EA zbrojí proti bazárovým predajom |
EA sa pokúša bojovať proti predaju z druhej ruky novou stratégiou a zdarma distribovaným dodatočným obsahom.
Kupovať z bazáru, alebo nekupovať? Pre našinca je odpoveď jednoduchá, EA sa však pokúša bojovať proti predaju z druhej ruky novou stratégiou uvedenou do praxe vydaním Dragon Age: Origins minulý rok, informuje Bussiness Week.
Ide o projekt s kódovým označením Desať dolárov, čo je suma, za ktorú si dodatočný obsah musia hráči kúpiť, ak sa dostali k hre z bazáru. Alebo ponúkané bonusy oželieť. V praxi to vyzerá tak, že nová hra má v balení jednorazový kód, ktorý po aktivácii sprístupňuje nový obsah. Napríklad v prípade Mass Effect 2 sa objavia na sieti Cerberus nové misie ako pátranie po troskách Normandy, nové brnenia a pod.
Novú taktiku plánuje EA aplikovať na všetky nadchádzajúce tituly (vrátane Battlefield: Bad Company 2), spoločnosť dokonca počíta do budúcnosti s tým, že všetky tituly budú vybavené online komponentom, čo je cesta, po ktorej kráča aj Ubisoft s programom odmien Uplay.
Nie je to prvýkrát, čo sa veľké vydavateľské domy púšťajú do boja s bazárovým predajom, ktorý len na území US generuje tretinu z celkového predaja hier s obratom 2 miliardy dolárov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- PC verzia Ghost of Tsushima zmizla z ponuky 180 krajín 276
- RECENZIA: Homeworld 3 9
- Nový Lord of the Rings: The Hunt for Gollum film ohlásený, príde v roku 2026 82
- DOJMY: Forgotten but Unbroken 16
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Sarah Bond: Nová Xbox konzola bude zameraná na výkon, každá naša hra príde do Game 83
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 22
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC PS3 Vývoj: EA / BioWare Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|