Epic pridal do Unreal enginu podporu Xbox Series X a PS5, finalizoval raytracing |
Vývojári už môžu začať portovať svoje hry na nové konzoly.
SOFTWARE > NOVINKY >
Od verzie 4.25 už Unreal engine podporuje aj Xbox Series X a PS5 konzoly. Vývojári tak môžu pripravovať svoje hry na vydanie na nové konzoly. Zatiaľ však ide len o úvodnú podporu a postupne bude Epic vydávať ďalšie updaty s optimalizáciami, fixami.
Zároveň so 4.25 verziou vypustili aj Niagara systém na vizuálne efekty, ako aj vylepšenia do ich Chaos fyzikálneho a deštrukčného systému, zlepšenia shadingu, zvuku a ďalšie doplnky. Pribudla aj podpora Hololens 2.
Zapracovanie raytracingu je už rovnako finalizované s tým, že ďalšie funkcie ešte budú pribúdať.
Kompletné detaily o novej verzii nájdete tu.
Páči sa mi! (+5)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 84
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 75
- Aké hry prídu v máji? 51
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- RECENZIA: Felvidek 34
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216 zobraziť viac článkov >