Chcelo Tango Gameworks predstaviť Microsoftu Hi-Fi Rush 2 pred svojim zrušením? Arkane Austin chcel skúsiť vlastný Dishonored?

Podľa informácií ako Tango, tak aj Arkane Austin mali v príprave nové projekty. Zdá sa však, že dosť neskoro.

pridal saver 9.5.2024 o 13:50 pod hry
Chcelo Tango Gameworks predstaviť Microsoftu Hi-Fi Rush 2 pred svojim zrušením? Arkane Austin chcelo skúsiť vlastný Dishonored?

HRY > NOVINKY >

Teraz po zrušení Tango Gameworks sa objavili na internete informácie o tom, ako Tango a aj Arkane Austin tesne pred svojim zrušením chceli predstaviť niečo nové Microsoftu, respektíve hlavne Bethesde. Každá firma mala mať v úvodnom koncepte jeden titul. Ale chceli to predstaviť rok od vydania svojich posledných titulov? Otázne je potom, čo robili doteraz. 

  • Informácie hovoria, že Tango Gameworks chcelo práve pitchnúť Hi-Fi Rush 2, teda ešte len predstaviť Microsoftu/Bethesde koncept hry na odsúhlasenie. Dvojka bola aj očakávaná, ale na to, že dokončili Hi-Fi Rush pred viac ako rokom a len ku konceptu sa dostali až teraz, tak niet divu, že ich zrušili. Hovorí sa, že poslednou dobou nič nerobili, ľudia odchádzali a pritom firma žiadala navýšenie zamestnancov. Reálne so 60-timi zamestnancami už dnes nemali šancu spraviť The Evil Within 3 a navyše bez Mikamiho ako dizajnéra. Veľkosť mali dobrú tak akurát na ten Hi-Fi Rush 2, ale už mali byť v polovici vývoja.
  • Rovnako Arkane Austin sa podľa informácií malo až teraz pozerať späť ku svojim základom a tiež skúšať pitchnúť novú singleplayer "immersive sim" hru, zrejme novú časť Dishonored série. Čo by bolo zvláštne, keďže Dishonored sériu robí Arkane Lyon, ale možno chceli použiť značku na spin-off. Rovnako sa to zdá neskoro. Neskoro ako časovo, tak aj na stav štúdia, kde veľa vysokopostavených ľudí odišlo a zvyšní vývojári nevedeli ani priniesť sľúbený obsah do Redfallu.

Ťažko povedať, ako sú tie informácie reálne, ale takéto pitche hier sa riešia oveľa skôr ako vyjde predchádzajúca hra. Plány sa robia pred dokončením pôvodnej hry, niekedy aj rok pred ním, aby sa stihol dokončiť aj koncept do vydania a rovno po vydaní titulu na tom začali pracovať, nie robiť pitch rok a viac po vydaní. Vývojári by za čas, kým sa dostane hra do vývoja, nič nerobili, alebo by ich zatiaľ vyhodili.  Tento postup vývojom napríklad Remedy pekne ukazuje vo svojich finančných správach. Ukazujú svoje jednotlivé procesy ako konceptnú fázu, predprodukciu, dokonca majú aj čakanie na produkciu, ak sú vývojári ešte na inom projekte a potom je samotná produkcia. Podobne aj CD Projekt pekne ukazuje, ako prelievajú vývojárov medzi projektmi podľa ich stavu. Ak Tango a Arkane Austin nemali teraz nič v príprave a boli len v pitch stave, tak tam niečo v manažmente muselo zlyhať.

Čo sa týka samotnej Bethesdy, tá sa podľa šéfky Jill Braff chce "orientovať na viac väčších projektov", keďže je vraj "ťažšie podporovať 9 štúdií po celom svete s tým, že hlavný tím má stále viac práce". Nakoniec práve ona vyberala, ako štúdiá oreže a tieto dve boli práve v zlom stave a boli tak zrušené. Možno si chceli nechať len reálne ziskové štúdiá, keďže Microsoft tlačí na udržateľnosť každého štúdia a aj preto dal niektoré hry na ďalšie konzoly. Tangu to zjavne nepomohlo. Ale za príbehom Tanga toho bude viac, lebo len tak by sa ho nevzdali.

Zároveň toto zameranie sa na väčšie projekty platí zrejme len pre Bethesdu, Matt Booty totiž včera po zrušení Tango Gameworks vraj povedal, že štúdio "potrebuje malé hry, ktoré im vynesú prestíž a ocenenia".

Uvidíme, či budú ešte ďalšie škrty v štúdiách. Medzitým sa hovorí, že Microsoft aktuálne uvažuje o tom, či nové Call of Duty hry dávať do Game Passu, aby neohrozil tržby Activisionu. Respektíve vraj Microsoft uvažuje, či nezvýši cenu Game Pass Ultimate. 

Microsoft teraz už musí po odkúpení Activisionu finančne riešiť svoje herné štúdiá, Xbox už nie je malá divízia, ktorá mohla byť v mínuse a nikomu to nevadilo. Už je to prakticky tretia najväčšia divízia firmy a musí zarábať. Preto teraz na nich budú zhora tlačiť, aby generovali čo najvyššie zisky. Phil a spol. musia nájsť cestu, ako to spraviť.





Páči sa mi! (+1)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Kodi (6)
Používate niekto KODI ? Potreboval by som pomôcť s...
|Steam deck - emulácia ps2 hier (2)
Čau. Hráva tu niekto PS2 hry na SD? Samozrejme poz...
|Stalker shadow of chernobyl - ... (0)
Čaute, dostal som chuť si prejsť znova trilógiu St...
|Driver updater (4)
Ako najlepšie aktualizovať ovládače vo Windowse ? ...
|Fc24 pc - nejde spustiť, antic... (2)
Dobrý deň, zakúpil som FC 24 na PC, hru mi nejde s...
|Svet, ukrajina, vojny ... (21009)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk