ADAM BRENNECKE O PILLARS OF ETERNITY II: DEADFIRE

ADAM BRENNECKE O PILLARS OF ETERNITY II: DEADFIRE

Interview nielen o Pillars 2

Interview

Pri príležitosti vydania posledného datadisku The Forgotten Sanctum k vynikajúcej izometrickej RPG Pillars of Eternity II: Deadfire nám poskytol rozhovor Adama Brennecke z Obsidian Entertainment. Vo vývojárskom štúdiu, ktoré je zodpovedné napríklad za Fallout: New Vegas, Knights of the Old Republic 2, Neverwinter Nights 2 či Tyranny, plní úlohu výkonného producenta/hlavného programátora. Napriek menšiemu zdržaniu vám prinášame naše interview nielen o Pillars of Eternity II.

Sector.sk: Pillars of Eternity 2: Deadfire prišlo so zaujímavou pirátskou tematikou, ktorá nie je príliš často používaná v hrách. Prečo práve piráti a kde ste sa inšpirovali?

Pirátska tematika vhodne pasuje do prostredia hry. Jedna z prvých vecí, ktorú sme si povedali na začiatku vývoja Pillars II, bolo, že ju chceme zasadiť do prostredia viacerých ostrovov Deadfire Archipelago. Základná myšlienka na nás pôsobila zaujímavo a taktiež bola v zhode s cieľom ukázať exotické prostredie porovnateľné s Dyrwoodom. Lode, piráti, ostrovy a námorná tematika prišla jednoducho s prostredím, do ktorého je hra zasadená.

Ako dlho vám trvalo napísať priemernú príbehovú úlohu v Deadfire. Nemali ste obavy z toho, že vytvorením obrovského množstva textu, ktorý si síce uchováva vysokú kvalitu, toho bude na hráčov až príliš?

Trvá to nesmierne dlhú dobu. Každá príbehová linka nám zabrala niekoľko mesiacov práce a prešla rukami mnohých dizajnérov a vývojárov. V závislosti na tom koľko postáv sa vyskytuje v úlohách, trvá ich samotné napísanie viac než týždeň. To je ale len začiatok práce. Pri plánovaní úlohy ju treba postupne a opakovane prerábať pre zlepšenie plynulosti, implementácie a vyladenie bojových situácií.

Adam Brennecke o Pillars of Eternity II: Deadfire

Námorné bitky sa časom stali mierne repetitívne. Neplánovali ste ich spraviť v inej než textovej forme?

Mali sme v pláne priniesť fantastické 3D námorné súboje, ale nepodarilo sa to. Zbierali sme názory a pripomienky na námorné bitky od hráčov, ktorí s nami neboli pri vydaní a implementovali sme do nich rôzne rady, aby sa s problémami vysporiadali.

Dočkáme sa tretieho dielu Pillars of Eternity? Bez pirátov alebo v úplne novom svete?

Tretí diel Pillars of Eternity by som veľmi rád videl.

Máte plány expandovať so svetom Pillars of Eternity aj mimo videohier?

Áno. Josh (Josh Sawyer, stojaci za hrami, ako Icewind Dale a jeho pokračovanie, NWN 2, Alpha Protocol, Fallout: New Vegas a Pillars, kde zväčša pracoval ako dizajnér a neskôr vedúci projektov - pozn. red) momentálne pracuje na stolovej RPG z prostredia Pillars of Eternity. Pripravuje celý dizajn a testuje herné prvky v tíme. Manuál má približne 145 strán.

Limitovalo vás nejakým spôsobom použitie izometrického enginu? Je podľa vás najlepšou voľbou pri tvorbe klasickej RPG zameranej na rozprávanie príbehu?

Niekedy môže byť izometrická kamera limitujúca, napríklad keď sme chceli zdôrazniť rôzne dramatické momenty v hre. Boli rôzne situácie a špeciálne scény, kedy sme chceli presunúť kameru bližšie k postavám. Občas sme naopak chceli hráčom ukázať viac. Poskytnúť im väčší výhľad, aby videli, aký nesmierne obrovský svet pre nich máme pripravený. Avšak napriek všetkým obmedzeniam, ktorými nám izometrické spracovanie zväzovalo ruky, bola tvorba hry v ňom omnoho jednoduchšia. Spoliehali sme sa na naskriptované situácie ako napríklad špeciálne konverzácie s bohmi. A pripravili sme špeciálne artworky, ktoré ich oživili.

Čo si myslíte o iných RPG s veľkými otvorenými svetmi ako napríklad Zaklínač alebo Elder Scrolls? V čom vidíte výhody Pillars oproti nim? Nemáte plány zasadiť svoju nasledujúcu hru do trojrozmerného prostredia? Fallout: New Vegas je pravdepodobne najlepším dielom z celej série.

Všetko sú to skvelé RPG. Milujem tie úniky do obrovských imaginárnych svetov, ktoré môžem skúmať.

Adam Brennecke o Pillars of Eternity II: Deadfire

Prevláda u vás spokojnosť s predajom vašich hier na konzolách a ste prekvapení pozitívnymi reakciami? Našli ste si dostatočne početné publikum a fanúšikov?

Sme spokojní s prijatím Pillars a nesmierne vďační všetkým backerom a komunite, ktorá nás podporovala posledných šesť rokov.

Po akvizícii Microsoftom ste nerozmýšľali nad odkúpením niektorých originálnych RPG sérii, ktoré sú dnes už zabudnuté?

Teraz nie, ale v budúcnosti uvidíme, či sa nevyskytne nejaká príležitosť.

Po mnohých fantasy RPG hrách by ste sa nechceli vrhnúť na niečo zo sci-fi prostredia alebo vyskúšať niečo iné ako RPG?

Heh, pozrite sa na The Outer Worlds. (Otázky sme Obsidianu poslali tesne pred oznámením The Outer Worlds - pozn. red)


napísal kordi 15.2.2019
Páči sa mi!
ADAM BRENNECKE O PILLARS OF ETERNITY II: DEADFIRE


Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19533)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk