01 02 >>
icon
detail (l.64)
sirv -> ????
  pridané 28.9.2018 12:16 (editované 28.9.2018 12:17)
novy doom je ktory ? eternal ?


https://goo.gl/images/PQFHiR

opat tam mas nejake background prostredie, ale sluzi len ako dekoracia , nemozes sa k nemu dostat, je radovo zredukovane do kvality textur aj poctu poly ze z blizka by vyzeralo hrozne. to vobec nie je otvorene prostredie.
icon
detail (l.215)
???? -> sirv
  pridané 28.9.2018 8:57 (editované 28.9.2018 8:58)
vyvoj rage som sledoval ale nikdy som nikde nevidel ziadny rozhovor, clanok atd o tom ze by sa malo jednat o čistokrvnu open world hru. Od zaciatku sa vravelo ze hru bude tvorit niekolko velkych prostredi v ktorych sa budeme presuvat vozidlami ale ze akcia ostane verna ich klasickym hram. Co sa Id tech tyka tak novy doom ukazuje ze v pohode zvlada velke prostredia. Prvy rage vysiel pred 7 rokmi. Od vtedy sa toho dost zmenilo.
icon
detail (l.64)
sirv -> ????
  pridané 27.9.2018 13:34 (editované 27.9.2018 13:47)
Co od nich nikto nechcel ? Aby Rage1 bola open world? ZeniMax kupil ID software s hlavnym ucelom : aby im naprogramovali perfektny open world engine s FPS kvalitami (hralo by sa to ako wolfenstein, rychla akcia ked pride k subojom, ale bolo by to open world), ktory by Bethesda pouzivala pre vsetky svoje hry, toto mal carmack dodat ale nedodal. Nielenze to nezvlada open world, nezvlada to ani velke otvorene levely. zvlada to iba katakombicke priestory ktore sa daju optimalne redukovat pomocou space partitioningu (bsp stromy, ...). pri velkych otvorenych leveloch vidis kludne cely level naraz, tam ti space partitioning nepomoze.
icon
detail (l.215)
???? -> sirv
  pridané 27.9.2018 11:09
Nikto to od nich ani nechcel.
icon
detail (l.215)
???? -> GenezisO
  pridané 27.9.2018 11:07
rage 2 ano ale pisal o idtech a o hre ako keby mala byt povodne openworld. Nepisal nic o rage 2.
icon
detail (l.64)
sirv -> ????
  pridané 27.9.2018 0:34 (editované 27.9.2018 0:37)
rage2 by tiez nebol open world ak by ostali na id tech.
icon
detail (l.107)
PXC
  pridané 26.9.2018 23:54
Zatiaž neaktuálne, čo sa týka vydania. Hlavne nech pracujú aj na stealth systéme hry. Doom už mám za sebou.
icon
detail (l.150)
GenezisO -> ????
  pridané 26.9.2018 23:30
lebo rage 2 bude open world, asi preto
icon
detail (l.215)
???? -> sirv
  pridané 26.9.2018 22:04 (editované 26.9.2018 22:09)
Prvy Rage ani nemal byt openworld a ani nebol. Povodne mal mat styri ci 6 oblasti ktore nakoniec spojili do 2 ale vsetky misie sa odohravaju oddelene od hlavnej lokacie. Co sem pleties openworld?
icon
detail (l.150)
GenezisO
  pridané 26.9.2018 21:23
aspon realny dmg, aj ked sa mi vobec nepaci opat tupá AI a blbe animacie a skripty
icon
detail (l.158)
wooo -> ace
  pridané 26.9.2018 20:47
Dik, išlo to pekne

icon
detail (l.169)
FusionEffect
  pridané 26.9.2018 19:47
Vyzera to super, dynamicky, ziadne dmg ciselka ale pekny pocit zo strelby... jednotka bola tiez super tak dufam ze dvojka posunie kvalitu este vyssie :)
icon
detail (l.110)
niner -> sirv
  pridané 26.9.2018 16:00
nemyslim si ze je to celkom tak, vdaka megatexturam zvladol priniest unikatny svet s fantastickou grafikou, problemy nastali ked sa clovek zameral na detaily, v tom engine stracal dost na krase.. v kazdom pripade rage bola jedna z najlepsie vyzerajucich hier na xbox 360 hlavne vdaka megatexturam

icon
detail (l.599)
ace -> Jackopz
  pridané 26.9.2018 15:45
vsak v uvode snad jasne vidis, ze sa to hra na gamepade. nie?
icon
detail (l.143)
7 0
nolimitboy -> sirv
  pridané 26.9.2018 15:03
Neviem, ja do toho moc nevidim, ale v Rage1 bol podla mna svet krasny, slapalo to bez problemov aj na slabsich masinach. Ja som bol s hrou velmi spokojny.
icon
detail (l.64)
1 0
sirv
  pridané 26.9.2018 14:51
id tech engine bohuzial nezvlada otvoreny svet . carmack sa nikdy nedokazal odputat od doom/quake technologickych principov . bol posadnuty nasvietenim a tienmi a megatexturami, ale na otvoreny svet treba uvazovat uplne inac.
icon
detail (l.91)
Jackopz -> ace
  pridané 26.9.2018 13:58
To neverím že má niekto taký aim na pc 😄😄
icon
detail (l.599)
ace -> wooo
  pridané 26.9.2018 12:54 (editované 26.9.2018 12:54)
pravdepodobne pc, specifikacie neboli nikdy uvedene
icon
detail (l.158)
wooo
  pridané 26.9.2018 12:51
na akom hardware ste to hrali?
icon
detail (l.215)
1 0
????
  pridané 26.9.2018 12:18
mohli by do hry zapracovat aj tu multifunkcnu zbran co prisla do rage so scorchers dlc. Ta nemala chybu.
01 02 >>