Moder vyriešil vyťaženie procesora v Assassins Creed Origins a Odyssey, nie je to Denuvom |
Moder prišiel na to prečo Assassin potrebuje toľko procesorového výkonu. Nie je to pre Denuvo ochranu.
HRY > NOVINKY >
Moder prišiel na to prečo Assassin potrebuje toľko procesorového výkonu (špeciálne v Origins, v Odyssey je to už nižšie). Hovorí, že je to pre veľký driver overhead, teda zahltenie ovládača a to neustálym načítavaním textúr a objektov v otvorenom svete.
Totiž vývojári sa orientovali na konzoly s pomalým diskom a procesorom, ale nezvážili ako dokážu zahltiť PC s rýchlym diskom a rýchlym CPU. Pričom čím rýchlejší disk, tým väčšie zaťaženie CPU. Ich manažment objektov v enginu je zlý a neustále ich načítavajú, potom pamäť vyčistia, neskôr znovu načítajú rovnaké objekty a to stovky tisíc krát počas jednej hodiny.
Moder už na to vydal aj mod, ktorý obmedzí zahltenie systému. Dodáva, že je to presne to, čo sa dialo v Batman Arkham Knight.
Zdroj:
github.com
Páči sa mi! (+20)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 40
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 261
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- RECENZIA: Senua's Saga: Hellblade II 178
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 64
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 184
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 151
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|