Capcom vysvetľuje, prečo je Monster Hunter World náročný na CPU |
Capcom hovorí, že hra je náročná na výkon procesora a to preto, lebo si nahráva celé levely naraz a všetko následne manažuje v pamäti.
Capcom odpovedá na otázky na fórach ohľadom PC verzie Monster Hunter World a konkrétne odpovedali na to, prečo je hra náročná na procesor.
Hovorí, že je to preto, že si hra nahráva celé levely naraz a všetko následne manažuje v pamäti, pamätá si všetky strety s nepriateľmi, všetky zmeny prostredia a veľa vecí v pozadí, ktoré nevidíte, ale vyžadujú si výkon. Plus CPU sa stará o LOD, kolízie, fyziku. Hovoria, že MT Framework je síce starý, ale zvláda distribúciu procesov veľmi dobre.
i7 procesor vyťaží tak na 60% s pekne rozloženými procesmi na všetky jadrá, ale práve toto nie je problém, skôr ľudí zaujíma záťaž grafiky, kde niektoré nastavenia poriadne uberú z framerate, alebo to, prečo hra nemá 21:9 pomer strán.
Pritom sa objavili aj pekné porovnania rýchlosti nahrávania oproti PS4, kde napríklad level nahráva na PC 2 sekundy na PS4 35 sekúnd, alebo titulnú obrazovku 6 sekund s SSD a 12 sekúnd na 5600 HDD pričom na PS4 to bolo 60 sekúnd.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 38
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 224
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 150
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Filmová recenzia: Kráľovstvo planéty opíc 18 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Capcom / Capcom Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|