01
icon
detail (l.194)
3
Roboboy
  pridané 7.9.2017 19:04
ja som hovoril, ze PS4 verzia bude.
Dufam, ze za ten cas to poriadne zoptimalizuju
icon
detail (l.19)
1
Český Hrdina -> Roboboy
  pridané 8.9.2017 7:00
Jo a hned na to vyjde Last of Us 2 na Xbox one X ;)
icon
detail (l.111)
3 2
ChrissMaz
  pridané 7.9.2017 17:12 (editované 7.9.2017 17:13)
ked si postavim tie dve vedla seba tak mam dojem ze len ta voda bude prepracovanejsia a krajsia jak cele playerunkowns battlegrounds same o sebe:D
icon
detail (l.154)
6 0
daevastator
  pridané 7.9.2017 15:32
Toto su super benefity spoluprace s MS pre indie developerov👍
Vidno ze samotny MS na tomto od cias X360 hodne zapracoval.
icon
detail (l.213)
Patrix85
  pridané 7.9.2017 15:08
wow, no pekne. Tak som zvedavý, ako to upravia a ako to bude v PUBG vyzerať.
icon
detail (l.126)
8 0
GreyWarden
  pridané 7.9.2017 15:03
Jediny problém, ktorý ja mam s tou vodou, že hráč, ktorý je 1mm pod hladinou je nesmrtelny, lebo voda je absolútne nepriestrelná..inak ma voda vôbec netrápi. Sú tam iné veci, na ktoré sa sústrediť..ako napríklad nezmyselný hitbox aút, ktoré Vás hitnú aj 2 metre vedľa Vás
icon
detail (l.103)
4 3
dead424 -> GreyWarden
  pridané 7.9.2017 15:24
Bože, to nie je hitbox aút, to je hit detection lag, nič viac, nič menej. Trošku sa zamysli nad tým, čo napíšeš...
icon
detail (l.126)
4 0
GreyWarden -> dead424
  pridané 7.9.2017 15:58
To je úplne jedno ako sa to volá..pointa vtom o čom som písal je taká že sú inšie veci, ktoré treba riešiť
icon
detail (l.103)
3
dead424 -> GreyWarden
  pridané 7.9.2017 16:01 (editované 7.9.2017 16:02)
No to teda nie je jedno ako sa to volá :D Je to dosť veľký rozdiel a áno sú veci čo treba riešiť, ale ubezpečujem ťa, že tvoj problém rieši niekto iný ako ten čo rieši tú grafiku vody. A tak isto ak by to bol problém s hitboxom tak to rieši niekto iný ako čisto záležitosť serverov ( a toto je problém so serverom, s hitboxom to nemá nič spoločné )
icon
detail (l.128)
5 1
Phase -> GreyWarden
  pridané 7.9.2017 15:06
to ale asi nebude problem ktory riesia grafici.
icon
detail (l.126)
GreyWarden -> Phase
  pridané 7.9.2017 15:56
Povedal som niečo o grafikoch? Nevidím tam totiž nič také..
icon
detail (l.166)
krash_SR -> GreyWarden
  pridané 7.9.2017 17:40
:D no ved to sa ti snazia povedat. Podla teba by nemali pridavat graficky upgrade vody lebo su v tej hre lagy. Takze grafici si maju zobrat dovolenku kym to inziniery od serverov nevyriesia? Lebo garantujem ti, ze oni im s tym pomahat nebudu. Nie ze by nechceli, ake nevedia to
icon
detail (l.126)
GreyWarden -> krash_SR
  pridané 9.9.2017 8:13 (editované 9.9.2017 8:20)
Aha takže grafici riešia to, že voda by mala byť aspoň z časti priestrelná? Lebo o tom som rozprával, nerozprával som o žiadnych vlnách ani farbe ani ničom INOM!!..dám ti sekundu aby si to spracoval v hlave (inteligenti, sa naučte čítat s porozumením a potom "mudrujte"), ale rozviniem to čisto pre teba.. keď chceš povedať že, "tento článok je o grafike" tak nie, nie je.. ide o "technológiu" a to zahrňa aj možnú priestrelnosť/neprieslnosť vody. A keď som povedal "Sú tam iné veci, na ktoré sa sústrediť", tak z grafickej stránky to je nepomer výhody low-high nastavení grafiky..takže kapiš to? či potrebuješ aj kompletnú správu?
icon
detail (l.83)
3
Luno
  pridané 7.9.2017 14:56
No a uz ked budu mat peknu vodu chcelo by to nejaky ostrov kde by bol dobry loot a bolo by sa tam o co bit...
01