|
|
detail
(l.139)
|
pridané 23.5.2019 18:03
Aj ked uz je pozaruke, tak stale ked sa na nom najde neautorizovany zasah tak bude oprava (v autorizaku) neporovnatelne drahsia
|
detail
(l.158)
|
pridané 23.5.2019 16:03
To neznamena ze nemas pravo zasahovat do vlastneho zariadenia. Proste po dvoch rokoch (a mimo EU po roku) ti tento argument uplne pada.
|
detail
(l.163)
|
pridané 23.5.2019 7:53
Určite nie, už sa to dorovnáva. Záleží s akým mobilom by si to porovnal, ale nie je to také rýchle ako na OnePlus 6 napríklad.
|
detail
(l.139)
|
pridané 23.5.2019 7:20
nie, len ti pada zaruka. ja robim v autorizovanom servise a tak to je. ak sa zisti ze si tam menil soft alebo nebodaj HW tak automaticky mas po zaruke a mozes si zaplatit plnu cenu zariadenia
|
detail
(l.157)
|
pridané 23.5.2019 7:10
no co ja viem... akoze pred tym som mal Honor a bol som s nim nadmieru spokojny ale teda... za cenu tej PRO verzie som zobral s10e ktory je jepsi si vo vsetkom okrem baterky
ale jasne, ked ma niekto rad huawei sw tak preco ne snad coskoro ten pomaranc v usa zrusi co narobil... |
detail
(l.91)
|
pridané 22.5.2019 23:44
Srandujem 😁 sak ja som stale niekde cosi videl ze huawei atd. sa riesilo okolo, ale kedze ma mobily moc nezaujmaju som to neriesil o co ide. Nevadi uz ho mam skoro rok a pol, kupime nieco nove, mozno tuto 20 😂😂 som s nim velice spokojny.
|
detail
(l.158)
|
pridané 22.5.2019 22:47
V mobile sa mi pokazi USB port, objednam z Ciny nahradny a vymenim si ho sam doma. Ale zjavne to nesmiem spravit, musim mobil posielal do Autorizovaneho servisu. Nie pokial viem, tak v takej dystopii este nezijeme.
|
detail
(l.158)
|
pridané 22.5.2019 22:32
(editované 22.5.2019 22:32)
A co mi nabehne NAKA domov, lebo som si do svojho OEM PC s Win 10 od Dell hodil Linux? Si robis srandu nie?
|
detail
(l.139)
|
pridané 22.5.2019 22:27
Prepac ale on ma pravdu, ty nemas absolutne pravo zasahovat do svojho zariadenia. To right to repair som nekukal, ale na slovensku o tak nefunguje.
|
detail
(l.139)
|
pridané 22.5.2019 22:22
teraz neviem ci srandujes alebo nie :DD
|
detail
(l.133)
|
pridané 22.5.2019 20:28
je vyrazne pomalší ako citacky mimo displaya v inych mobiloch?
|
detail
(l.129)
|
pridané 22.5.2019 19:59
Ja osobne sa nemám, čo sťažovať na SW podporu. Stačí ak si kúpiš Pixel alebo Android One zariadenie.
|
detail
(l.158)
|
pridané 22.5.2019 19:09
Nic v zlom, ale akokolvek sa snazim precitat tuto vetu, tak mi z nej stale vychadza nieco co by vypadlo z Kapitana, nedava totiz zmysel.
|
detail
(l.169)
|
1
Rellik
-> jogin
pridané 22.5.2019 17:47
nieje to jednoduché, ako vravím, pre zákazníka, takže niekto musel zistiť ich "chyby" a totiž i systém čo im tak trocha šľape do kapusty.
|
detail
(l.158)
|
pridané 22.5.2019 17:43
Nerozumiem, co ma to, ze si do zariadenia nahram vlastny OS spolocne s know-how firmy?
|
detail
(l.169)
|
pridané 22.5.2019 17:42
v podstate má, pretože je to niečo ako ich know how :)
|
detail
(l.158)
|
pridané 22.5.2019 17:04
Ten sa dokazuje velmi tazko, to by sa ti musel podarit hard brick co je u Qualcomm SoC takmer nemozne, kedze do bootloaderu sa viem dostat osobitne bez pritomnosti OS, alebo recovery. Kedykolvek viem do svojho zariadenia nahrat povodny SW, vyhodit root, vratit stock recovery. Proste do tohto mi nema kto co kecat.
|
detail
(l.169)
|
pridané 22.5.2019 16:45
Ja nie, popierajú ho výrobcovia. Ako, môžeš zasahovať, samozrejme je to tvoja vec ale automaticky strácaš záruku. Neviem ako je to u SW zásahu do mobilov :)
|
detail
(l.158)
|
detail
(l.163)
|
pridané 22.5.2019 15:57
Ono ten snímač odtlačkov v OnePlus 7 pro je najrýchlejší z tých, ktoré sú v displeji. Ale nie je rýchlejší ako mobili ktoré majú externý snímač odtlačkov.
|
|