Might & Magic Heroes VII ukázal mágov |
Zodpovedané sú už otázky iniciatívy, bossov, DRM ochrany a prepadnutí.
Limbic pokračuje v postupnom vypĺňaní tajničky menom Might & Magic Heroes VII. Minulý mesiac bolo najväčšou témou levelovanie hrdinov, získavanie schopností a mágia a teraz odhalili systém iniciatívy. Opäť ide o vec rozdeľujúcu komunitu okolo HoMaM/MMH hier. Mnohí by si priali návrat dynamického systému z HoMaM V, v ktorom mohli šikovní elfskí bojovníci s dobrým vedením odohrať aj 3 ťahy, pokým pomalí zombíci sa nedostali na ťah ani raz. Tento systém mal svoje pre aj proti, ale Limbic sa postavil na opačnú stranu a boje opäť rozdelí na kolá. Hrdinovia budú vyňatí z poradovníka a znova budú mať jednu akciu za kolo, v čase keď bude na rade ich jednotka.
Hrdinovia budú môcť opäť zaútočiť priamo, ale okrem kúziel budú môcť použiť aj bojové pokriky. Táto schopnosť je vyhradená pre hrdinov sily, aby pomohla vyvážiť kúzla hrdinov mágie. Pokriky pridajú jednotkám rôzne bonusy a nebudú spotrebovávať manu.
Veľa sa toho mení na bojiskách, ktoré budú zaplnené väčším počtom objektov a prekážok. Vďaka tomuto sa do hry vráti prepracovanejší systém krytia a každý hrdina bude môcť pred bojom rozmiestniť svoje jednotky. Hrdina so schopnosťou "vodcovstvo" však bude môcť jednotky rozmiestňovať na väčšej ploche bojiska (bližšie k stredu mapy). S formáciami a mapami sa autori viac pohrajú a pridajú aj prepadnutia (ambush), počas ktorých vás súper prekvapí v netradičnej formácií. Takých "špeciálnych" formácií by malo byť viacero. Pribudnú špeciálne mapy s výhodnými miestami a inými bonusmi pre AI jednotky, ktoré v kampani nahradia boje proti bossom, ktorí sa pravdepodobne z MMH opäť vytratia. Ďalším taktickým prvkom bude prekvapivý útok na jednotku zboku alebo od chrbta, ten však pravdepodobne dostanú iba lietajúce jednotky a tie so schopnosťou teleportu.
Hra nebude mať always online ochranu, prihlásiť sa bude treba iba po nainštalovaní hry. Limbic už medzičasom ukázal aj art-obrázky jednotiek Nekropolisu. Spolu s nimi vyplávala na povrch aj smutná skutočnosť, že Ubisoft hru nefinancuje tak, ako by si iste zaslúžila. Limbic sa rozhodol ušetriť nejaký čas a zdroje a využiť niektoré z modelov a animácií jednotiek MMH VI. Upír či lich teda zostávajú rovnakí ako v predchádzajúcom dieli, prípadne budú jemne vylepšení.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 234
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Limbic Entertainment Štýl: Stratégia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|