Prvá analýza Elden Ring na Xbox Series XS a PS5 |
Elden Ring zajtra vychádza a máme tu prvú analýzu výkonu nextgen konzol
Elden Ring zajtra vychádza a máme tu prvú analýzu výkonu nextgen konzol, kde hra nebeží plynule ani v Performance režime.
Konzoly idú 45-60 fps v Performance režime a 30-60 fps v Quality režime. PS5 je lepšie optimalizované a väčšinou ide s framerate vyššie ako Xbox, aj keď záleží od lokality a efektov, niekde je naopak vyššie Xbox. Konzoly idú v Performance rozlíšení okolo 1512p-1800p, v Quality v 4K. Xbox Series S má 1440p rozlíšenie.
Pri Xboxe však premenlivý framerate nebude vadiť vzhľadom na VRR (ak máte v TV podporu) a získate tak plynulý obraz. Pri PS5 VRR nepodporuje, viete hrať PS4 verziu, ak chcete plynulý obraz.
PC verzia tiež nie je nič extra v oblasti optimalizácie, sú tam rôzne spomalenia, sekania. Nie je tam ultrawide režim ani podpora framerate nad 60 fps.
Digital Foundry testovalo ešte pred 1.02 patchom, ktorý dostanete zajtra, aktuálne ho analyzujú, ale framerate sa zdá podobné.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 245
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 98
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 49
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 164 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: From Software / From Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|