Super resolution od AMD by malo prísť v priebehu júna |
AMD bude otvárať Computex a možno rovno na ňom ohlásil spustenie svojej alternatívy k DLSS.
Podľa informácií by malo AMD konečne vydať svoju Super Resolution funkciu v priebehu júna. Je to nakoniec aj dobrý čas, keďže AMD otvára 1. júna Computex a môže to ponúknuť v rámci neho, alebo ešte lepšie sa môže k niekomu na E3 pridať a ukázať to tam.
Super Resolution funkcia má zaistiť hlavne to, aby napríklad raytracingové hry mohli bežať rýchlejšie alebo vo vyššom rozlíšení, ale dalo by sa použiť aj na hry bez raytracingu. Teda rovnako ako DLSS.
Len zásadný rozdiel bude v tom, že DLSS je AI funkcia, ktorá sa pridáva na konci vývoja. So Super Resolution bude treba rátať už vo vývoji, keďže ide o temporálnu funkciu, ktorá bude zrejme brať dáta zo štyroch frejmov a bude sa ho snažiť vo finálnom obraze spraviť čo najkvalitnejší. Videli sme to už vo viacerých hrách a nie je to práve ideálne, keďže v pohybe vytvára motion blur a plné rozlíšenie sa ukáže len keď stojíte. Ale vraj vývojári majú teraz k dispozícii viac verzií funkcie, z ktorých sa jedna vyberie.
4A Games nedávno povedali, že to nemôžu implementovať, keďže temporálne funkcie už využívajú a majú ich efektívnejšie ako AMD.
Uvidíme, čo nakoniec AMD ukáže a ako sa to bude využívať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 234
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >