Microsoft na GDC predstavil Project Acoustics, svoj systém na raytracing zvuku |
Microsoft ponúkol na GDC polhodinovú prezentáciu zameranú na ukážku zvukového raytracingu.
SOFTWARE > NOVINKY >
Microsoft ponúkol na GDC polhodinovú prezentáciu zameranú na ukážku zvukového raytracingu. Ten zapracoval do Project Aucustics, ktorý je už stiahnuteľný ako plugin do Unity, Unreal enginu. Funguje pre PC, Android a Xbox.
V zásade systém si pretvorí prostredie do 3D mapy a simuluje v ňom šírenie zvukových vĺn, pričom si nevyžaduje prácu od samotných vývojárov. V zásade používa systém podobný statickým svetlám, kde si predpripraví fyziku dopredu a následne už nevyžaduje veľa výkonu na simuláciu počas hry. Funguje to na základe simulácie vĺn, ktoré sú predvídateľné a presné. Automaticky vytvoria všetky parametre zvuku vrátane ozvien a vývojári si už len upravia mixovanie.
Páči sa mi! (+8)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 88
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 79
- Aké hry prídu v máji? 51
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 34
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- RECENZIA: Felvidek 34
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- Manor Lords už predalo cez milión kópií, počet súčasných hráčov sa zvyšuje 32
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15 zobraziť viac článkov >