l.189)
Rodolfo -> skrecky
  pridané 13.5.2019 13:26 (editované 13.5.2019 13:30)
Takze to nie je umele navysovanie, ale neskusenost vyvojarov. Umele navysovanie by bolo ak by sa tam schvalne davali nevyuzitelne data navyse.
icon
detail (l.13)
FERO PLŠEK -> Rodolfo
  pridané 13.5.2019 11:35 (editované 13.5.2019 12:17)
GTA V, MGS V, Tomb Raider vyšli na X360 / XB1 a majú rovnakú grafiku. Len rozlíšenie je vyššie.

God of War 4 má na PS4 1080p a PS4 Pro 1440p rovnakú veľkosť na PS Store.

Vážne si myslíš že na PS4 Pro má Kratos 4x viac fúzou?
01 02 03 04 05 06 07 ... 10 >>