O online FPS Huxley sme si už popísali dosť, IGN však získalo interview, ktorom prinášajú ďalšie detaily. Hru autori navrhli ako perzistentný svet, v ktorom sa hráči pohybujú, komunikujú medzi sebou s NPC postavami, a môžu ako plniť rôzne misie, tak sa zúčastňovať veľkých, ale aj menších bitiek medzi frakciami. Najväčšie boje môžu siahať po 100 vs 100 a najmenšie aj 4 na 4. Turnaje sa odohrávajú mimo perzistentného sveta, na rôznych ostrovoch alebo územiach a dostanete sa na ne cez transportné body. Podľa výsledku bitky získate odmeny alebo penalty, body do skúseností alebo ak sa zúčastníte misie, môžete dostať novú vec, prípadne zbraň od NPC postavy. Pri veľkých bojoch sa za víťazstvo získavajú Lunarities. Celý perzistentný Huxley svet je veľký 4 x 4 kilometre, no k nemu sa môže pripočítať množstvo PvP arén, alebo území s misiami, ktoré sa budú priebežne dopĺňať.
Nakoniec sa autori dosť nejasne vyjadrili k otázke toho, či budú môcť hrať PC a Xbox360 hráči proti sebe. Tí budú síce v jednom svete, budú sa stretávať a môcť spolu komunikovať, ale každý bude mať optimalizované veci pre seba, inú interakciu, interaktivitu a nie je z toho jasné, či budú môcť nastúpiť Xbox360 hráči proti PC hráčom v PvP súbojoch.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 250
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 98
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 63
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 174
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC Vývoj: Webzen / Webzen Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|