01 02 03 04 05 06 >>
icon
detail (l.70)
Fero Kopaniciar -> dzebedajo
  pridané 20.2.2019 16:34
Sak to. Tak som sa na to tesil...Ani zo zbrani nemam dobry pocit take neohrabane u utocnej pusky dam 5 nabojov do mutanta a on si bezi z vesela dalej
icon
detail (l.131)
dzebedajo -> Fero Kopaniciar
  pridané 20.2.2019 15:47
Jj ja vidim v metre casto trapne akcie a objavovanie mapy na dve veci :)
icon
detail (l.131)
dzebedajo
  pridané 20.2.2019 15:44
Vyhlad z auta proti slnku v metre je otras, najprv take nex daju do poriadku az potom rt
icon
detail (l.133)
-koty2201- -> ????
  pridané 20.2.2019 10:55
Ak si čítal môj komentár tak vieš že som MGS nikdy nehral, takže tvoju informáciu neviem potvrdiť ani vyvrátiť. Iba reagujem na komentár od Toma a pokiaľ by Al fungovala tak ako to on opisuje, tak takú by som bral v každej hre :)
icon
detail (l.146)
1 0
weru
  pridané 20.2.2019 0:06 (editované 20.2.2019 0:10)
Raytracing (pathtracing) bol vždy budúcnosť 3D grafiky v hrách, keďže vo virtuálnych zobrazovancích technológiach neexistuje nič, čo by presnejšie simulovalo skutočnú fizyku svetla. Mne to prišlo vždy ako samozrejmosť, vývojár Metra neprišiel so žiadnym prevratným odhalením - stáčí len supervýkonný HW a rasterizácia, na ktorej bežia všetky súčasné hry, je úplne zbytočná - nebude treba nič fakeovať, takže sa teoreticky ušetrí čas pri vývoji a vizuál bude fungovať "tak ako v skutočnosti".
icon
detail (l.146)
1 0
weru -> Regina Spectra
  pridané 19.2.2019 23:59 (editované 20.2.2019 0:16)
Raytracing funguje aj na grafických kartách už roky (v Blendri som robil už s GTX 660M ale vykreslovanie funguje určite minimálne od GTX8800 - prvá karta s CUDA jadrami) a je niekoľkonásobne rýchlejši ako na procesore. Ale nikdy nebol realtime, až teraz. A RTX je stále brutálne osekaná podoba plnohodnotného raytracingu.
icon
detail (l.194)
1
Roboboy
  pridané 19.2.2019 23:29
A zahadne to budu vediet najlepsie implementovat first party studia

icon
detail (l.94)
1
Michal77Sk -> Am0net
  pridané 19.2.2019 20:55 (editované 19.2.2019 20:55)
extreme bez rt.dlls sa da zapnut len to rozmazava.1440p 120-80fps.zostava v popise
icon
detail (l.141)
Am0net -> redVilto
  pridané 19.2.2019 20:19
Ta katastrofa bol priklad keby padol na zem asteroid a prezilo by to par ludi tiez by to bol post apo svet. Ludia by sa snazili prezit Zem by bola vybavena vsetkeho by bol nedostatok. Post apo moze byt aj katastrofa ale nemusi.

Uprostred boja nezacnes jest ani napriklad v takom foreste ked si v boji. Divna pripomienka na moj komentar :-D
icon
detail (l.129)
1 0
redVilto -> Am0net
  pridané 19.2.2019 19:35
máš trošku popletená pojmy apokalypsa nieje katastrofa
nehovoriac že Metro sa odohráva od 2033 ale príbeh má už 21 rokov
a survival prvky patria medzi RPG, ale povedzme si rovno v akčnej hre je únava, smäd a hlad zbytočný prvok, hlavne keď je hlavný hrdina mimo základne niekoľko minúť max hodín. či si myslíš že začneš jesť uprostred bojov?



icon
detail (l.599)
2 1
saver -> Regina Spectra
  pridané 19.2.2019 15:11
hej to je dolezite, konecne to uz niekto zacal tlacit aj za cenu nizsich predajov a vyssej ceny
icon
detail (l.159)
Regina Spectra
  pridané 19.2.2019 15:10 (editované 19.2.2019 15:13)
Tak to je jasné každému, kto o tej technológii počul. Nvidia to nevymyslela, len to dokázala urobiť "realtime". Raytracing na procesore sme mali už roky, len je to veľmi pomalé. A vždy mi na tom vadilo, prečo to tomu tak dlho trvá a v tieňoch má trochu zašumený obraz.
icon
detail (l.13)
pepino02
  pridané 19.2.2019 14:24
TOMLEHOCKYSVK, život to je dobrá definícia :D, stačí, ked máš peniaze a máš prakticky všetko :D, ale inak napísal som niečo, čo neni pravda :D ? ked ano, tak napíš, čo konkrétne :D ?
icon
detail (l.141)
Am0net -> redVilto
  pridané 19.2.2019 14:23 (editované 19.2.2019 14:46)
Post apo svet nezalezi od toho v akom je roku post apo je definicia pre svety ktore su po nejakej katastrofe. Metro je tiez blizka buducnost, a novy Far Cry to iste a su definovane ako postapokalypticke hry.


A smad hlad atd su neni moc RPG prvky to je definovane skor ako survival prvok. Ked si zoberies TES seriu, Gothic, WItchera, Fallout posledne casti AC atd vsetku su to RPG hry a ani jedna nema tieto mechaniky. Vzdy sa to nachadza skor v survival hrach.
icon
detail (l.172)
TomLehockySVK -> pepino02
  pridané 19.2.2019 14:13
Človeče, nájdi si radšej život.
icon
detail (l.13)
1
pepino02 -> TomLehockySVK
  pridané 19.2.2019 14:00 (editované 19.2.2019 14:02)
konkrétne v tejto hre to má jedine tak XBOX ONE X na HIGH a v 4K to ide ledva na 30fps, ale čo to je nič, pri PC na ultra a ešte pri zapnutom RTX na ultra, čo XBOX ONE X ani nemá dáva PC 60fps a môže dávať aj 120fps pokial dáš dve RTX 2080 TI do SLI.
icon
detail (l.93)
Ezreal -> TomLehockySVK
  pridané 19.2.2019 13:31
jasne ze su tam scripty ale ai reaguje na hraca toto bolo doslova ako kazda stealth hra kde je presne nalinkovane co maju robit inac by to bolo nehratelne..ani raz sa mi nestalo ze hliadka spravi daco nevyspitatelne
icon
detail (l.172)
TomLehockySVK -> pepino02
  pridané 19.2.2019 13:24
Konzolová verzia má HIGH detaily.
icon
detail (l.172)
TomLehockySVK -> Ezreal
  pridané 19.2.2019 13:23
Tam to podľa teba skripty vôbec neboli ? Ja som nedávno znovu hral Fear a tá AI je dobrá len v koridoroch. Akonáhle sú oblasti v ktorých sa bojuje väčšie tak AI nie je až tak extra. Dôvod prečo si veľa ľudí stále myslí že tá AI bola to úplne top, bolo pre veci ktoré AI rozprávala.
icon
detail (l.171)
marcus -> luki280
  pridané 19.2.2019 13:23
Sice nepouziva DXR ale nejaky raytracing tam uz je teraz:
https://www.youtube.com/watch?v=4249b94KtyA
01 02 03 04 05 06 >>