Ako je to s hlavnou postavou Ryse? |
Crytek znížil počet polygónov na hlavnej postave v Ryse z 150k na 85k, ale pozrime sa, ako vlastne vyzerá nová postava a či nie je vďaka kvalitnejším shadrom krajšia ako pôvodná.
Crytek znížil počet polygónov na hlavnej postave v Ryse z 150k na 85k, ale pozrime sa, ako vlastne vyzerá nová postava a či nie je vďaka kvalitnejším shadrom krajšia ako pôvodná. Máme tu totiž pôvodný záber z E3 a aj záber z novej prezentácie. Je síce z menej kvalitného livestreamu, ale porovnať sa to dá a rozdiely vidieť.
Zatial čo rozdiel v polygónoch nezbadáme a keby ho nepovedali ani o ňom nikto nevieme, rozdiel v shadroch pridáva kvalitnejšiu pokožku, reálnejšie materiály, lepšie vyhladenia a lepšie nasvietenie, bez prehnaných tieňov a znížené boli aj odrazy brnenia.
K tomu Crytek dodáva že nejde o downgrade, keďže okrem lepších shadrov postava dostáva aj realtime fyziku, kde časti oblečenia sa budú pohybovať. Nakoniec Yerli cez twitter spomína, že odteraz budú už na hre len upgrady a hra vraj je to Full HD zážitok.
Update: Samotné rozlíšenie hry je 900p a Crytek dodáva, že hra vždy bežala v 1600x900 a aj na E3. Crytek konkretizuje, že polygóny znížili na neviditeľných miestach.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 239
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >