|
|
detail
(l.126)
|
pridané 19.4.2019 13:54
zaujimalo by ma kto to vyvyja ci vsetci ti veterani alebo neaky novy team
|
detail
(l.152)
|
pridané 19.4.2019 14:15
Grafickú časť rieši štúdio Lemon Sky, Malajzia.
Hudbu a zvuky znova rieši Frank Klepacki. Kód a organizáciu vývoja má na starosti skupina ľudí z EA (pozbieraných z pozostalcov po EALA, ako napríklad EAJimterm), rada komunity (zastúpenie fanúšikov, chlapci ako Nyergruds a podobní), a nakoniec Petroglyph (3 ľudia z Westwoodových časov, no hlavne kontakty na starých ľudí, akými je aj ten F.Klepacki, a Petroglyphovský RTS engine, na ktorom remake pobeží). |
detail
(l.172)
|
pridané 2.11.2019 13:26
2D hra pobeží na 3D engine? Zaujímavé.
|
detail
(l.60)
|
pridané 19.4.2019 12:48
(editované 19.4.2019 12:49)
to neni hangar ale zakladna gdi!!!!!!!
|
detail
(l.116)
|
pridané 19.4.2019 10:41
Určite zaspomínam.
|
detail
(l.19)
|
2
0
Stern Ritter Krieg
pridané 19.4.2019 10:18
prosím EA toto je značka ktorú ste dokurvily od cnc4 a pri ktorej som trávil väčšinu svojho života aj ho ešte sem tam za ten každý rok trávim ... DONT FCK THIS UP
|
detail
(l.196)
|
pridané 19.4.2019 9:12
https://www.pcgamer.com/command-and-conquer-remastered-sho
ws-us-the-construction-yard-in-its-first-art-preview/ - construction yard si asi saver zaskratkoval na hangár :D |
detail
(l.96)
|
pridané 19.4.2019 9:03
Som ani nevedel ze sa chysta remastered. Kazdopadne hned z rana zlepsilo den :)
|
detail
(l.161)
|
pridané 19.4.2019 9:03
TO NIE JE ZIADNY HANGAR, WTF? THATS AN MCV = Mobile Construction Vehicle....
|
detail
(l.147)
|
pridané 26.8.2019 10:37
Keď opravuješ, opravuj správne, toto je construction yard, MCV by to bolo, ak by to bolo ešte vozidlo.
|
detail
(l.108)
|
1
0
Peeto79
pridané 19.4.2019 8:14
mam z tohto radost a tesim sa. nemam sice na nic cas, ale na dochodku si zahram. Najviac by potesila prerabka tiberium sun, ale aj jednotka a red alert su proste neskutocne kvalitne RTS. jasna kupa day 1
|
detail
(l.196)
|
1
0
janko001
pridané 19.4.2019 8:06
Prvy C&C aj spolu s prvym Red Alertom su pre mna klenoty. Neskutocna atmosfera, nahrane animacie, misie, jednotky, specialne zbrane, hlasky, roznorode prostredia, soundtrack. Ked si predstavim, ze tieto veci dostanu upgrade, az mam zimomriavky. Do tohto idem!
|
detail
(l.117)
|
4
0
Flash666
pridané 19.4.2019 6:24
ja sa tesim ked vypadnu z módy tie battle royal hovna, a nastupia zasa dobre RTSky ako to bolo kedysi.
|
detail
(l.139)
|
pridané 19.4.2019 13:53
To sa asi nestane...to vieš pri RTS treba premýšľať to nie je Fortnite. Poslednú dobu letia hry, ktoré sú najviac dumbed down (ohlúpnuté, zjednodušené). Vlastne vždy to tak bolo pretože len to zaujme masy - tak ako je to s popovou hudbou.
|
detail
(l.152)
|
pridané 19.4.2019 14:24
Nadávať na "dumbing down" a naháňanie "mass appealu" pri RTS-kách je vrcholne pokrytecké.
RTS vzniklo ako zjednodušené stratégických hier pre ľudí, ktorí hrávali Quake/Doom a bežná ťahová strategická hra na nich bola už moc, či sa im zdala nudná a staromódna. |
detail
(l.172)
|
pridané 25.8.2019 9:55
Čiže podľa teba ťahová stratégia je vždy sofistikovaná a RTS-ka nemôže byť?
|
detail
(l.152)
|
pridané 26.8.2019 10:26
Ja hovorím len to, že RTS ako záner vznikol pre zprístupnenie strategických hier širšiemu publiku, ktorých staré, zložitejšie hry nikdy nebavily.
Ťahové hry nemusia byť zložité (bežné SRPG je vcelku jednoduchá záležitosť), ale vždy sa dá spraviť ešte zložitejšia a stále hrateľná ťahovka, čo pri RTS nejde. |
detail
(l.172)
|
pridané 26.8.2019 16:33
No neviem. Earth 2150 a Nexus: Jupiter Incident sú celkom zložité. Potom 4X RTS sú kategóriou samou o sebe a všeobecne komplexnosťou za ťahovkami v ničom nezostávajú.
|
detail
(l.152)
|
pridané 26.8.2019 17:55
Nexus je práve na hranici toho, čo ešte v reálno čase ide. Ak sa správne pamätám, hra už bez pauzovania nejde hrať. Ale počas pauzy nemôžeš rozdávať žiadne príkazy.
Real time grand stratégia neexistuje. Všetky majú plnú pauzu aj s ľubovoľnými rozkazmi. Sú to ťahovky, kde je každý event vlastným ťahom. |
detail
(l.139)
|
pridané 19.4.2019 14:28
Počkaj ja nenadávam na RTS ja ich mám rád :D ja som skôr nadával na hry ako Fortnite, že tie sú teraz v móde a že sa viac páčia ľuďom než RTSky a že je jednoduchšie vytvoriť niečo ohlúpnuté než stratégiu alebo RTS.
|
|